![Obrazek](http://s65.photobucket.com/albums/h216/grztus/th_5763.jpg)
EDIT: 5:26 Qantas na UP851 się zbliża, będzie nad Wawką około 5:40
Na UM977 leci też samolot i chyba na UM857, lub UM866.
EDIT 5:43 Qantas właśnie przeleciał, a 40 sekund później jego smugę przeciął A340 SAS lecący po UN191 NW.
![Obrazek](http://s65.photobucket.com/albums/h216/grztus/th_5793.jpg)
![Obrazek](http://s65.photobucket.com/albums/h216/grztus/th_5804.jpg)
Mam takie pytanie: dlaczego samoloty różnych linii na tej samej trasie: HKG-FRA-HKG latają tak różnymi drogami, tzn. Cathay i LH latają nad Warszawą po UT711 i UN869, a Air Atlanta o której napisał Bartek leciała po UL984? Od czego to zależy?bartek15 pisze:7. B742 Air Atlanta Icelandic 4:50 CC*** HKG-FRA w porównaniu do reszty leciał bardzo nisko
No właśnie ciekawe dlaczego i tu dam przykład. B767 Aerosvit KBP-JFK na UN191, a za kilkanaście minut Delta na tej samej trasie na UL980. Albo Air Sahara lata na 767 z Indii do LHR, nie na UL980, a Indyjki, BA, VS na tej trasie na UL980, trochę to dziwne, ale cóż tak już widocznie jestgrztus pisze:Mam takie pytanie: dlaczego samoloty różnych linii na tej samej trasie: HKG-FRA-HKG latają tak różnymi drogami, tzn. Cathay i LH latają nad Warszawą po UT711 i UN869, a Air Atlanta o której napisał Bartek leciała po UL984? Od czego to zależy?bartek15 pisze:7. B742 Air Atlanta Icelandic 4:50 CC*** HKG-FRA w porównaniu do reszty leciał bardzo nisko
To pytanie można by zadać ludziom pracującym w kontroli FIR Wawa. Dużo będzie odpowiedzi bo pogoda, bo natężenie ruchu, bo ekonomia lotu, bo umowy, przepisy itd. ale obawiam się ze najczęstszą odpowiedzią byłoby...bo tak!PawelB pisze:No właśnie ciekawe dlaczego i tu dam przykład. B767 Aerosvit KBP-JFK na UN191, a za kilkanaście minut Delta na tej samej trasie na UL980. Albo Air Sahara lata na 767 z Indii do LHR, nie na UL980, a Indyjki, BA, VS na tej trasie na UL980, trochę to dziwne, ale cóż tak już widocznie jestgrztus pisze:Mam takie pytanie: dlaczego samoloty różnych linii na tej samej trasie: HKG-FRA-HKG latają tak różnymi drogami, tzn. Cathay i LH latają nad Warszawą po UT711 i UN869, a Air Atlanta o której napisał Bartek leciała po UL984? Od czego to zależy?bartek15 pisze:7. B742 Air Atlanta Icelandic 4:50 CC*** HKG-FRA w porównaniu do reszty leciał bardzo niskoJuż nie wspomnę o A340 EK201 co lata z DXB-JFK na UL984/UL980/UM860/UN191 jak mu się podoba
Chciałbym zobaczyć tego SASa na UM860
![]()
p.s Fotki niezłe