Witam
Air Atlanta w sumie mogła lecieć z Egiptu np. do GLA/Cardiff/MAN bo tak zboczyła z UM860 między UL980. Z Darkiem ją widzieliśmy ale nie wiedzieliśmy co to za biały 747 Na UL980 nie leciał na pewno, bardziej na NW, jakby do KRN od ROLKA.
Grztus --> JAL
Ten IŁ-76 to jet Line International (myślę, że leciał do/z Ostendy w Belgii) ? Już kiedyś ER-IBF sfocił Eltoro :
http://republika.pl/eltoro3/flight02/sl ... _4881.html
http://republika.pl/eltoro3/flight02/sl ... _4832.html
Samoloty na wysokościach przelotowych - LIPIEC 2006
grztus, ja ci mówiłem żebyś uważał z tymi fotkami... jeszcze ktoś zawału dostanie!!!! Tyczy to się również Togala... Świetna robota chłopaki! (na mojej liście zakupów po powrocie do lustrzanki juz nieodwołalnie jest Rubinar/MTO 1000mm )
PS: grztus, cieszę się że rada odnośnie zmiany balansu bieli daje takie efekty
PS: grztus, cieszę się że rada odnośnie zmiany balansu bieli daje takie efekty
Witam
Co do fotek kolegów nie będę się wypowiadał do momentu kiedy opadnie mój "szczękościsk" i zamkną się wytrzeszczone oczy ...............
Dziś wstałem o 3.45 . Przepiękny swit zapowiadał pogodę i udane obserwacje . O 3.58 na horyzoncie pojawił się Korean na UM984 . Parę minut po 4-tej na UL980 pomknął 747 Singapore i po kilkunastu minutach Malezja i .................... już nic . . W końcu po 6-tej przegapiłem zrezygnowany jakiegoś dwusilnikowca na UL980 i tak zakończyły się dzisiejsze poranne obserwacje. Tak więc jest to następny przykład na to że "nie znamy dnia ani godziny" kiedy będzie ruch na niebie a kiedy go brak .
Co do fotek kolegów nie będę się wypowiadał do momentu kiedy opadnie mój "szczękościsk" i zamkną się wytrzeszczone oczy ...............
Dziś wstałem o 3.45 . Przepiękny swit zapowiadał pogodę i udane obserwacje . O 3.58 na horyzoncie pojawił się Korean na UM984 . Parę minut po 4-tej na UL980 pomknął 747 Singapore i po kilkunastu minutach Malezja i .................... już nic . . W końcu po 6-tej przegapiłem zrezygnowany jakiegoś dwusilnikowca na UL980 i tak zakończyły się dzisiejsze poranne obserwacje. Tak więc jest to następny przykład na to że "nie znamy dnia ani godziny" kiedy będzie ruch na niebie a kiedy go brak .
Kronos BP 26x70 , Garrett 30x100 ,Nikon Sportstar 8x25 EX
A właśnie... Ja robię w RAW-ach, i balans bieli wybieram najlepiej wyglądający spośród motywów. A co do ręcznego balansu, to co sfotografować, żeby biel była jak najlepsza? Białe chmury?Ksyhoo pisze:PS: grztus, cieszę się że rada odnośnie zmiany balansu bieli daje takie efekty
Cześć
Panowie Togal oraz grztus fotki są powalające . Miło popatrzeć
Ja niestety nie mam takich jak Wy ale cóż wrzucam.Nazbierało mi się trochę z wczorajszego dnia będąc na krzyzówce w SUI.Wszystkich nie wrzucam ale kilka tych lepszych umieszczę na forum.
15.00-->W UM994 KLM 747
15.35-->W UM994 CA 747
15.45-->E UL980 AF A330
16.10-->E EK A330
16.30-->SW UP31 Alitalia 777
16.40-->E UL980 AF 777
17.20-->SW UP31 LH 747
17.25-->w UL980 Malaysia 747
17.31-->W UM994 BA
17.35-->W UL980 Thai 747
17.46-->W UL980 LOT 767
17.47-->W UL980 pewnie IŁ-76 o którym Paweł pisze powyżej
17.50-->E UL980 Ural Airlines TU-154
18.02-->E UN858 AF A 319
18.10-->W UL980 Air India 747
18.15-->UN858 Aeroflot A320
18.22-->UL980 LOT
18.40-->E UN858 LH A300
18.50--N NW Iran Air A300
19.05-->E UN858 DC-10-30 pasuje na Aeroflot
19.11-->E UN858 LH MD-11
19.30-->E UL980 EuroLot ATR raczej 72
19.35--E UN858 RyanAir
19.40-->E UN858 LF MD-11
19.55-->E UL980 BA 747 to lot pewnie LHR-DEL
To tyle ze zdjęciami .Ruch samolotów ale bez zdjęć podam póżniej . Pozdrawiam
Panowie Togal oraz grztus fotki są powalające . Miło popatrzeć
Ja niestety nie mam takich jak Wy ale cóż wrzucam.Nazbierało mi się trochę z wczorajszego dnia będąc na krzyzówce w SUI.Wszystkich nie wrzucam ale kilka tych lepszych umieszczę na forum.
15.00-->W UM994 KLM 747
15.35-->W UM994 CA 747
15.45-->E UL980 AF A330
16.10-->E EK A330
16.30-->SW UP31 Alitalia 777
16.40-->E UL980 AF 777
17.20-->SW UP31 LH 747
17.25-->w UL980 Malaysia 747
17.31-->W UM994 BA
17.35-->W UL980 Thai 747
17.46-->W UL980 LOT 767
17.47-->W UL980 pewnie IŁ-76 o którym Paweł pisze powyżej
17.50-->E UL980 Ural Airlines TU-154
18.02-->E UN858 AF A 319
18.10-->W UL980 Air India 747
18.15-->UN858 Aeroflot A320
18.22-->UL980 LOT
18.40-->E UN858 LH A300
18.50--N NW Iran Air A300
19.05-->E UN858 DC-10-30 pasuje na Aeroflot
19.11-->E UN858 LH MD-11
19.30-->E UL980 EuroLot ATR raczej 72
19.35--E UN858 RyanAir
19.40-->E UN858 LF MD-11
19.55-->E UL980 BA 747 to lot pewnie LHR-DEL
To tyle ze zdjęciami .Ruch samolotów ale bez zdjęć podam póżniej . Pozdrawiam
Pozdrawiam
-------------------------------------------
D80+MTO
-------------------------------------------
D80+MTO
Witam
Henry jesteś pewien co AIR FRANCE ??? Raczej musiały lecieć innym korytarzem bo na UL980 nigdy ich nie widziałem ....no chyba że wleciały "tylko na chwilkę "
pozdro D.RZ
Henry jesteś pewien co AIR FRANCE ??? Raczej musiały lecieć innym korytarzem bo na UL980 nigdy ich nie widziałem ....no chyba że wleciały "tylko na chwilkę "
pozdro D.RZ
Kronos BP 26x70 , Garrett 30x100 ,Nikon Sportstar 8x25 EX
Co do Air France to jestem pewien a co do UL980 to co do dokładności to może być różnie .Jestem na wysokości SUI i nie jestem w stanie za bardzo dokładnie określić korytka .Ale leciał bliżej Ul980 niż np.UN858 czy UT710.Dlatego wpisałem UL980.Może po prostu polecieć skrótem SUI-DODEK tak jak w przeciwnym kierunku robi np.QantasDarek Rz pisze:Witam
Henry jesteś pewien co AIR FRANCE ??? Raczej musiały lecieć innym korytarzem bo na UL980 nigdy ich nie widziałem ....no chyba że wleciały "tylko na chwilkę "
pozdro D.RZ
Pozdrawiam
-------------------------------------------
D80+MTO
-------------------------------------------
D80+MTO
Jak robisz w RAWach, to ustawianie balansu bieli nie ma znaczenia. Programem, którym później wywołujesz RAWy na pewno można balans bieli w pełni skorygować. I tu jest kolejna przewaga RAWa nad jpg.tom634 pisze:A właśnie... Ja robię w RAW-ach, i balans bieli wybieram najlepiej wyglądający spośród motywów. A co do ręcznego balansu, to co sfotografować, żeby biel była jak najlepsza? Białe chmury?Ksyhoo pisze:PS: grztus, cieszę się że rada odnośnie zmiany balansu bieli daje takie efekty
- Grim Jester
- Posty: 118
- Rejestracja: 06 lutego 2007, 04:14
- Lokalizacja: masz taką twarz???
- Kontakt:
Darek, uspokoiłeś moje sumienie Miałem dziś ambitny plan porannego powstania i łowów jeszcze przed świtem. Tak się jednak zlożyło, że po trzeciej jeszcze nie spałem. 3.31 NWW poszedł B747 na UL980, potem się w końcu położyłem ale miałem wyrzuty, że znów nie zapolowałem od rana.
Zaliczyłem dziś pokaz w wykonaniu parki MiGów 29, do tego A320 BA882 LHR-KBP. Ruch jak na razie niezbyt oszałamiający
Zaliczyłem dziś pokaz w wykonaniu parki MiGów 29, do tego A320 BA882 LHR-KBP. Ruch jak na razie niezbyt oszałamiający
Darku a ja idę o zakład że całe "poranne towarzycho" z UL980 zleciało się na UL984 a ja sobie smacznie spałemDarek Rz pisze:Dziś wstałem o 3.45 . Przepiękny swit zapowiadał pogodę i udane obserwacje . O 3.58 na horyzoncie pojawił się Korean na UM984 . Parę minut po 4-tej na UL980 pomknął 747 Singapore i po kilkunastu minutach Malezja i .................... już nic. W końcu po 6-tej przegapiłem zrezygnowany jakiegoś dwusilnikowca na UL980 i tak zakończyły się dzisiejsze poranne obserwacje. Tak więc jest to następny przykład na to że "nie znamy dnia ani godziny" kiedy będzie ruch na niebie a kiedy go brak .
Całe poranne towarzystwo z UL980 przeleciało między 1 a 3 rano - jakieś 6 samolotów w sumie widziałem. Wszystkie na wschód. Zresztą i około 24 dwie maszyny leciały.
Grzegorz Tuszyński
www.grztus.pl
www.grztus.pl