
http://img136.imageshack.us/img136/3415 ... nitqk2.jpg
Nie zabijajcie za to 100pixeli więcej :]
Krzysiek masz chyba rację bo szczególnie na lewym skrzydle samolotu widać ten charakterystyczny winglecik w Airbusach. I jak leciał skrótem to prawdopodobne, że cargo czyli UPS.Ksyhoo pisze:No po tym jak zmieniłeś to tym bardziej "kształt" malowania tyłu nie pasuje do Maleva (Malev ma granatowe malowanie będące przedłużeniem statecznika, a to na zdjęciu wyraźnie zachodzi na górę kadłuba) Smile I logo na stateczniku też za małe jak na Malev. To był tez mój pierwszy typ, ale ja cały czas mam wątpliwości. Ja w tej chwili skłaniam się raczej do UPS'a na A300 np. Kolor loga na stateczniku może być zafałszowany przez aberracje. Dodatkowym atutem UPS jest godzina. Nie znalazłem lotu Maleva o takiej porze.
ACARS mode: O Aircraft reg: D-ALPF [A330-223]bartek15 pisze:Właśnie śmignał A332 LTU LT750 DUS-BKK. Leciał dość dziwnie bo jak dla mnie między punktami MAKOV-LUXAR. Przy LUXAR skręcił na DIBED i lecial już po UL984.
Poza tym ostatnio na UL 980 ruch lotniczy jakoś tak się zmniejszył. Chyba trochę maszyn się poprzenosiło. Przy najmniej takie jest moje odczuciegrztus pisze:Pawle, zdjęć mało bo reszta dość kiepsko wyszła trochę przez pogodę, trochę przez moje umiejętności no i trochę przez zagadanie się z Martą i Barfim...
Panowie to chyba jednak Malev! Widzicie węgierską flagę na stateczniku pionowym tego samolotuAceKarol pisze:Pozwoliłem sobie troszkę zmienić fotkę Darka, i nadal wygląda mi to na Maleva szczególnie po stateczniku ... może i to jest coś innego ale co to niemam pojęciaKshyhoo pisze:Karol, jestes pewien? Bo mi na tym zdjęciu nie pasuje malowanie. Ciemny tył jakby w drugą stronę ma skos, tak jak nowy Thai lub UPS. Chcociaż przy tak słabym zdjęciu to może być tylko złudzenie.![]()
Pzdr![]()