Grim Jester pisze: napisał:
statecznik pionowy robił wrażenie malowanego w standardowe barwy Austrian Airlines. Przeszukałem masę zdjęć na a.net i jetphotos i nie znalazłem nic. Jedyne co mi przychodzi do głowy to, że jest to jakaś nowość w barwach OS/NG.
No to niezła jazda, Ernie!
Jeśli to był standardowy ogonek AUA a silniki ciemne, to mogłoby oznaczać...hmmm...początek procesu przemalowywania OE-LAT? Albo, jak mówisz, jakiś schybrydzony nowy nabytek (ale nic się o tym nigdzie nie pisało).
Przypomnijmy sobie fakty o 767-300ER latających obecnie dla Austrian Airlines. Jest ich, z tego co na chwilę obecną mówią oficjalne źródła, 6 sztuk, wszystkie z silnikami PW:
OE-LAT "India" (ex Enzo Ferrari) w barwach Lauda Air Star Alliance z białym statecznikiem pionowym (czyli z ciemno-popielatymi silnikami)
OE-LAW "China" w standardowych barwach Austrian Airlines
OE-LAX "Thailand" (ex James Dean) ostatni (niestety) egzemplarz w pełnych barwach Lauda Air
OE-LAY"Japan" w barwach Star Alliance z czarnym statecznikiem pionowym
OE-LAZ"India" (ex Frank Siinatra) w barwach Star Alliance z białym statecznikiem pionowym
Na zdjęciu na przedniej lewej stronie kadłuba widzę coś co pasowałoby na logo Lauda, a takowe może z wymienionych wyżej mieć tylko OE-LAT, który to niby do Pekinu poleciał, ale ACARS coś pochrzanił. Godzina z kolei sugeruje powrotny lot 64 z Pekinu. No i do tego ta obserwacja Grima...
Ale mamy zagadkę, Drogie Watsony...