Październik mija nam nieubłaganie, już niedługo trzeba będzie zmienić nie tylko kolejną kartkę w kalendarzu, ale cały kalendarz...
Poddaję zatem pod dyskusję pomysł wykonania kalendarzy RNAVspotters na rok 2008 z naszymi zdjęciami. Zaznaczam przy tym iż mam na myśli inicjatywę wspólną, dekorowaną zdjęciami wszystkich zainteresowanych forumowiczów (a nie tylko moimi).
Jedną z pierwszych propozycji jest prosty kalendarz formatu A4, układ pionowy: okładka+12 stron, np. taki jak na tej aukcji.
Jeżeli macie inne pomysły, chcecie się zmieścić w innym przedziale cenowym (ja zakładałem około 25zł) lub chcielibyście inny rozmiar kalendarza, to dyskutujmy - coś się wybierze.
Może ktoś ma dojścia w zakładzie poligraficznym (żeby było taniej albo profesjonalniej)?
Myślałem też nad tym, abyśmy się złożyli i wydrukowali kilka kalendarzy więcej, dzięki czemu mielibyśmy egzemplarze promocyjne (mogą się przydać gdy będziemy musieli załatwić coś dla naszego forum - już niedługo dziennika, zresztą na pewno miło by nawet było naszym dwóm zagranicznym kolegom, gdyby przypadkiem dostali taką pamiątkę).
No to na razie tyle z mojej strony, czekam na Wasz odzew.
Kalendarz 2008
Ostatnio zmieniony 21 października 2007, 00:13 przez grztus, łącznie zmieniany 1 raz.
Grzegorz Tuszyński
www.grztus.pl
www.grztus.pl
Cześć
Pomysł jak najbardziej trafiony a koszt 25 zł to przecież nie dramat.Już wpisuję się na listę chętnych .
Myślę ,że zrobić kilka sztuk więcej kalendarzy jako promowanie Naszej działalności to też dobry pomysł.
Pomysł jak najbardziej trafiony a koszt 25 zł to przecież nie dramat.Już wpisuję się na listę chętnych .
Myślę ,że zrobić kilka sztuk więcej kalendarzy jako promowanie Naszej działalności to też dobry pomysł.
Pozdrawiam
-------------------------------------------
D80+MTO
-------------------------------------------
D80+MTO
Cześć
Ja też się pod tym podpisuję, obiema łapkami. Fantastyczny pomysł. Mój tato jest drukarzem więc w razie czego mogę go podpytać o kilka rzeczy.
A jeśli byście wysyłali do GB to proszę o mnie nie zapomnieć.
Ja też się pod tym podpisuję, obiema łapkami. Fantastyczny pomysł. Mój tato jest drukarzem więc w razie czego mogę go podpytać o kilka rzeczy.
A jeśli byście wysyłali do GB to proszę o mnie nie zapomnieć.
Pozdrawiam, Karolina.
Ja również jestem za. Może by nawet taki kalendarz wydać w formacie A3 Trzeba by się dowiedzieć jaka będzie różnica w koszcie produkcji po miedzy formatem A4 a A3. Można by też może urządzić mały konkurs w wyborze zdjęć do plakatu. Każdy mógłby wytypować zdjęcia (z jakieś konkretnej grupy zdjęć) i te które dostały by największą ilość głosów znalazły by się na kalendarzu Powiedzmy, że to by była taka selekcja
Ja też sądzę, że to dobry pomysł, bo od jakiegoś już czasu bezskutecznie przekopuję się w EMPIKu i róznych księgarniach przez kalendarze i nigdzie nie ma niczego z samolotami . Więc się dopisuję .
Pozdr,
MH
Pozdr,
MH
- meteo_expert
- Posty: 484
- Rejestracja: 06 lutego 2007, 04:08
- Lokalizacja: Zgierz k/Łodzi
- Kontakt:
ja również jestem "za" tym bardziej, że można by rozprowadzać je w sieci księgarnii i kiosków...Nikt przecież nie wydał kpitalnych zdjęć RNAV...w kalendarzu.:)
Hejka
Pomysł jest dobry .
Sam sprawdziłem
Mam drukarkę laserową A3
i zrobiłem 10 takich kalendarzy dla znajomych.
I powiem ,że zainteresowanie przerosło moje oczekiwania.
Jeśli będzie to przedsięwzięcie „NON PROFIT” to się piszę .
Jeśli zaś ma to polegać na sprzedaży zarobkowej – to odradzam.
lub polecam zlecić to jakiejś obcej firmie.
Bo zawsze tam gdzie zaczynają wchodzić w grę
pieniądze – zaczyna kończyć się przyjaźń i współpraca.
Tak już w życiu niestety jest .
Pozdrawiam
KF
Pomysł jest dobry .
Sam sprawdziłem
Mam drukarkę laserową A3
i zrobiłem 10 takich kalendarzy dla znajomych.
I powiem ,że zainteresowanie przerosło moje oczekiwania.
Jeśli będzie to przedsięwzięcie „NON PROFIT” to się piszę .
Jeśli zaś ma to polegać na sprzedaży zarobkowej – to odradzam.
lub polecam zlecić to jakiejś obcej firmie.
Bo zawsze tam gdzie zaczynają wchodzić w grę
pieniądze – zaczyna kończyć się przyjaźń i współpraca.
Tak już w życiu niestety jest .
Pozdrawiam
KF
Taka maÂła lupka 12"
Powiem więcej, nie wyobrażam sobie takiego kalendarza bez zdjęc James'a vel contrailsUK. Proponuję więc poinformować naszych kolegów z ICC o tym pomyśle.grztus pisze:zresztą na pewno miło by nawet było naszym dwóm zagranicznym kolegom, gdyby przypadkiem dostali taką pamiątkę).
To chyba dobra idea, która znakomicie ożywi forum w tych trudnych dla nas jesiennych miesiącach.Kilerek pisze:Można by też może urządzić mały konkurs w wyborze zdjęć do plakatu.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 22 października 2007, 12:17 przez Marcin76, łącznie zmieniany 1 raz.
I jeszcze jedno .
Fajnie ,że Grześ ruszył temat „promocji”.
Nie wiem czy nie dać nowego wątku ,ale postaram
się w paru sowach opisać o co mi chodzi .
Może pasuje się zastanowić czy chcemy się rozwijać
czy być dalej w podziemiu ?
Czy jest jakiś plan , czy każdy robi co chce na własną rękę?
Czy jest sens i konieczność promowania naszego hobby , czy mamy to gdzieś?
I najważniejsze pytanie - a jeśli promujemy to w jakim celu ?
Np. jeśli o mnie chodzi to wolał bym ,żeby powstanie „tego czegoś” co ma być tytułem prasowym – było efektem świadomej decyzji całego środowiska – niż tylko sprostaniem wymogą głupawych przepisów .
Podkreślam słowo całego środowiska – bo już nie mam zamiaru przenosić się na inne forum
Itd. Itp….
Kalendarz może być pierwszym krokiem do wyjścia z „podziemia” !!
Pozdrawiam
KF
Fajnie ,że Grześ ruszył temat „promocji”.
Nie wiem czy nie dać nowego wątku ,ale postaram
się w paru sowach opisać o co mi chodzi .
Może pasuje się zastanowić czy chcemy się rozwijać
czy być dalej w podziemiu ?
Czy jest jakiś plan , czy każdy robi co chce na własną rękę?
Czy jest sens i konieczność promowania naszego hobby , czy mamy to gdzieś?
I najważniejsze pytanie - a jeśli promujemy to w jakim celu ?
Np. jeśli o mnie chodzi to wolał bym ,żeby powstanie „tego czegoś” co ma być tytułem prasowym – było efektem świadomej decyzji całego środowiska – niż tylko sprostaniem wymogą głupawych przepisów .
Podkreślam słowo całego środowiska – bo już nie mam zamiaru przenosić się na inne forum
Itd. Itp….
Kalendarz może być pierwszym krokiem do wyjścia z „podziemia” !!
Pozdrawiam
KF
Taka maÂła lupka 12"
Witam
Jestem za kalendarzem. Przy okazji można by zamieścić informacje odnośnie historii forum bądź ważnych wydarzeń RNAV np. rozpoczęcie lotów A380, przelot Wunalki (Dzień Kangura 07.06) ale i inne
Co do pomysłu KF'a też jest wart rozwinięcia.
Pozdrawiam
Jestem za kalendarzem. Przy okazji można by zamieścić informacje odnośnie historii forum bądź ważnych wydarzeń RNAV np. rozpoczęcie lotów A380, przelot Wunalki (Dzień Kangura 07.06) ale i inne
Co do pomysłu KF'a też jest wart rozwinięcia.
Pozdrawiam
Nie myślałem nad tym aby był to kalendarz, z którego mamy mieć jakiś dochód, gdyż jest on głównie przeznaczony dla nas samych, natomiast kilka egzemplarzy promocyjnych warto posiadać.
Marcinie - już poinformowałem naszych kolegów z ICC.
Teoretycznie potrzeba 13 zdjęć, zatem zacznijcie sobie wybierać najciekawsze fotki - nie tylko technicznie, ale również pod względem prezentowanej maszyny (wszelkiego rodzaju rodzynki). Myślę, że fajnie by było, aby pod każdym z wykorzystanych zdjęć znajdował się podpis o autorze, miejscu i dacie wykonania, typie samolotu i drodze którą leciał - dlatego postarajcie się przygotować wspomniane informacje.
W okolicach 1-3 Listopada rozpoczniemy konkurs, w którym wybierzemy zdjęcia. Potrwa on powiedzmy 2 tygodnie, po czym przystąpimy do dalszych działań.
Marcinie - już poinformowałem naszych kolegów z ICC.
Teoretycznie potrzeba 13 zdjęć, zatem zacznijcie sobie wybierać najciekawsze fotki - nie tylko technicznie, ale również pod względem prezentowanej maszyny (wszelkiego rodzaju rodzynki). Myślę, że fajnie by było, aby pod każdym z wykorzystanych zdjęć znajdował się podpis o autorze, miejscu i dacie wykonania, typie samolotu i drodze którą leciał - dlatego postarajcie się przygotować wspomniane informacje.
W okolicach 1-3 Listopada rozpoczniemy konkurs, w którym wybierzemy zdjęcia. Potrwa on powiedzmy 2 tygodnie, po czym przystąpimy do dalszych działań.
Grzegorz Tuszyński
www.grztus.pl
www.grztus.pl