Boeing 757-23N LY-SKR Aurela Airlines (in full cs at NWI 01nov07 after paint ex EI-LTU, VIM, ATA )
______________________________________________________________________________-
Linie Japan Airlines, wycofały z użytkowania, ostatnią maszynę typu 747-200.
JA8150
LISTOPAD 2007
Mid East Jet, wzbogacił się o nową maszynę, która wcześniej latała w Saudi Arabian Royal Flight. Została ona przystosowana do przewozu pasażerów VIP.
Oby więcej takich Bussines Jetów !
HZ-AFAS
Oby więcej takich Bussines Jetów !
HZ-AFAS
Pozdrawiam, Łukasz.
Air Bridge Cargo już niedługo otrzyma pierwszego z dwóch zmówionych w 2005 roku Boeingów 747-400ER Freighter. Samolot będzie nosił oznaczenie VP-BIG.
Odbiór kolejnej maszyny tego typu przewidziany jest na luty 2008r.
FOTO
Odbiór kolejnej maszyny tego typu przewidziany jest na luty 2008r.
FOTO
Now more than ever, a great way to fly.
Pierwszy B777-300ER dla Qatar Airways będzie nosić reg A7-BAA i jak już gdzieś wcześniej napisano ma obsługiwać rejsy nr QR51/52 na trasie DOH-IAD-DOH i zastąpi A346, który obecnie wykonuje tą trasę. Także łapcie A346 póki jeszcze lata. Szkoda, że go dają na tą trase
http://www.airliners.net/open.file/1289091/L/
http://www.airliners.net/open.file/1289091/L/
JasÂło UL984 UL986 UM857 UP746 PADKA-TEPNA i inne skróty
czyli ze starymi zamówieniami, to daje 250 zamówionych samolotów + ok. 120 obecnie we flocie...
i gdzie oni chcą tym latać... !?
Zamówienia Qatar Airways.
Podczas trwającego właśnie salonu lotniczego w Dubaju, linie Qatar Airways, których aktualna flota składa się wyłącznie z samolotów wyprodukowanych przez konsorcjum Airbus, potwierdziły plany zakupu 92 szerokokadłubowych maszyn oferowanych przez Boeinga. Zamówienie składa się z:
14 B777-300ER,
6 B777-200LR,
7 B777-200F
30 B787-8,
opcje: 5 B777 i 30 B787-9
lotnictwo.net
i gdzie oni chcą tym latać... !?
Zamówienia Qatar Airways.
Podczas trwającego właśnie salonu lotniczego w Dubaju, linie Qatar Airways, których aktualna flota składa się wyłącznie z samolotów wyprodukowanych przez konsorcjum Airbus, potwierdziły plany zakupu 92 szerokokadłubowych maszyn oferowanych przez Boeinga. Zamówienie składa się z:
14 B777-300ER,
6 B777-200LR,
7 B777-200F
30 B787-8,
opcje: 5 B777 i 30 B787-9
lotnictwo.net
Pozdrawiam, Łukasz.
Z tym że dostawy dopiero od 2014r. Od razu nasuwa się koncepcja pozbywania się i zastępowania najstarszych maszyn. Czytałem jakiś czas temu analizy ekonomiczne regionu - jednym z założeniem strategii na najbliższe lata jest stworzenie z nowobudowanego lotniska w Emiratach największego portu świata, i mega węzła przesiadkowego między Europą a Australią i Azją płd-wschodnią, więc raczej będzie gdzie latać.G@wron pisze:czyli ze starymi zamówieniami, to daje 250 zamówionych samolotów + ok. 120 obecnie we flocie...
i gdzie oni chcą tym latać... !?
UL986, UP861, UP733, UN869, LASIS-DIBED
Jednego A340 mniej
Rozwalil go jeszcze na ziemi
więcej
http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html? ... caid=14d41
KF
Rozwalil go jeszcze na ziemi
więcej
http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html? ... caid=14d41
KF
Taka maÂła lupka 12"
ładnie! czyżby ktoś przez przypadek wywiesił na ogrodzeniu flagę NATO?KF pisze:Jednego A340 mniej
Rozwalil go jeszcze na ziemi
więcej
http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html? ... caid=14d41
KF
http://www.airliners.net/open.file/1293784/M/
W grudniu planowane jest dostarczenie pierwszego Boeing'a 757-200 dla lini Aurela. Maszyna została obecnie przemalowana i stoi w Monachium. Jest to ex. ATA i VIM. Nosi obecnie rejestrację EI-LTU, która zostanie zmieniona na LY-SKR.
Pozdrawiam, Łukasz.