Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2008

To jest to!
G@wron
Posty: 1169
Rejestracja: 06 lutego 2007, 04:40
Obserwuję: L621
Lokalizacja: Warszawa - EPWA

devart, robisz "gołą" ósemką, czy z Barlowem ?
Pozdrawiam, Łukasz.
Awatar użytkownika
tommy
Posty: 166
Rejestracja: 18 września 2007, 14:17
Lokalizacja: Jasło

Witam

A o to i A380 sorrka za troszke czarnego (jakies drzewo) :-) i bialego

Piwi chciales zobaczyc układ smug troszke nie do konca ale moze bedzie jeszcze u Killerka lepiej widac.

PADKA - TEPNA G14.19
http://images33.fotosik.pl/187/5576d8d6795a6afb.jpg
http://images33.fotosik.pl/187/9c827ce827148cf5.jpg

POZDRAWIAM
Tommy
Ostatnio zmieniony 21 marca 2008, 15:05 przez tommy, łącznie zmieniany 1 raz.
Do sprzedania Raynox DCR2020 PRO - kontakt PW
Awatar użytkownika
KF
Posty: 401
Rejestracja: 06 lutego 2007, 04:42
Lokalizacja: Jasło

Chyba najgorsze warunki w jakich robiłem zdjęcia
Bardziej siłą woli i na wyczucie – bo go zobaczyłem
dopiero przy przeglądaniu zdjęć na LCD.

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Dziękuję Ani , Tomkowi i Kilerowi .

KF

Ps .

Sprzedam tanio działkę pod Padka-Tepna ;-) hehehe
Taka maÂła lupka 12"
G@wron
Posty: 1169
Rejestracja: 06 lutego 2007, 04:40
Obserwuję: L621
Lokalizacja: Warszawa - EPWA

tommy pisze:Piwi chciales zobaczyc układ smug troszke nie do konca ale moze bedzie jeszcze u Killerka lepiej widac.
o tu jest:
http://www.planepictures.net/netshow.php?id=596232

:-P
Pozdrawiam, Łukasz.
devart
Posty: 174
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 19:29
Lokalizacja: Białystok

G@wron pisze:devart, robisz "gołą" ósemką, czy z Barlowem ?
Mam barlowa 1"25' ale nie stosuję. Próbowałem i była porażka z jakością :-) więc jest tylko "goła" ósemka ;-)
mick pisze:A320 lub 319
A319 Germanwings Park Inn Hotels special D-AKNF
dzięki, poprawiłem.
Canon EOS 350D + Canon 70-300 IS USM
Synta 8" 1200mm
Awatar użytkownika
Gryni
Posty: 1110
Rejestracja: 07 lutego 2007, 00:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała EPBA

No i dzisiaj wreszcie widziałem tego brzydala ;-) . Pięknie się prezentował, akurat była spora dziura w chmurach i idealnie się w nią wpasował. Niestety, byłem w pracy :-| .
Dziękuję Kolegom za cynk o nim :-)

Pozdrawiam.
ZRT460/457M
Awatar użytkownika
Kilerek
Posty: 385
Rejestracja: 07 lutego 2007, 00:47
Lokalizacja: Szalowa

Witam,

No no, to ci niespodzianka :mrgreen:

14:22 - A380 Singapore - tym razem z mniejszego kalibru. Wyraźnie widać układ smug i jakby na to nie patrzeć, wyglądają bardzo podobnie do smug po 747 :shock: hehe :-D

Obrazek Obrazek Obrazek

Jeszcze raz dziękuje Panowie, to sie nazywa współpraca :-D

Pozdrawiam.
UN133 UL984 UL986 UL999 UL619 UL623 PADKA-TEPNA LENOV-ARDAG oraz inne.

Moje JP.net
Awatar użytkownika
mgebczyk
Posty: 279
Rejestracja: 15 października 2007, 20:14
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

oddawać go na UL980 !
:((
bartek15
Posty: 308
Rejestracja: 06 lutego 2007, 04:32
Lokalizacja: Jasło

Kilerek pisze:Witam,

No no, to ci niespodzianka :mrgreen:

Wyraźnie widać układ smug i jakby na to nie patrzeć, wyglądają bardzo podobnie do smug po 747 :shock: hehe :-D
Zrobiłem takie małe porównanie pomiędzy trzema najczęściej widywanymi czterosilnikowcami na naszym niebie. Da się zauważyć, że smuga B747 różni się od smugi A380. Przy B747 smugi wylatujac z silnika wyraźnie rozchodzą sie na boki i po łuku "wracają" do środka i łączą się w dwie większe smugi. W A380 smugi wychodzą ze silników prosto i dalej łączą sie w dwie większe. Natomiast w A340 smugi z silników nr 2 i 3 wychodzą prosto i blisko siebie, a z silników nr 1 i 4 odstają na boki. Patrząc na A340 z boku w czasie lotu widac że smugi ze skrajnych silników "dziwnie odstają do góry". Oczywiście zdjęcia nie oddadzą efektu różnic pomiędzy B747, A340 i A380. Najlepiej gdyby poszły sobie w trio obok siebie, by móc podziwiać różnice i zachwycać się :lol:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

P.S. Do porównania wykorzystałem zdjęcie Kilerka i fotki z jetphotos.net.
JasÂło UL984 UL986 UM857 UP746 PADKA-TEPNA i inne skróty
Lotar
Posty: 334
Rejestracja: 07 lutego 2007, 00:18
Lokalizacja: Kalinówka k/Lublina

Cześć,
Dzisiejsze zdobycze:
9:33 UL980 E 9V-SFL Singapore Airlines Cargo Boeing 747-412F/SCD
Obrazek
9:48 UL980 E UR-VVJ AeroSvit Airlines Boeing 737-448
Obrazek
9:57 UL980 W EZ-A014 Turkmenistan Airlines Boeing 757-22K
Obrazek
10:14 UL999 I-EEZC Eurofly Airbus A320-214
Obrazek
a w między czasie „wiatraczek” (szkoda że uciekł z kadru)
Obrazek
później przyszły chmury,
Pozdrawiam.
Nikon D50 + Rubinar 1000
Krawat
Posty: 52
Rejestracja: 05 marca 2008, 19:42
Lokalizacja: Ostrzeszów

Mam do was pytanie: jakie stosować czasy i ISO, żeby zdjęcia były nieporuszone i przyzwoite? Wiem, że to wymaga wprawy, ale...

Mam newtona 200/1200 czyli o światłosile f=5,9. Jakie macie propozycje?

Z góry dzięki.
EOS20D, Synta 8", UN871/869
devart
Posty: 174
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 19:29
Lokalizacja: Białystok

Ja staram się dobierać jak najmniejsze ISO (jeśli pozwala na to oświetlenie) żeby na zdjęciu było jak najmniej szumu. Zazwyczaj ISO 100 i czas naświetlania (też zależnie od pory dnia/oświetlenia) zazwyczaj od 800 do 1200/s. Wieczorem wydłużam czas naświetlania i ewentualnie podnoszę ISO.
Canon EOS 350D + Canon 70-300 IS USM
Synta 8" 1200mm
ODPOWIEDZ