Jestem podobnie jak mick, z Bolesławca .
mick pisze: Co widzę:
UL986 – idealny zenit – cały dzień dobra widoczność. Ruch głównie A320 i B737 do Krakowa i Katowic – Dublin, Bristol, London, Newcastle, Dortmund. Z dalszych kierunków ostatnio coraz śmielej BA i LH do Kijowa tędy śmigają. Grubasy nieregularnie nad Zatokę Perską czasem Indie – B777, A330, B747 SQ, BA, EK, ostatnio KLM.
UP733 – idealny zenit – dobra widoczność do 13-14tej. Nuda na maxa – jeden kierunek- Sanki Petersburg: CSA, Pulkovo, Windjet, KD Avi – A320 i B737, Tutki coraz rzadziej. Czasem pokaże się A343 Lufy czy Swissa do Tokio.
UP861 – blisko – maszyny lekko z boku, super światło i dobra widoczność do 13-14tej. Tu króluje Finnair – od E170 przez A320 po B757 (rekord to 16szt AY w ciągu godziny na S), sporo Lufy, w sezonie trochę czarterów. Ostatnio po południu jest bardzo ciekawie – 4x B772 AZ, 2x A343 LH – szkoda że pod słonce. Kierunki: Mediolan, Zurych, Monachium, Hiszpania – Kraje Nadbałtyckie, Helsinki, Azja
UL733 – w miarę blisko - dobra widoczność do 13-14tej. Też nuda – powrotne Finnairy, Alitalia, i co najdziwniejsze trochę na okrągło latające Austriany (Tyrolean Arrows) Wiedeń – Sztokholm.
UN869 – dość daleko – dobra widoczność po 14tej. Hiszpania, Paryż, Frankfurt – Warszawa, Moskwa, Azja. Niespodzianki to trudnoidentyfikowalne ruskie wynalazki i czasem 4silniki z Azji z UL984.
KORUP/GOVEN-BENEK-GIGAL – jedne maszyny lecą idealnie nade mną inne przesunięte na N - dobra widoczność cały dzień - maszyny z Berlina (czasem z Hamburga) w okolice wschodniego basenu Morza Śródziemnego – Turkish. El Al., Qatar a w sezonie mnóstwo czarterów – TUIfly, Air Berliny i inne
LASIS-DIBED – szkoda że w miarę regularnie pojawia się tylko A332 LTU DUS-BKK, bo mam nad głową lekko z boku i słońce ładnie podświetla
W okolicach zachodu słońca – nad Niemcami (i kawałkiem Czech) prawdziwa autostrada – dziesiątki smug w rożnych kierunkach
Pozdrawiam