Kilka kolejnych zdjęć z niedzieli 11.05.08
5:14, UL980 W, B744 Malaysia 9M-MPO (ta która szła w smudze po B772)
5:16, UL980 W, B772 BA
5:24, UL980 W, B744 F Cathay Pacific Cargo, B-HUP
Samoloty na wysokościach przelotowych - MAJ 2008
Grzegorz Tuszyński
www.grztus.pl
www.grztus.pl
Witam
Dziś pobudka o 4.30 . Wyglądam przez okno i widzę zblizającego sie Jumbo . To B744 Malaysia . Sprawdzam przez kronosa wschodni horyzont na UL980 i widzę kolejne maszyny w oddali -3 sztuki bardzo ,ale to bardzo daleko . Mineły 22 minuty zanim ostatnia z trzech widzianych ledwo nad horyzontem maszyn doleciała do mnie !! Były to : B777 British Airways ,za nim ciagnął A380 a za nim kolejny Jumbo Malezji . Przebyły w tym czasie około 300 km !! Takie warunki są tylko tuż przed wschodem słońca kiedy wysoko lecące maszyny i ich smugi są już oświetlone przez słońce ,a nam ono jeszcze nie przeszkadza . Widać też doskonale , wchodzące maszyny w okolicach Rudka i Gorat na wiele kilometrów zanim wlecą do Polski -piękny widok zwłaszcza ze od kilku dni samoloty ciągną bardzo długie smugi .
Tuż po wschodzie słonca :
I mijające mnie mnie 3 maszyny : British , Singapore i Malaysia -Dla takich widoków warto wstawać
A więc :
- 4.30 B747 Malaysia UL980
- 4.45 B777 British Airways UL980
- 4.52 A380 Singapore UL980
- 4.53 B747 Malaysia UL980
- 5.17 B777 Singapore UL980
- 5.23 B747 Cathay Pacific UL980 ( jaki uśmiechnięty )
-5.34 B747 Global Supply System UL980
-5.40 B777 Singapore UL980
-6.13 B777 Jet Airways UL980
Maszyn na innych korytarzach nie liczyłem bo były daleko i ciężko coś rozpoznać .
Generalnie poranek bardzo udany oczywiscie jak ktos lubi wcześnie wstawać w maju
Jak ktoś nie lubi to tego nie zrozumie
pozdrawiam ...przede wszystkim rannych ptaszków
Dziś pobudka o 4.30 . Wyglądam przez okno i widzę zblizającego sie Jumbo . To B744 Malaysia . Sprawdzam przez kronosa wschodni horyzont na UL980 i widzę kolejne maszyny w oddali -3 sztuki bardzo ,ale to bardzo daleko . Mineły 22 minuty zanim ostatnia z trzech widzianych ledwo nad horyzontem maszyn doleciała do mnie !! Były to : B777 British Airways ,za nim ciagnął A380 a za nim kolejny Jumbo Malezji . Przebyły w tym czasie około 300 km !! Takie warunki są tylko tuż przed wschodem słońca kiedy wysoko lecące maszyny i ich smugi są już oświetlone przez słońce ,a nam ono jeszcze nie przeszkadza . Widać też doskonale , wchodzące maszyny w okolicach Rudka i Gorat na wiele kilometrów zanim wlecą do Polski -piękny widok zwłaszcza ze od kilku dni samoloty ciągną bardzo długie smugi .
Tuż po wschodzie słonca :
I mijające mnie mnie 3 maszyny : British , Singapore i Malaysia -Dla takich widoków warto wstawać
A więc :
- 4.30 B747 Malaysia UL980
- 4.45 B777 British Airways UL980
- 4.52 A380 Singapore UL980
- 4.53 B747 Malaysia UL980
- 5.17 B777 Singapore UL980
- 5.23 B747 Cathay Pacific UL980 ( jaki uśmiechnięty )
-5.34 B747 Global Supply System UL980
-5.40 B777 Singapore UL980
-6.13 B777 Jet Airways UL980
Maszyn na innych korytarzach nie liczyłem bo były daleko i ciężko coś rozpoznać .
Generalnie poranek bardzo udany oczywiscie jak ktos lubi wcześnie wstawać w maju
Jak ktoś nie lubi to tego nie zrozumie
pozdrawiam ...przede wszystkim rannych ptaszków
Kronos BP 26x70 , Garrett 30x100 ,Nikon Sportstar 8x25 EX
WitamPawelB pisze:Witam
Darku ehh aż się przypomniały superanckie poczatki spottingu i ten piękny widok pomarańczowo-czarnych smug
Pozdrawiam
Więc nie pozostaje ci nic innego jak tylko ustawić budzik na ......słuszną godzinę . Słuszną czyli 4.15 bo dziś stwierdziłem że 4.30 to już ciut za późno .
Kronos BP 26x70 , Garrett 30x100 ,Nikon Sportstar 8x25 EX
Cześć.
Postanowiłem zapolować z mojej drugiej miejscówki czyli bardziej na NW.
Dzisiejszy porannek bardzo obfity szkoda ,że po popołudniu nie latają tak blisko. :P
Całą zabawe popsuło "przydymione" niebo no i fakt że mieszkam "po ciemnej stronie mocy " ;) ,także większość zdjęć dokumentacyjnych .
4:45 USTIL/ROLKA->GOVEN British Airways B744
4:49 UL616->SE B777 albo A330
4:55 UN869->SW Lufthansa A346
5:00 UL616->SE B777 albo A330
5:08 USTIL->GOVEN Malaysia B744
5:11 UL616->SE przesunięty na W My Travel (Thomas Cook) A332
5:12 GORAT->LASIS Qantas B744
5:14 UL616->SE B777
5:22 USTIL->GOVEN/KORUP British Airways B772
Postanowiłem zapolować z mojej drugiej miejscówki czyli bardziej na NW.
Dzisiejszy porannek bardzo obfity szkoda ,że po popołudniu nie latają tak blisko. :P
Całą zabawe popsuło "przydymione" niebo no i fakt że mieszkam "po ciemnej stronie mocy " ;) ,także większość zdjęć dokumentacyjnych .
4:45 USTIL/ROLKA->GOVEN British Airways B744
4:49 UL616->SE B777 albo A330
4:55 UN869->SW Lufthansa A346
5:00 UL616->SE B777 albo A330
5:08 USTIL->GOVEN Malaysia B744
5:11 UL616->SE przesunięty na W My Travel (Thomas Cook) A332
5:12 GORAT->LASIS Qantas B744
5:14 UL616->SE B777
5:22 USTIL->GOVEN/KORUP British Airways B772
Pozdrawiam,Marek.
MAK102+K10D
UL867,UT708,UT710,UN869,UN871,UP733,KENIN-GOVEN
---------------------------
MAK102+K10D
UL867,UT708,UT710,UN869,UN871,UP733,KENIN-GOVEN
---------------------------
3min. za BA "brzydkie kaczątko" SQ A388
za nim Malaysia B744
5:36 GORAT->LASIS Lufthansa Cago MD-11F
5:38 KELEL ->SUI/GILAS ROYAL BRUNEI B763
5:47 UL980->W SQ B772
5:57 USTIL->GOVEN CATHAY PACIFIC B744
6:09 UL980->W GLOBAL SUPPLY SYSTEM B744
6:18 GORAT->OKX/RASAN AIR FRANCE CARGO B744
6:22 SUI->AMTEK AIR BERLIN B738
6:47USTIL/ROLKA->UN869->SW JET AIRWAYS B773 odpuściłem go myslałem ,że to Swiss z DME się pospieszył , ale coś mnie tknęło żeby spojrzeć na niego
Pozdrawiam.
za nim Malaysia B744
5:36 GORAT->LASIS Lufthansa Cago MD-11F
5:38 KELEL ->SUI/GILAS ROYAL BRUNEI B763
5:47 UL980->W SQ B772
5:57 USTIL->GOVEN CATHAY PACIFIC B744
6:09 UL980->W GLOBAL SUPPLY SYSTEM B744
6:18 GORAT->OKX/RASAN AIR FRANCE CARGO B744
6:22 SUI->AMTEK AIR BERLIN B738
6:47USTIL/ROLKA->UN869->SW JET AIRWAYS B773 odpuściłem go myslałem ,że to Swiss z DME się pospieszył , ale coś mnie tknęło żeby spojrzeć na niego
Pozdrawiam.
Pozdrawiam,Marek.
MAK102+K10D
UL867,UT708,UT710,UN869,UN871,UP733,KENIN-GOVEN
---------------------------
MAK102+K10D
UL867,UT708,UT710,UN869,UN871,UP733,KENIN-GOVEN
---------------------------