Yo
Ruch strasznie słaby..
18.28 UP31 SW A332 Edelweiss Air
20.17 -> BINKA MD83 Bulgarian Air Charter ( trochę pod słonko)
Pozdrawiam
Samoloty na wysokościach przelotowych - LIPIEC 2008
kiepstein czekamy na foty z nowego sprzętu
Blank głowę bym dał, że to ten sam, który przelatywał nad Białogardem na SW o godz 19.31 http://img359.imageshack.us/img359/1301 ... iantu7.jpg .Tylko właśnie czas sie nie zgadza. Chyba że Twoja godzina sie nie zgadza Zrobiłem nawet fotke ale kiepską.Blank pisze:20.17 -> BINKA MD83 Bulgarian Air Charter ( trochę pod słonko)
A teraz proszę Kolegów o pomoc B737 linie
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 02 lipca 2008, 22:01 przez cibarius, łącznie zmieniany 1 raz.
Synta 12" EOS 450D Canon 55-250 mm f/4-f/5.6 EF-S IS DG Uniden USC 230-E
UN983 UL730 UL617 UM70
Białogard 53° 99' N 16° 00' E Radar
http://www.stowarzyszenie-swidwin.pl/
UN983 UL730 UL617 UM70
Białogard 53° 99' N 16° 00' E Radar
http://www.stowarzyszenie-swidwin.pl/
Dzięki Blank. Ale szedł na Choszczno jak nicBlank pisze:Po prostu złapaliśmy dwa różne MD'eki
Extra JAT !!
Emzetix dzięki za rozpoznanie.
Synta 12" EOS 450D Canon 55-250 mm f/4-f/5.6 EF-S IS DG Uniden USC 230-E
UN983 UL730 UL617 UM70
Białogard 53° 99' N 16° 00' E Radar
http://www.stowarzyszenie-swidwin.pl/
UN983 UL730 UL617 UM70
Białogard 53° 99' N 16° 00' E Radar
http://www.stowarzyszenie-swidwin.pl/
Witam
dzisiaj po UP31->SW chyba koło 18:00 (po poście blanka widać że troche później, akurat wtedy nie sprawdziłem godziny) pomykał Edelweiss Air na A330-200, nad GOVEN skręcił na UL735 i za chwile wrócił na korytarz równoległy do UP31 podobnie jak to robi Swiss. Wie ktoś może skąd wracał, bo ja go pierwszy raz tu widze
dzisiaj po UP31->SW chyba koło 18:00 (po poście blanka widać że troche później, akurat wtedy nie sprawdziłem godziny) pomykał Edelweiss Air na A330-200, nad GOVEN skręcił na UL735 i za chwile wrócił na korytarz równoległy do UP31 podobnie jak to robi Swiss. Wie ktoś może skąd wracał, bo ja go pierwszy raz tu widze
UL980, UL735, UL979, UP31, UT710, UL867, UT708, UZ71
____________________________________________
____________________________________________