Witam.
Co powiecie o tej fotce ?
Mi tu śmierdzi i i to bynajmniej nie paliwo lotnicze ;)
Umieścili to i parę innych zdjęć na wp.pl
Zdjęcia niejakiego Pana Tomasza Pacana
Oczywiście zdjęcia naprawdę fajne, ale cały odbiór popsuła mi ta fotka .
Zgadnijcie kto tu z kogo robi .........
http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/20532/fot.tomaszpacan10.jpg
KF
W balona?
To własnie smugi pokazują tutaj tor lotu. Ciąg silnika skierowany jest w określonym kierunku, podczas wychodzenia z nurkowania (tak jak na zdjęciu), maszyna zawsze jakby przepada.KF pisze:Smugi ewidentnie nie pasują do toru lotu, jaki zostawiają ślady spalin.
Wprawdzie to nie nurkowanie, ale widać to na tym zdjęciu:
http://www.airliners.net/photo/Poland-- ... 0648307/M/
Pozdrawiam.
ZRT460/457M
Ciekawe czy chodzi o to samo zdjęcie ?
"...Czy stosujesz fotomontaż?
Odnośnie drugiego zdjęcia w albumie pada często takie pytanie. Nawet w czasie rady artystycznej zapytano mnie o stosunek do fotomontażu. Zaproponowałem, że posłużę się przykładem tego zdjęcia. I właśnie to zdjęcie mieli na myśli członkowie rady. Chodzi o przełamanie dymów, które może świadczyć o nieudolnym kopiowaniu elementów. Cały wic polega na tym, że dym wytwarzany jest w połowie skrzydła i rozszerza się kiedy samolot odlatuje. W pewnym momencie trafia na zawirowanie za skrzydłem, które łamią dym. Po drugie to zdjęcie jest wyczekane i powstało dokładnie w chwili, gdy samoloty ustawiły się prostopadle do słońca i powstały cienie na dymach. To zdjęcie jest tym strzałem, który miał być. Nie używam zdjęć seryjnych w trakcie pokazów, większość zdjęć jest wyczekanych ze świadomym naciśnięciem spustu..." http://www.autofocus.pl/af/index3.html
"...Czy stosujesz fotomontaż?
Odnośnie drugiego zdjęcia w albumie pada często takie pytanie. Nawet w czasie rady artystycznej zapytano mnie o stosunek do fotomontażu. Zaproponowałem, że posłużę się przykładem tego zdjęcia. I właśnie to zdjęcie mieli na myśli członkowie rady. Chodzi o przełamanie dymów, które może świadczyć o nieudolnym kopiowaniu elementów. Cały wic polega na tym, że dym wytwarzany jest w połowie skrzydła i rozszerza się kiedy samolot odlatuje. W pewnym momencie trafia na zawirowanie za skrzydłem, które łamią dym. Po drugie to zdjęcie jest wyczekane i powstało dokładnie w chwili, gdy samoloty ustawiły się prostopadle do słońca i powstały cienie na dymach. To zdjęcie jest tym strzałem, który miał być. Nie używam zdjęć seryjnych w trakcie pokazów, większość zdjęć jest wyczekanych ze świadomym naciśnięciem spustu..." http://www.autofocus.pl/af/index3.html
Dla mnie bardziej podejrzany jest brak jednej ze smug, niż ich tor.
Grzegorz Tuszyński
www.grztus.pl
www.grztus.pl
Mi się smugi wydawały jak doprawione, są takie nienaturalne. Tak mi sie wydawało do czasu, jak na EPGD zrobiłem tą fotke.Fotka jest kiepska, bo i warunki były kiepskie. Ale jak popatrzyłem na smugi to też wydały mi sie takie nienaturalne.

Myślę, że jakby pobawić się szopem wyszły by jeszcze bardziej nierealistycznie.Pozdrawiam

Myślę, że jakby pobawić się szopem wyszły by jeszcze bardziej nierealistycznie.Pozdrawiam
Synta 12" EOS 450D Canon 55-250 mm f/4-f/5.6 EF-S IS DG Uniden USC 230-E
UN983 UL730 UL617 UM70
Białogard 53° 99' N 16° 00' E Radar
http://www.stowarzyszenie-swidwin.pl/
UN983 UL730 UL617 UM70
Białogard 53° 99' N 16° 00' E Radar
http://www.stowarzyszenie-swidwin.pl/
Witaj tompac, piszę tylko za siebie: zastanawia mnie brak tej jednej smugi, niby wszyscy mają je z obu skrzydeł a tu ciach, jednemu brakuje 

Grzegorz Tuszyński
www.grztus.pl
www.grztus.pl
sądziłem, że sie wywiąże jakaś dyskusja, a tu proszę ...
chyba sie nikt nie przestraszył, każdy ma prawo do wątpliwości a ja nie bije na odległość ;)
kiedyś zdecydowanie większe kontrowersje fotomontażowe wzbudziła ta fotografia

kto wie dlaczego?
chyba sie nikt nie przestraszył, każdy ma prawo do wątpliwości a ja nie bije na odległość ;)
kiedyś zdecydowanie większe kontrowersje fotomontażowe wzbudziła ta fotografia

kto wie dlaczego?