Kolejne ciekawe specjalne malowanie - tym razem Boeing 737-700 Transavia PH-XRA:
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6421422
LISTOPAD 2008
Nowa marka Lufthansy
"Lufhtansa Italia" z bazą w Milanie, to nowe linie lotnicze, które wystartują na początku przyszłego roku. Inauguracyjny lot będzie miał miejsce 2 lutego na trasie Milan - Paryż, uruchomione zostaną także inne połączenia z Milanu do Brukseli, Budapesztu, Bukaresztu oraz Madrytu. W marcu mają ruszyć loty do Londynu i Lizbony. Nowo powstały przewoźnik będzie wykonywał loty na sześciu Airbusach A319 <tu po przemalowaniu, napis "Italia" został celowo zasłonięty>, które wcześniej należały do Germanwings. Decyzja o powstaniu nowej marki LH, nie oznacza, że niemiecki gigant rezygnuje z walki o udziały w nowej Alitalii, wręcz przeciwnie pokazuje jak bardzo zależy im na włoskim rynku lotniczym. Malowanie nowych linii będzie się różniło od standardowych barw LH tylko dodatkowym napisem "Italia".
"Lufhtansa Italia" z bazą w Milanie, to nowe linie lotnicze, które wystartują na początku przyszłego roku. Inauguracyjny lot będzie miał miejsce 2 lutego na trasie Milan - Paryż, uruchomione zostaną także inne połączenia z Milanu do Brukseli, Budapesztu, Bukaresztu oraz Madrytu. W marcu mają ruszyć loty do Londynu i Lizbony. Nowo powstały przewoźnik będzie wykonywał loty na sześciu Airbusach A319 <tu po przemalowaniu, napis "Italia" został celowo zasłonięty>, które wcześniej należały do Germanwings. Decyzja o powstaniu nowej marki LH, nie oznacza, że niemiecki gigant rezygnuje z walki o udziały w nowej Alitalii, wręcz przeciwnie pokazuje jak bardzo zależy im na włoskim rynku lotniczym. Malowanie nowych linii będzie się różniło od standardowych barw LH tylko dodatkowym napisem "Italia".
Pozdrawiam DŚ
Shanghai Airlines Cargo(F4) uruchomi z końcem tego roku, nowe połączenie (jeden lot na tydzień) na trasie Xian - Szanghaj - Frankfurt - Bombaj - Xian. Dokładne godziny wylotów i lądowań nie zostały jak na razie podane, wiadomo jedynie, że wylot z Xian będzie się odbywał w każdy poniedziałek (zapewne na MD-11).
Nowy B747-400F reg. OO-CBC dla Cargo B Airlines jest już prawie gotowy do odbioru, będzie to pierwsza tego typu maszyna we flocie przewoźnika z Belgi (jak dotąd Cargo B używa dwóch B747-200F). Zdjęcie tego samolotu zostało zrobione w Everett gdzie maszyna przechodzi ostatnie testy. Właścicielem tego samolotu jest Nippon Cargo Airlines (NCA) <widać z przodu kadłuba nazwę samolotu-"NCA Artemis"> i zgodnie z umową leasingową ma trafić do Cargo B Airlines. 27 października tego roku, jeden z tych dwóch B742 - OO-CBA miał "nieprzyjemną przygodę" na płycie brukselskiego lotniska w czasie startu. Maszyna po 2 godzinach od zdarzenia powróciła do Brukseli gdzie szczęśliwie awaryjnie lądowała, a obecnie pozostaje uziemiona.
Nowy B747-400F reg. OO-CBC dla Cargo B Airlines jest już prawie gotowy do odbioru, będzie to pierwsza tego typu maszyna we flocie przewoźnika z Belgi (jak dotąd Cargo B używa dwóch B747-200F). Zdjęcie tego samolotu zostało zrobione w Everett gdzie maszyna przechodzi ostatnie testy. Właścicielem tego samolotu jest Nippon Cargo Airlines (NCA) <widać z przodu kadłuba nazwę samolotu-"NCA Artemis"> i zgodnie z umową leasingową ma trafić do Cargo B Airlines. 27 października tego roku, jeden z tych dwóch B742 - OO-CBA miał "nieprzyjemną przygodę" na płycie brukselskiego lotniska w czasie startu. Maszyna po 2 godzinach od zdarzenia powróciła do Brukseli gdzie szczęśliwie awaryjnie lądowała, a obecnie pozostaje uziemiona.
Pozdrawiam DŚ
Lufthansa Cargo przejmie Jade Cargo International
LH Cargo wykupi pakiet większościowy od dotychczasowego właściciela, a zarazem założyciela - Shenzhen Airlines. Do tej pory Lufhansa Cargo posiadała 25% udziałów w Jade, a po transakcji będzie posiadać ponad 75% co pozwoli im na swobodne zarządzanie chińskim przewoźnikiem. Na szczęście marka Jade Cargo nie zniknie mimo, że stanie się częścią i własnością grupy LH Cargo. Niemcy dokładnie przyjrzą się obecnej sieci połączeń i nie wykluczone, że zdecydują się na przesunięcie lotów z Shenzen do Szanghaju. Nowy właściciel mówi o przyszłym roku, że będzie to bardzo trudny okres dla rynku lotniczego - ekstremalny test dla całej branży, w wyniku, którego dojdzie do kolejnych przejęć a najsłabsi gracze przestaną istnieć.
<no to JADE poJECHAŁO >
LH Cargo wykupi pakiet większościowy od dotychczasowego właściciela, a zarazem założyciela - Shenzhen Airlines. Do tej pory Lufhansa Cargo posiadała 25% udziałów w Jade, a po transakcji będzie posiadać ponad 75% co pozwoli im na swobodne zarządzanie chińskim przewoźnikiem. Na szczęście marka Jade Cargo nie zniknie mimo, że stanie się częścią i własnością grupy LH Cargo. Niemcy dokładnie przyjrzą się obecnej sieci połączeń i nie wykluczone, że zdecydują się na przesunięcie lotów z Shenzen do Szanghaju. Nowy właściciel mówi o przyszłym roku, że będzie to bardzo trudny okres dla rynku lotniczego - ekstremalny test dla całej branży, w wyniku, którego dojdzie do kolejnych przejęć a najsłabsi gracze przestaną istnieć.
<no to JADE poJECHAŁO >
Pozdrawiam DŚ
Katastrofa A320 Air New Zealand, jedna osoba nie żyje.
http://wiadomosci.onet.pl/1870627,12,item.html
http://wiadomosci.onet.pl/1870627,12,item.html
Pozdrawiam, Łukasz.
Malev na skraju bankructwa?
Narodowy przewoźnik z Węgier ma poważne kłopoty, głównie z powodu problemów finansowych Malev(MA) może w niedługim czasie ogłosić bankructwo. Do roku 2007 MA był całkowicie państwowym przewoźnikiem, ponieważ Węgrzy posiadali 99.5% udziałów. W wyniku prywatyzacji linie zostały sprzedane,a cały pakiet akcji kupił AirBridge Zrt - węgierski holding należący do Borisa Abramovicha(KrasAir). Węgierskie linie trafiły do rosyjskiego właściciela, który obiecał bardzo duże inwestycje, mające zapewnić bezpieczeństwo finansowe i umożliwić przyszły rozwój linii. Wzrost cen paliwa zmusił Malev m.in. do wstrzymania lotów na długich trasach, zwolnień pracowników i odłożenia w czasie planów ekspansji na wschód. Obecnie przewoźnik z Węgier ma spore długi, celowo opóźnia wprowadzenie do użytku wyleasingowanych Q400, które nadal czekają w Kopenhadze. Ale najpoważniejszy problem Malev ma z włascicielem B.Abramovichem, który pozostał bez środków na dalszą działalność,i to z tego powodu 1 listopada KrasAir ogłosiła wstrzymanie działalności. Czarne scenariusze przewidują, że MA może ogłosić bankructwo by "powstać niczym Feniks z popiołów" jako dochodowy przewoźnik lub MA może zostać przejęty przez, któregoś z dominujących w Europie przewoźników.
"Informacje pojawiają sie częściej niż w dobrym serwisie." - Bo nasze forum jest po prostu lepsze niż jakieś tam "dobre serwisy"
Narodowy przewoźnik z Węgier ma poważne kłopoty, głównie z powodu problemów finansowych Malev(MA) może w niedługim czasie ogłosić bankructwo. Do roku 2007 MA był całkowicie państwowym przewoźnikiem, ponieważ Węgrzy posiadali 99.5% udziałów. W wyniku prywatyzacji linie zostały sprzedane,a cały pakiet akcji kupił AirBridge Zrt - węgierski holding należący do Borisa Abramovicha(KrasAir). Węgierskie linie trafiły do rosyjskiego właściciela, który obiecał bardzo duże inwestycje, mające zapewnić bezpieczeństwo finansowe i umożliwić przyszły rozwój linii. Wzrost cen paliwa zmusił Malev m.in. do wstrzymania lotów na długich trasach, zwolnień pracowników i odłożenia w czasie planów ekspansji na wschód. Obecnie przewoźnik z Węgier ma spore długi, celowo opóźnia wprowadzenie do użytku wyleasingowanych Q400, które nadal czekają w Kopenhadze. Ale najpoważniejszy problem Malev ma z włascicielem B.Abramovichem, który pozostał bez środków na dalszą działalność,i to z tego powodu 1 listopada KrasAir ogłosiła wstrzymanie działalności. Czarne scenariusze przewidują, że MA może ogłosić bankructwo by "powstać niczym Feniks z popiołów" jako dochodowy przewoźnik lub MA może zostać przejęty przez, któregoś z dominujących w Europie przewoźników.
Dzięki Panowie! cenie sobie Wasze uznanie.Gryni pisze:Blank pisze:Kurcze CARGO, wymiatasz.
Informacje pojawiają sie częściej niż w dobrym serwisie.
Naprawdę świetna robota !!
Dobrze mieć kogoś takiego w swoich szeregach .
"Informacje pojawiają sie częściej niż w dobrym serwisie." - Bo nasze forum jest po prostu lepsze niż jakieś tam "dobre serwisy"
Pozdrawiam DŚ
Kolejny Boeing 737-700 reg. PH-BGF dla KLM. Początkowo samolot ten miał trafić do przewoźnika w listopadzie tego roku ale data jego dostawy została przesunięta na pierwszy kwartał 2009 roku. Maszyna ta będzie nazwana "Grote Zilverreiger" - tzn. "Czapla biała".
Narodowy przewoźnik z Rumunii - TAROM - otrzyma swojego pierwszego z trzech B737-800, który dołączy do floty przed końcem roku. Maszyna została wyprodukowana w tym roku i 26 czerwca trafiła do formalnego właściciela tj. Air Berlin reg. D-ABKB. Samolot ten będzie latał dla TAROM z rejestracją YR-BGP <rysunek> przez 5 lat na zasadach umowy leasingowej("dry-lease").
AirAsia X zastanawia się nad zakupem 25 maszyn dalekiego zasięgu. W kręgu ich zainteresowań pozostają A350 oraz B787. Możliwe, że do floty w niedługim czasie dołączą dwa A340 jednak na stosunkowo niedługi okres użytkowania. Faworytem rywalizacji A350vsB787 jest Airbus ze względu na dotychczasową bardzo dobrze układającą się współpracę pomiędzy europejskim producentem a największą tanią liną lotniczą Azji.
Narodowy przewoźnik z Rumunii - TAROM - otrzyma swojego pierwszego z trzech B737-800, który dołączy do floty przed końcem roku. Maszyna została wyprodukowana w tym roku i 26 czerwca trafiła do formalnego właściciela tj. Air Berlin reg. D-ABKB. Samolot ten będzie latał dla TAROM z rejestracją YR-BGP <rysunek> przez 5 lat na zasadach umowy leasingowej("dry-lease").
AirAsia X zastanawia się nad zakupem 25 maszyn dalekiego zasięgu. W kręgu ich zainteresowań pozostają A350 oraz B787. Możliwe, że do floty w niedługim czasie dołączą dwa A340 jednak na stosunkowo niedługi okres użytkowania. Faworytem rywalizacji A350vsB787 jest Airbus ze względu na dotychczasową bardzo dobrze układającą się współpracę pomiędzy europejskim producentem a największą tanią liną lotniczą Azji.
Pozdrawiam DŚ
"Nowe szaty" Mexicany
Mexicana zaprezentowała odmieniony "imaż", to zdecydowana zmiana na lepsze . Przewoźnik ma nowe logo a niektóre z jego maszyn zostały przemalowane w, moim skromnym zdaniem, całkiem ładne barwy. Tak wyglądają odmienione A320 oraz F100 (należący do lokalnego Mexicana Click). LOT-owski B767 podobno jest w trakcie przemalowywania. A tak sobie wyobrażają internauci A330, który w niedługim czasie ma dołączyć do floty Mexicany by obsługiwać trasę Meksyk - Madryt.
Mexicana zaprezentowała odmieniony "imaż", to zdecydowana zmiana na lepsze . Przewoźnik ma nowe logo a niektóre z jego maszyn zostały przemalowane w, moim skromnym zdaniem, całkiem ładne barwy. Tak wyglądają odmienione A320 oraz F100 (należący do lokalnego Mexicana Click). LOT-owski B767 podobno jest w trakcie przemalowywania. A tak sobie wyobrażają internauci A330, który w niedługim czasie ma dołączyć do floty Mexicany by obsługiwać trasę Meksyk - Madryt.
Pozdrawiam DŚ
WitamBlank pisze:Kurcze CARGO, wymiatasz.
Informacje pojawiają sie częściej niż w dobrym serwisie.
Naprawdę świetna robota !!
Dołączam sie do pochwał i oby tak dalej -Brawo CARGO
pozdrawiam
Kronos BP 26x70 , Garrett 30x100 ,Nikon Sportstar 8x25 EX
Mowa o ex. SP-LOA. SP-LOB przyleciał wczoraj (27.11) z SNN do WAW. Aktualnie stoi pod hangarami i jest cały biały. Prawdopodobnie tak jak LOA będzie miał kilka oblotów i odleci do Mexicany. Teoretycznie LOB ma być na stanie Mexicany od 01.12, ale wydaje mi się, że to trochę mało czasu, żeby doprowadzić go do odpowiedniego stanu.CARGO pisze:(...) LOT-owski B767 podobno jest w trakcie przemalowywania.