To właśnie QR52 u Tomka , a QR84 zaskoczył mnie tak jak Smialusa i poleciał z BODLA na SEbartek15 pisze: O ile pamiętam, to QR84 JFK-DOH, nie 52.
12.30-->SE QR84 JFK-DOH B773
![Obrazek](http://i123.photobucket.com/albums/o282/Henry2701/th_Obraz285.jpg)
Smialus czas przestawić zegarek w aparacie
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
To właśnie QR52 u Tomka , a QR84 zaskoczył mnie tak jak Smialusa i poleciał z BODLA na SEbartek15 pisze: O ile pamiętam, to QR84 JFK-DOH, nie 52.
U Blanka to na 100% Qatar52 bo widziałem na radarku, u siebie niestety nie mogłem zobaczyć bo akurat stawiałem nowy system.bartek15 pisze:O ile pamiętam, to QR84 JFK-DOH, nie 52.Blank pisze:Na dokładkę jeszcze Qatar
14.15 UL996 SE B773 ER Qatar 52
Wiesz ,tego nie wiemRasog pisze:Henry nad Tobą Pakistańce latają tylko po um994? Ostatnio zaobserwowałem po UL621 na (maksymalnym zoomie) cudnego AP-BHX PIA771 z tym "dywanikiem" na stat pion. Tak sobie pomyślałem czemu PIA771(ISB-CPH-OSL) i PIA751(ISB-OSL-CPH) wlatują nad Polskę przez Dibed a Pakistańce lecące na wyspy wlatują bodajże przez Vaber skoro macie je u siebie po UM994. Sprawdzałem ortodromy dla połączeń do CPH, LHR, OSL, przebiegają w miarę blisko siebie, a w praktyce odległość między Vaber a Dibed jest ogromna.
Dziwne
No, jak miło widzieć maszyny EK na UL980 ponownie... po tych kilku dniach zachmurzenia. Świetne zdjęcia...