Samoloty na wysokościach przelotowych - GRUDZIEŃ 2008

To jest to!
Awatar użytkownika
Henry
Posty: 684
Rejestracja: 07 lutego 2007, 00:19
Lokalizacja: Dębno

bartek15 pisze: O ile pamiętam, to QR84 JFK-DOH, nie 52.
To właśnie QR52 u Tomka , a QR84 zaskoczył mnie tak jak Smialusa i poleciał z BODLA na SE
12.30-->SE QR84 JFK-DOH B773
Obrazek

Smialus czas przestawić zegarek w aparacie ;-) .Ale trzeba powiedzieć ,że bardzo miłe świąteczne zaskoczenie :-D
Pozdrawiam
-------------------------------------------
D80+MTO
G@wron
Posty: 1169
Rejestracja: 06 lutego 2007, 04:40
Obserwuję: L621
Lokalizacja: Warszawa - EPWA

No panowie śliczny Qatar, jeszcze poczekajmy na wersję LR :-)
u Blanka wygląda jak na zniżaniu :-D
Pozdrawiam, Łukasz.
smialus
Posty: 510
Rejestracja: 31 maja 2008, 10:26
Lokalizacja: Pyrzyce

bartek15 pisze:
Blank pisze:Na dokładkę jeszcze Qatar

14.15 UL996 SE B773 ER Qatar 52

Obrazek
O ile pamiętam, to QR84 JFK-DOH, nie 52.
U Blanka to na 100% Qatar52 bo widziałem na radarku, u siebie niestety nie mogłem zobaczyć bo akurat stawiałem nowy system.
Pozdrawiam ;-)
1000
Pozdrawiam Dawid.
Awatar użytkownika
Rasog
Posty: 807
Rejestracja: 06 lutego 2007, 03:59
Lokalizacja: Dębica

Nowe LR-ki Qataru będą latać tylko na trasach do JFK i IAD, czy QR uruchomi nowe połączenia transatlantyckie?
mick
Posty: 601
Rejestracja: 07 lutego 2007, 01:24
Lokalizacja: Bolesławiec

Pod koniec marca ma ruszyć DOH-IAH na 772LR'kach.
UL986, UP861, UP733, UN869, LASIS-DIBED
Awatar użytkownika
Henry
Posty: 684
Rejestracja: 07 lutego 2007, 00:19
Lokalizacja: Dębno

Hey

Dość wilgotno ale ruch niezły :-D
13.07-->W UM994 PK785 ISB-LHR B773
Obrazek
13.36-->W UL619 Aerosvit VV259 KPB-HAM dziś Donbass - Eastern Ukrainian Airlines A320 UR-DAD
Obrazek
Pozdrawiam
-------------------------------------------
D80+MTO
Awatar użytkownika
Rasog
Posty: 807
Rejestracja: 06 lutego 2007, 03:59
Lokalizacja: Dębica

Henry nad Tobą Pakistańce latają tylko po um994? Ostatnio zaobserwowałem po UL621 na (maksymalnym zoomie :-P ) cudnego AP-BHX PIA771 z tym "dywanikiem" na stat pion. Tak sobie pomyślałem czemu PIA771(ISB-CPH-OSL) i PIA751(ISB-OSL-CPH) wlatują nad Polskę przez Dibed a Pakistańce lecące na wyspy wlatują bodajże przez Vaber skoro macie je u siebie po UM994. Sprawdzałem ortodromy dla połączeń do CPH, LHR, OSL, przebiegają w miarę blisko siebie, a w praktyce odległość między Vaber a Dibed jest ogromna.
Dziwne :-?
Awatar użytkownika
Henry
Posty: 684
Rejestracja: 07 lutego 2007, 00:19
Lokalizacja: Dębno

Rasog pisze:Henry nad Tobą Pakistańce latają tylko po um994? Ostatnio zaobserwowałem po UL621 na (maksymalnym zoomie :-P ) cudnego AP-BHX PIA771 z tym "dywanikiem" na stat pion. Tak sobie pomyślałem czemu PIA771(ISB-CPH-OSL) i PIA751(ISB-OSL-CPH) wlatują nad Polskę przez Dibed a Pakistańce lecące na wyspy wlatują bodajże przez Vaber skoro macie je u siebie po UM994. Sprawdzałem ortodromy dla połączeń do CPH, LHR, OSL, przebiegają w miarę blisko siebie, a w praktyce odległość między Vaber a Dibed jest ogromna.
Dziwne :-?
Wiesz ,tego nie wiem ;-) .Te na wyspy wlatują czasem właśnie w wypt VABER i wylatują w GILAS(UM994) ale zdarza się im czasem wylecieć w ALUKA lub BINKA albo lecą nad Bałtykiem .Zauważyłem ,że są takie serie 2-3 tyg albo nie daj Boże dłużej nad Bałtykiem a potem nad Polską i wtedy miło usłyszeć passing GILAS :mrgreen:
Pytałem kilka razy znajomego kontrolera dlaczego ????? bo wygodnie, nie należy utrudniać ,jeśli warunki metoorologiczne sprzyjają i ruch pozwala to dlaczego nie :-D kontrolerzy się dogadują ,że dajemy crossy i po sprawie.
Pozdrawiam
-------------------------------------------
D80+MTO
Awatar użytkownika
Rasog
Posty: 807
Rejestracja: 06 lutego 2007, 03:59
Lokalizacja: Dębica

Dzięki za wyjaśnienie. Geografia i zdrowy rozsądek mówią jedno, a przepisy, ustalenia, waruneczki i zwykłe przezwyczajenie służb drugie ;-)
Awatar użytkownika
Henry
Posty: 684
Rejestracja: 07 lutego 2007, 00:19
Lokalizacja: Dębno

Cześć

Kolejny piękny słoneczny dzień :-D choć lekko wilgotny.
Swiss dziś crossował z UP31 i miło mnie zaskoczył
14.00-->SW LX189 PVG-ZRH A343
Obrazek

Było także dużo drobnicy, PIA na A310 PK701 i B772 jako PK785 oraz Air Canada AC84 na podobnym skrócie jak QATAR QR84 z BODLA
Pozdrawiam
-------------------------------------------
D80+MTO
Awatar użytkownika
mgebczyk
Posty: 279
Rejestracja: 15 października 2007, 20:14
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Narazie 2 Emiratki wyłowione zza niskich chmur, jak zawsze fotogeniczne :)
UL980 W 12:26 UAE241 B773:
Obrazek
UL980 E 12:46 UAE29 B773:
Obrazek
Awatar użytkownika
knx08
Moderator
Posty: 1040
Rejestracja: 20 października 2008, 12:34
Obserwuję: L980, M70, N744, N133, M863, Q99, N983 + skróty
Lokalizacja: Rzeczyca

mgebczyk pisze:Narazie 2 Emiratki wyłowione zza niskich chmur, jak zawsze fotogeniczne :)
UL980 W 12:26 UAE241 B773:
Obrazek
UL980 E 12:46 UAE29 B773:
Obrazek
No, jak miło widzieć maszyny EK na UL980 ponownie... po tych kilku dniach zachmurzenia. Świetne zdjęcia... :-P
Pozdrawiam, Emil.
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
ODPOWIEDZ