Świetnie szkoda, że nie złapałeś chwilkę wcześniej.
Nie wiesz czy ja to maszyna ?
Ps, Zmieniłem na link, wklejaj miniaturki W razie problemów pisz na GG.
Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2009
Jeśli to pomoże to to jest kolejne zdjęcie.... Trochę niewyraźne, ciemno było i ostrości złapać nie mogłem Stawiam na UPS ale mogę się mylić Chociaż nie, to nie może być UPS, ma inny ogonek trochę...
7 lutego 2009, 16:38:55 UL980W
A tu jeszcze jedno
7 lutego 2009, 16:40:12 UL980W
7 lutego 2009, 16:38:55 UL980W
A tu jeszcze jedno
7 lutego 2009, 16:40:12 UL980W
Ostatnio zmieniony 08 marca 2009, 10:19 przez Pendri90, łącznie zmieniany 1 raz.
Canon PowerShot SX10IS gg:9083802
Po południu chmury wreszcie odpuściły i zaczęło się azjatyckie uderzenie na UM984
A330 B-6092 CCA939 16:15
B744 JA8087 JAL409 16:24
B777 HL7714 KAL949 16:49
A330 B-6092 CCA939 16:15
B744 JA8087 JAL409 16:24
B777 HL7714 KAL949 16:49
Ostatnio zmieniony 08 marca 2009, 21:12 przez Gregooz, łącznie zmieniany 1 raz.
Mak 102+Canon PS A590+CHKD
U mnie pogoda przez chwilę.
UL984>W znów niedomyty UPS/UPS9/N280UP 16:28 - więc to nie ten co go wynalazł Maciejh76
UL984>E MD11 Lufthansa Cargo 16:50
Letki>Babko A320 Austrian 17:15
Letki>Babko B744 Asiana Cargo HL7415 17:20
Babko>Tospo A320 Aeroflot
UL984>W znów niedomyty UPS/UPS9/N280UP 16:28 - więc to nie ten co go wynalazł Maciejh76
UL984>E MD11 Lufthansa Cargo 16:50
Letki>Babko A320 Austrian 17:15
Letki>Babko B744 Asiana Cargo HL7415 17:20
Babko>Tospo A320 Aeroflot
Pozdrowienia!
-----------------------------------
canon 7d, taurus 400
-----------------------------------
canon 7d, taurus 400
Witam!
09/10/2007 FL350 wywołał na forum temat „Retrospekcja”. Dość ciekawy pomysł, szkoda tylko, że tak mało osób odpowiedziało na niego, gdyż uważam, że można byłoby go jeszcze rozwinąć. Ze swojej strony też dopisałem kilka maszyn, głównie z UL984, których raczej już nigdy u nas nie zobaczymy.
Jedna z takich maszyn aż do tej pory spędzała mi sen z powiek. Chodzi o maszynę linii Eritrean Airlines B767-200ER o regu E3-AAQ.
Przypomnę, że widziałem ją 07/09/2005 o 13:13 po UL984 w locie na W. W pierwszej chwili nie rozpoznałem jej (B767-300ER Condor-a w żaden sposób mi nie pasował). Dopiero wnikliwa analiza fotek w galeriach przyniosła pożądany efekt. Ale ciągle powracało pytanie, co ona tutaj robiła. Rozkładowy lot z ASM przez FCO do FRA wykonywany był głównie przez B767-300ER E3-AAO we wtorki i soboty więc w żaden sposób nie moglibyśmy go tutaj zobaczyć.
Dziś już ta zagadka została rozwiązana.
Ta maszyna ponad wszelką wątpliwość latała we wrześniu dla afgańskiej Ariany wykonując w środy i niedziele lot FG0705 [KBL-FRA]. Od października na tą trasę wprowadzono A310-300 F-GEMO, którego po raz pierwszy widziałem 09/10/2005.
Przy okazji składam wielkie podziękowania dla Rasoga i Artiego174 za pomoc w rozwiązaniu tej zagadki.
Informacja ta została podana głównie dla osób z krótkim stażem na forum, ale myślę, że zaciekawi też pozostałych.
Poza tym dzisiaj przed 11:00 po UL984 DIBED-LUXAR-PADKA przeleciał IŁ76TD linii Zitotrans o regu RA-76386 wykonując lot AZS2004.
Pozdrawiam!
09/10/2007 FL350 wywołał na forum temat „Retrospekcja”. Dość ciekawy pomysł, szkoda tylko, że tak mało osób odpowiedziało na niego, gdyż uważam, że można byłoby go jeszcze rozwinąć. Ze swojej strony też dopisałem kilka maszyn, głównie z UL984, których raczej już nigdy u nas nie zobaczymy.
Jedna z takich maszyn aż do tej pory spędzała mi sen z powiek. Chodzi o maszynę linii Eritrean Airlines B767-200ER o regu E3-AAQ.
Przypomnę, że widziałem ją 07/09/2005 o 13:13 po UL984 w locie na W. W pierwszej chwili nie rozpoznałem jej (B767-300ER Condor-a w żaden sposób mi nie pasował). Dopiero wnikliwa analiza fotek w galeriach przyniosła pożądany efekt. Ale ciągle powracało pytanie, co ona tutaj robiła. Rozkładowy lot z ASM przez FCO do FRA wykonywany był głównie przez B767-300ER E3-AAO we wtorki i soboty więc w żaden sposób nie moglibyśmy go tutaj zobaczyć.
Dziś już ta zagadka została rozwiązana.
Ta maszyna ponad wszelką wątpliwość latała we wrześniu dla afgańskiej Ariany wykonując w środy i niedziele lot FG0705 [KBL-FRA]. Od października na tą trasę wprowadzono A310-300 F-GEMO, którego po raz pierwszy widziałem 09/10/2005.
Przy okazji składam wielkie podziękowania dla Rasoga i Artiego174 za pomoc w rozwiązaniu tej zagadki.
Informacja ta została podana głównie dla osób z krótkim stażem na forum, ale myślę, że zaciekawi też pozostałych.
Poza tym dzisiaj przed 11:00 po UL984 DIBED-LUXAR-PADKA przeleciał IŁ76TD linii Zitotrans o regu RA-76386 wykonując lot AZS2004.
Pozdrawiam!
- knx08
- Moderator
- Posty: 1040
- Rejestracja: 20 października 2008, 12:34
- Obserwuję: L980, M70, N744, N133, M863, Q99, N983 + skróty
- Lokalizacja: Rzeczyca
Witam.
Dokumentacyjnie z godziny 14:16
UN869 ->E A333 DLH646
Dokumentacyjnie z godziny 14:16
UN869 ->E A333 DLH646
Pozdrawiam, Emil.
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos