Noo Henry zaskoczyłeś mnie tym iż QTR001 leciał już drugi raz z rzędu. Może nam się zadomowi na uL981 jako regularny. Ale jeszcze jedno pytanie czy Polskę opuścił w punkcie SUI czy jeszcze coś kombinował na trasie?
Marunio KLM871 odprawiłem tylko radarkowo. Leciał bardzo przesunięty na S od UL981, i sporo opóźniony jak na KLMa
Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2009
HeyRasog pisze:Noo Henry zaskoczyłeś mnie tym iż QTR001 leciał już drugi raz z rzędu. Może nam się zadomowi na uL981 jako regularny. Ale jeszcze jedno pytanie czy Polskę opuścił w punkcie SUI czy jeszcze coś kombinował na trasie?
Dokładnie wylatywał przez punkt SUI.Ten środowy jak i wczorajszy
A tu dokumentacyjnie "Kabanos" ten ze środy z odległości ok 50 km w mlecznej
16.42 passing SUI QR1 DOH-LHR A346
MARUNIO , obawiam się ,że Twoją zagadkę będzie trudno rozwiązać.
Pozdrawiam
-------------------------------------------
D80+MTO
-------------------------------------------
D80+MTO
Goszcząc na ziemi krakowskiej zapodaję trzy fotki z 18-go marca. Po robocie wyrwałem się wyposzczony na łowy pod UL984 i...
A6-EBJ Boeing 773 Emirates 16:50
10+24 Airbus 310 Germany Air Force 16:55
I skrótem LETKI-BABKO OE-LAW Boeing 763 Austrian 17:15
A6-EBJ Boeing 773 Emirates 16:50
10+24 Airbus 310 Germany Air Force 16:55
I skrótem LETKI-BABKO OE-LAW Boeing 763 Austrian 17:15
WAR OKE SIE OMAVA
UN744; UT711; UL621; UN191; UM985; UL980; UM984; UM857
UN744; UT711; UL621; UN191; UM985; UL980; UM984; UM857
Oczywiście nie chcę przesądzić ,że "po ptakach".Sam też na własną rękę szukałem przyczyn ,bo jest to ciekawa sytuacja i niespotykana.MARUNIO pisze:Henry czemu tak sądzisz? Wiem że tu jest wielu fachowców którzy wiedzą gdzie tego szukać i znają angielski. Powrót maszyny, w dodatku takiej dużej i z takiej odległości musi być chyba gdzieś odnotowany???
Sytuacja emergency raczej odpada bo wymieniono maszynkę na inną.Pewnie kłopoty techniczne, na tyle błahe ,że zdecydowano się zawrócić maszynę do macierzystego portu niż posadzić ją na innym lotnisku ze względu na duże koszty.
Pozdrawiam
-------------------------------------------
D80+MTO
-------------------------------------------
D80+MTO
- knx08
- Moderator
- Posty: 1040
- Rejestracja: 20 października 2008, 12:34
- Obserwuję: L980, M70, N744, N133, M863, Q99, N983 + skróty
- Lokalizacja: Rzeczyca
Pozdrawiam, Emil.
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
- knx08
- Moderator
- Posty: 1040
- Rejestracja: 20 października 2008, 12:34
- Obserwuję: L980, M70, N744, N133, M863, Q99, N983 + skróty
- Lokalizacja: Rzeczyca
Henry, ładnie złapać maszynkę w locie testowym...
Na chwilę się rozpogodziło i takie oto efekty...
16:54 UN744 SW B772 AZ785
17:08 UL980 W B773 EK19
Na chwilę się rozpogodziło i takie oto efekty...
16:54 UN744 SW B772 AZ785
17:08 UL980 W B773 EK19
Pozdrawiam, Emil.
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Nooo Irku, rewelacja.
Testówka zaliczona ;)
Dzis chmurki, ale niebo rozstąpiło się chyba tylko po to abym go złapał :)
17.10 UL29 W A332 [D-ALPE] Air Berlin LT1751 [BKK-DUS]
Pozdrawiam
Testówka zaliczona ;)
Dzis chmurki, ale niebo rozstąpiło się chyba tylko po to abym go złapał :)
17.10 UL29 W A332 [D-ALPE] Air Berlin LT1751 [BKK-DUS]
Pozdrawiam
Pentax K10D+ MTO 11 CA