Wczorajsze zaległe:
LOT dokumentacyjnie kolo 12 S-->N
Lufthansa D-AIGC A343 15:32 UL984 E
mleko i Qantas VH-OJP B744 15:57 UL984 E
AirFrance F-GRHO A319 17:50 UL984 W
Primiera (JetX) TF-JXE B738 18:25 LUXAR-->N
Lufthansa D-ABER B733 18:23 UL984 W
Emirates A6-EBX B773 18:50 UL986
Lufthansa D-ABVZ B744 19:20 UL984 E
Samoloty na wysokościach przelotowych - KWIECIEŃ 2009
Mak 102+Canon PS A590+CHKD
i dzisiejsze poranne
AirFrance F-GZCE A332 06:24 UL984 W
Lufthansa D-ABVS B744 06:38 UL984 W
Lufthansa A343 06:50 UL984 W
Cargolux LX-PCV B744 08:32 UL984 W
Cargolux LX-FCV B744 08:42 UL984 W
AirFrance F-GZCE A332 06:24 UL984 W
Lufthansa D-ABVS B744 06:38 UL984 W
Lufthansa A343 06:50 UL984 W
Cargolux LX-PCV B744 08:32 UL984 W
Cargolux LX-FCV B744 08:42 UL984 W
Ostatnio zmieniony 25 kwietnia 2009, 14:00 przez Gregooz, łącznie zmieniany 1 raz.
Mak 102+Canon PS A590+CHKD
Cos z dzisiaj
S7 Airlines A319 VP-BHQ UN871 15:45
Ural Airlines A320 VP-BFZ UT711 15:45
Air Baltic B737 YL-BBX UN744 15:50
nie fotografuje bo nie mam czym
S7 Airlines A319 VP-BHQ UN871 15:45
Ural Airlines A320 VP-BFZ UT711 15:45
Air Baltic B737 YL-BBX UN744 15:50
nie fotografuje bo nie mam czym
Obserwuje UN191 UL621 UP851 UN871 UN744 UT711UL980 i wszystko co leci z/do Okęcie
MAK102+VelbonDF50+Olympus E410 na lotnisku Nikon P90
MAK102+VelbonDF50+Olympus E410 na lotnisku Nikon P90
Yo.
Do wczesnego popołudnia jako tako, ale później bida..
Musie mi uwierzyć na słowo, że każda fotka to inna maszyna.
UL 29 W. Między 14.00 a 14.30 3 x 773 PIA. Szkoda ze jeszcze pod słońce. Jakąś godzinkę później byłoby cudnie..
Pozdrawiam..
Do wczesnego popołudnia jako tako, ale później bida..
Musie mi uwierzyć na słowo, że każda fotka to inna maszyna.
UL 29 W. Między 14.00 a 14.30 3 x 773 PIA. Szkoda ze jeszcze pod słońce. Jakąś godzinkę później byłoby cudnie..
Pozdrawiam..
Pentax K10D+ MTO 11 CA
Witam, bez podpisu bo już nie mam siły wsio z UL29. Tomek wierzę bo widziałem i ustrzeliłem dzięki za SWO A Astana vs. PIA powaliła na nogi dosłownie
wspomniana Astana, przestawiłem ustawienia i zapomniałem przestawić Astana prowadziła ale później PIA wzięła górę i odstawiła Astane.
kolejna PIA
i kolejna
wspomniana Astana, przestawiłem ustawienia i zapomniałem przestawić Astana prowadziła ale później PIA wzięła górę i odstawiła Astane.
kolejna PIA
i kolejna
1000
Pozdrawiam Dawid.
Pozdrawiam Dawid.
Krótki spotting po powrocie do domu z występów AIC na Balicach
18:07 FHY836 (Freebird Airlines) TC-FBR LENOV-MAKOV N
18:11 GAF588 10+23 UL984 W
18:36 "Ten ATR to CIMBER AIR OY-CIM FL240 CIM2492" <- cyt. za martinusem, KyFrUn dzięki za SWO
19:18 VKG773 OY-VKE UN133 S
19:28 AAR785 HL7414 LETKI-BABKO S
19:38 SIA326 9V-SWR UL984 W (ISO800 )
19:51 z Barlowem WAU950 UR-WUA UL984 E
18:07 FHY836 (Freebird Airlines) TC-FBR LENOV-MAKOV N
18:11 GAF588 10+23 UL984 W
18:36 "Ten ATR to CIMBER AIR OY-CIM FL240 CIM2492" <- cyt. za martinusem, KyFrUn dzięki za SWO
19:18 VKG773 OY-VKE UN133 S
19:28 AAR785 HL7414 LETKI-BABKO S
19:38 SIA326 9V-SWR UL984 W (ISO800 )
19:51 z Barlowem WAU950 UR-WUA UL984 E
Pozdrawiam DŚ