Samoloty na wysokościach przelotowych - WRZESIEŃ 2009

To jest to!
Awatar użytkownika
Rasog
Posty: 807
Rejestracja: 06 lutego 2007, 03:59
Lokalizacja: Dębica

Cześć!
Mizerne efekty mojej walki z weekendowymi chmurami.

Z wczoraj:

18.26 UM857 S A319 AY755 HEL-BUD
Obrazek

z dziś:

18.56 UM857 S B752 BLX405 HEL-CHQ
Obrazek

Udanego tygodnia
Gregooz
Posty: 157
Rejestracja: 21 września 2008, 12:58
Lokalizacja: Czeladź
Kontakt:

Witam, dzisiejsze dwie sztuki

Rusek do rozpoznania
16:43 UM984
Obrazek

JAL JA8089 B744 17:27 JED-PADKA
Obrazek
Mak 102+Canon PS A590+CHKD
Awatar użytkownika
knx08
Moderator
Posty: 1040
Rejestracja: 20 października 2008, 12:34
Obserwuję: L980, M70, N744, N133, M863, Q99, N983 + skróty
Lokalizacja: Rzeczyca

Gregooz pisze:Witam, dzisiejsze dwie sztuki

Rusek do rozpoznania
16:43 UM984
Obrazek
Wygląda mi na 738 VQ-BBR (Atlant-Soyuz) jako AYZ142 BRQ-VKO, jeżeli leciał na NE
Pozdrawiam, Emil.
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Awatar użytkownika
Gryni
Posty: 1110
Rejestracja: 07 lutego 2007, 00:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała EPBA

knx08 pisze: jeżeli leciał na NE
Leciał po UM984. Więc na SW. Widać to po świetle. Chociaż Atlant-Sojuz lubi pod prąd po UM984 polecieć.
ZRT460/457M
G@wron
Posty: 1169
Rejestracja: 06 lutego 2007, 04:40
Obserwuję: L621
Lokalizacja: Warszawa - EPWA

Ciekawe, że zainwestowali w 738, gdzieś kiedyś czytałem, że w niedalekiej przyszłości chcą przejść w całości na "only russia made a/c."
Pozdrawiam, Łukasz.
Awatar użytkownika
vader
Administrator
Posty: 2864
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 11:33
Obserwuję: niebo :)
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

ten sam co u knx08 i barpita:

Emirates, EK226, A6-EWC, SFO-DXB, FL370, UN983/UL621 SE, G12:30 - wyleciał przez GOTIX
Obrazek
N 10" 'Simon II' + SCT 5", EOS 70D, 12x50, 8.5x32, 2x53
Uniden UBC125XLT, PlanePlotter: mo i vo
Obrazek
Awatar użytkownika
MARUNIO
Posty: 22
Rejestracja: 07 lipca 2008, 21:23
Lokalizacja: PIENSK

knx08 pisze:Witam.

B77W VT-JEG (już po leasingu :-P )
....no właśnie- wciąż nie bardzo wiem o co w tym chodzi. NIBY LEASING - NIBY NIE?? :-/
Obrazek<a
Awatar użytkownika
knx08
Moderator
Posty: 1040
Rejestracja: 20 października 2008, 12:34
Obserwuję: L980, M70, N744, N133, M863, Q99, N983 + skróty
Lokalizacja: Rzeczyca

MARUNIO pisze:
....no właśnie- wciąż nie bardzo wiem o co w tym chodzi. NIBY LEASING - NIBY NIE?? :-/
Ta maszyna (VT-JEG), była wyleasingowana przez Gulf Air (tu jeszcze w malowaniu http://www.planepictures.net/netshow.php?id=863305)
Pozdrawiam, Emil.
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Awatar użytkownika
vader
Administrator
Posty: 2864
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 11:33
Obserwuję: niebo :)
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Z braku pogody i czasu, trzeba odgrzebywać zaległości, fotka z dnia 15.08 z wypadu pod UL984

Cargolux, CLX794, LX-YCV, LUX-KWI, FL290, UL984 E, G16.04
Obrazek

duża wersja: http://img70.imageshack.us/img70/2227/clx.jpg
N 10" 'Simon II' + SCT 5", EOS 70D, 12x50, 8.5x32, 2x53
Uniden UBC125XLT, PlanePlotter: mo i vo
Obrazek
Awatar użytkownika
Gryni
Posty: 1110
Rejestracja: 07 lutego 2007, 00:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała EPBA

Cześć,

Dzisiejszy przelot A380:
14:12 Singapore Airlines SQ333 CDG-SIN UL984.
Obrazek

Trochę jeszcze popracuję nad stabilnością. Ciężko jest przy zoomie 60x utrzymać samolot w kadrze, i to na prymitywnym statywie. No i oczywiście jakość strasznie padła po wklejeniu na Photobucket :-?

Pozdrawiam.
ZRT460/457M
Awatar użytkownika
MARUNIO
Posty: 22
Rejestracja: 07 lipca 2008, 21:23
Lokalizacja: PIENSK

knx08 pisze:
MARUNIO pisze:
....no właśnie- wciąż nie bardzo wiem o co w tym chodzi. NIBY LEASING - NIBY NIE?? :-/
Ta maszyna (VT-JEG), była wyleasingowana przez Gulf Air (tu jeszcze w malowaniu http://www.planepictures.net/netshow.php?id=863305)
Tak- wiem. Tyle że ta fotka została zrobiona 05.09 jako lot JAI122. Na sąsiednim forum Gryni napisał że w leasing poszły jeszcze dwa B773 , z czego jedna trafiłem 04.09 na UL986
VT-JEH
Obrazek

Więc czy to znaczy że już na drugi dzień je przemalowali, czy w ogóle tylko tę jedną maszynę przemalowali w barwy GULFA? Czegoś tu nie rozumiem.
Obrazek<a
Awatar użytkownika
knx08
Moderator
Posty: 1040
Rejestracja: 20 października 2008, 12:34
Obserwuję: L980, M70, N744, N133, M863, Q99, N983 + skróty
Lokalizacja: Rzeczyca

MARUNIO pisze:
knx08 pisze:
MARUNIO pisze:
....no właśnie- wciąż nie bardzo wiem o co w tym chodzi. NIBY LEASING - NIBY NIE?? :-/
Ta maszyna (VT-JEG), była wyleasingowana przez Gulf Air (tu jeszcze w malowaniu http://www.planepictures.net/netshow.php?id=863305)
Tak- wiem. Tyle że ta fotka została zrobiona 05.09 jako lot JAI122. Na sąsiednim forum Gryni napisał że w leasing poszły jeszcze dwa B773 , z czego jedna trafiłem 04.09 na UL986
VT-JEH
Obrazek

Więc czy to znaczy że już na drugi dzień je przemalowali, czy w ogóle tylko tę jedną maszynę przemalowali w barwy GULFA? Czegoś tu nie rozumiem.
Na okres leasingu wszystkie trzy maszyny otrzymały malowanie GFA... po drugie, sfotografowałem inną maszynę o innym regu (VT-JEG, u Ciebie VT-JEH), która prawdopodobnie została przemalowana w zeszłym tygodniu...
Pozdrawiam, Emil.
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
ODPOWIEDZ