Dzisiejszy BRITISH :
UL 986 : 15:42 - B744 BA107 (G-BYGD) FL370 :
PEŁNY ROZMIAR :
http://img22.imageshack.us/img22/3378/r ... gbygdf.jpg
Samoloty na wysokościach przelotowych - WRZESIEŃ 2009
Witam
dzisiejsze jeszcze gorące:
UPS N571UP B744 07:00 UL984-->E UPS4 FL330
MyTravel OY-VKG A333 07:08 KENIN-GRU VKG116 FL400
North American N754NA B752 RCH845 09:28 UL986--->RZE FL120-
dzisiejsze jeszcze gorące:
UPS N571UP B744 07:00 UL984-->E UPS4 FL330
MyTravel OY-VKG A333 07:08 KENIN-GRU VKG116 FL400
North American N754NA B752 RCH845 09:28 UL986--->RZE FL120-
Ostatnio zmieniony 19 września 2009, 22:13 przez Gregooz, łącznie zmieniany 1 raz.
Mak 102+Canon PS A590+CHKD
- vader
- Administrator
- Posty: 2864
- Rejestracja: 13 stycznia 2008, 11:33
- Obserwuję: niebo :)
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Witam,
w końcu po 1,5tyg. przerwie można było zapolować na ptaszki powietrze momentami wydawało się stabilne, choć jednak falowanie jest dziś zadowolony jestem głównie z An-30 i "pijawki"
LOT, LO641, SP-LDC, WAW-OTP, WAW-TEPNA/DIBED, G11.47
Bulgria Air Force, 055, An-30, WAW-xxx, UP866 SE, G13.26 - piękny dźwięk choć daleko
Primera, PRI614, OY-PSA, AYT-MMX, FL380, UL621 SE, G14.08
TUIfly Nordic, BLX454, SE-RFO, AYT-NYO, FL380, UL621 NW, G14.18
Iran Air, IRA762, EP-IBA, ARN-IKA, FL330, UL621 SE, G14:26
Cimber Air, QIxxxx, OY-RJx, UN983 SE, G14.47 - problemy z ostrzeniem
LOT Charters, LO6xxx, SP-LLx, UP866 SE, G14:50
Pakistan Inter. Airlines, PIA771, AP-BGL, ISB-CPH, FL380, UL621/UN983 NW, G15.06 - jeszcze parę fajnych ujęć jest, ale wrócimy do tego podczas pochmurnych dni...
pozdrawiam
w końcu po 1,5tyg. przerwie można było zapolować na ptaszki powietrze momentami wydawało się stabilne, choć jednak falowanie jest dziś zadowolony jestem głównie z An-30 i "pijawki"
LOT, LO641, SP-LDC, WAW-OTP, WAW-TEPNA/DIBED, G11.47
Bulgria Air Force, 055, An-30, WAW-xxx, UP866 SE, G13.26 - piękny dźwięk choć daleko
Primera, PRI614, OY-PSA, AYT-MMX, FL380, UL621 SE, G14.08
TUIfly Nordic, BLX454, SE-RFO, AYT-NYO, FL380, UL621 NW, G14.18
Iran Air, IRA762, EP-IBA, ARN-IKA, FL330, UL621 SE, G14:26
Cimber Air, QIxxxx, OY-RJx, UN983 SE, G14.47 - problemy z ostrzeniem
LOT Charters, LO6xxx, SP-LLx, UP866 SE, G14:50
Pakistan Inter. Airlines, PIA771, AP-BGL, ISB-CPH, FL380, UL621/UN983 NW, G15.06 - jeszcze parę fajnych ujęć jest, ale wrócimy do tego podczas pochmurnych dni...
pozdrawiam
Zaległe wczorajsze:
Emirates Cargo OO-THC B744 09:08 UL986 UAE9844
BAW G-BYGD B744 15:52 UL986 BAW107 FL370
Vietnam VN-A145 B772 16:35 UL984-->E HVN544 FL350
Thai HS-TGP B744 16:38 UL984-->E THA921 FL330
Thai HS-TGM B744 17:30 UL984-->W THA922 FL380
Uzbekistan VP-BUF B763 18:04 UL984-->W UZB251 FL340
TC-SUL B738 18:07 PODAN-->N SXS1592 FL380
Emirates Cargo OO-THC B744 09:08 UL986 UAE9844
BAW G-BYGD B744 15:52 UL986 BAW107 FL370
Vietnam VN-A145 B772 16:35 UL984-->E HVN544 FL350
Thai HS-TGP B744 16:38 UL984-->E THA921 FL330
Thai HS-TGM B744 17:30 UL984-->W THA922 FL380
Uzbekistan VP-BUF B763 18:04 UL984-->W UZB251 FL340
TC-SUL B738 18:07 PODAN-->N SXS1592 FL380
Mak 102+Canon PS A590+CHKD
Witam!
A tak przy okazji, to ubolewam, że nie widziałem żadnej maszyny z Twoich dzisiejszych naprawdę niezłych fotek, chociaż pora dnia była przyzwoita do prowadzenia obserwacji, ale niestety mgła. Ale potem aura wynagrodziła wszystko.
Pozdrawiam!
Ten VKG116 [VAR-ARN] nie leciał jednak przez PODAN (chociaż był bardzo blisko), ale po UN133 skrótem KENIN-GRU. Podobnie wczorajszy SXS1592 [AYT-OSL] też nie był przez PODAN.Gregooz pisze:Witam
dzisiejsze jeszcze gorące:
MyTravel OY-VKG A333 07:08 PODAN-->N VKG116 FL400
A tak przy okazji, to ubolewam, że nie widziałem żadnej maszyny z Twoich dzisiejszych naprawdę niezłych fotek, chociaż pora dnia była przyzwoita do prowadzenia obserwacji, ale niestety mgła. Ale potem aura wynagrodziła wszystko.
Pozdrawiam!
Dziś ruch jak w ulu Cargoluxów już nie liczyłem:)
Fotki z wyprawy na południową stronę UL984 więc wreszcie nie trzeba było focić pod słońce. Wybaczcie brak szczegółowych danych
Cargolux B744 14:08 UL984--->E
Uzbekistan VP-BUA B763 14:12 UL984-->E
Malaysia 9M-MRH B772 14:15 UL984-->E
Malaysia 9M-MRM B772 14:18 UL984-->E
Singapore 9V-SPP B744 14:23 UL984-->E
Singapore 9V-SKF A388 14:32 UL984-->E
Vietnam VN-Axxx B772 14:33 UL984-->E
BAW B744 G-xxxx 14:43 UL986
Fotki z wyprawy na południową stronę UL984 więc wreszcie nie trzeba było focić pod słońce. Wybaczcie brak szczegółowych danych
Cargolux B744 14:08 UL984--->E
Uzbekistan VP-BUA B763 14:12 UL984-->E
Malaysia 9M-MRH B772 14:15 UL984-->E
Malaysia 9M-MRM B772 14:18 UL984-->E
Singapore 9V-SPP B744 14:23 UL984-->E
Singapore 9V-SKF A388 14:32 UL984-->E
Vietnam VN-Axxx B772 14:33 UL984-->E
BAW B744 G-xxxx 14:43 UL986
Mak 102+Canon PS A590+CHKD
........i reszta dzisiejszych juz ze strony północnej UL984
KLM PH-KCH MD11 17:25 UL986 KLM0433 FL331
Emirates A6-EBG B77W 17:25 UL986 UAE40 FL350
Thai HS-TGP B744 17:26 UL984-->W THA922 FL380
Cargolux LX-PCV B744 17:38 UL984-->W AZQ4172 FL340
Aerocharter AN12 UL984-->W 17:39
Cargolux LX-NCV B744 18:22 UL984-->W CLX741 FL340
KLM PH-KCH MD11 17:25 UL986 KLM0433 FL331
Emirates A6-EBG B77W 17:25 UL986 UAE40 FL350
Thai HS-TGP B744 17:26 UL984-->W THA922 FL380
Cargolux LX-PCV B744 17:38 UL984-->W AZQ4172 FL340
Aerocharter AN12 UL984-->W 17:39
Cargolux LX-NCV B744 18:22 UL984-->W CLX741 FL340
Mak 102+Canon PS A590+CHKD
Synta 12" EOS 450D Canon 55-250 mm f/4-f/5.6 EF-S IS DG Uniden USC 230-E
UN983 UL730 UL617 UM70
Białogard 53° 99' N 16° 00' E Radar
http://www.stowarzyszenie-swidwin.pl/
UN983 UL730 UL617 UM70
Białogard 53° 99' N 16° 00' E Radar
http://www.stowarzyszenie-swidwin.pl/
Witaj jeszcze raz Gregooz!
Tak szczęśliwie się złożyło, że widziałem wszystkie maszyny z Twych fotek (południowa strona UL984), a tego BA na 744 (na razie nie wiem co to za lot) miałem idealnie w zenicie. W okolicach punktu LUXAR odbił jednak na TEPNA.
Obserwacje prowadziłem przy pomocy Kronosa 20x60.
Więc, jeśli maszyna jest na wys. 10000m, a sprzęt ma powiększenie 20x, czyli 10000/20 = 500, to teoretycznie wygląda to tak, jakby dany obiekt widziało się gołym okiem z odległości 500m, a to już robi piorunujące wrażenie.
Pozdrawiam
Tak szczęśliwie się złożyło, że widziałem wszystkie maszyny z Twych fotek (południowa strona UL984), a tego BA na 744 (na razie nie wiem co to za lot) miałem idealnie w zenicie. W okolicach punktu LUXAR odbił jednak na TEPNA.
Obserwacje prowadziłem przy pomocy Kronosa 20x60.
Więc, jeśli maszyna jest na wys. 10000m, a sprzęt ma powiększenie 20x, czyli 10000/20 = 500, to teoretycznie wygląda to tak, jakby dany obiekt widziało się gołym okiem z odległości 500m, a to już robi piorunujące wrażenie.
Pozdrawiam