Ja akurat nie, ale z reguły używa się jeszcze soczewkę Barlowa, która w zależności od wersji wydłuża x razy ogniskową. Chyba najbardziej popularna jest wersja 2x. A jaka konkretnie, to zależy od funduszysmialus pisze: Panowie a wy podczepiacie do swoich synt "coś" jeszcze
Pozdrawiam.
Samoloty na wysokościach przelotowych - PAŹDZIERNIK 2009
- vader
- Administrator
- Posty: 2864
- Rejestracja: 13 stycznia 2008, 11:33
- Obserwuję: niebo :)
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
siema wszystkim
dzisiaj 21.40 po UL980 śmigał A340 Air Mauritius http://www.planepictures.net/netshow.php?id=868954 to chyba rzadki widoczek na naszym niebie . Szkode że już ciemno i nie można było go uwiecznić.
pozdrawiam.
dzisiaj 21.40 po UL980 śmigał A340 Air Mauritius http://www.planepictures.net/netshow.php?id=868954 to chyba rzadki widoczek na naszym niebie . Szkode że już ciemno i nie można było go uwiecznić.
pozdrawiam.
- vader
- Administrator
- Posty: 2864
- Rejestracja: 13 stycznia 2008, 11:33
- Obserwuję: niebo :)
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
5lawek pisze:siema wszystkim
dzisiaj 21.40 po UL980 śmigał A340 Air Mauritius http://www.planepictures.net/netshow.php?id=868954 to chyba rzadki widoczek na naszym niebie . Szkode że już ciemno i nie można było go uwiecznić.
pozdrawiam.
Zakładam, że chodzi o XAX2008
Co do tego Mauritiusa, to właśnie poleciał po raz kolejny jako XAX2008 na UL980W (A343 3B-NAY).
Cóż... w księżyc nie wleciał, ale udało się złapać jego jasny brzuszek:
Jak udało mi się później ustalić, inny A343 Air Mauritius był już w marcu na kilka tygodni w tzw. wet-leasingu dla Air Asia, latając na trasie KUL-Perth, podejrzewam, że sytuacja właśnie się powtórzyła, tyle że lata na trasie europejskiej
Cóż... w księżyc nie wleciał, ale udało się złapać jego jasny brzuszek:
Jak udało mi się później ustalić, inny A343 Air Mauritius był już w marcu na kilka tygodni w tzw. wet-leasingu dla Air Asia, latając na trasie KUL-Perth, podejrzewam, że sytuacja właśnie się powtórzyła, tyle że lata na trasie europejskiej
Grzegorz Tuszyński
www.grztus.pl
www.grztus.pl
Kilka wczorajszych przelotów:
15:53, UL980 E, A388 Qantas, QF32, VH-OQA
15:56, UL980 W, Gulfstream C-37A USAF, SPAR75, 01-0076
17:24, UL980 W, B747-400 Thai, TG916, HS-TGW
18:01, UL980 W, B777-300 Air India, AIC111, VT-ALN
15:53, UL980 E, A388 Qantas, QF32, VH-OQA
15:56, UL980 W, Gulfstream C-37A USAF, SPAR75, 01-0076
17:24, UL980 W, B747-400 Thai, TG916, HS-TGW
18:01, UL980 W, B777-300 Air India, AIC111, VT-ALN
Grzegorz Tuszyński
www.grztus.pl
www.grztus.pl
Witam . Wczorajsze łowy ( 5 X 09 ) :
UL 986 : 12:52 - B772 SQ323 (9V-SVF) FL330 :
http://img209.imageshack.us/img209/6645 ... 9vsvff.jpg
13:55 - B744 BA139 (G-CIVX) FL330 :
http://img97.imageshack.us/img97/2729/r ... gcivxf.jpg
SABAB-DIBED - 14:32 - A322 AFR2852 (F-GFKV) FL350 - niecodzienny gość na tym skrócie :
UL 986 : 14:33 - A332 KL445 (PH-AOB) FL390 :
http://img237.imageshack.us/img237/1729 ... phaobf.jpg
14:35 - A332 KL439 (PH-AOC) FL390 :
http://img237.imageshack.us/img237/2513 ... phaocf.jpg
15:44 - B772 BA35 (G-YMMU) FL350 :
PEŁNY ROZMIAR :
http://img96.imageshack.us/img96/9456/r ... mmuflp.jpg
UL 986 : 12:52 - B772 SQ323 (9V-SVF) FL330 :
http://img209.imageshack.us/img209/6645 ... 9vsvff.jpg
13:55 - B744 BA139 (G-CIVX) FL330 :
http://img97.imageshack.us/img97/2729/r ... gcivxf.jpg
SABAB-DIBED - 14:32 - A322 AFR2852 (F-GFKV) FL350 - niecodzienny gość na tym skrócie :
UL 986 : 14:33 - A332 KL445 (PH-AOB) FL390 :
http://img237.imageshack.us/img237/1729 ... phaobf.jpg
14:35 - A332 KL439 (PH-AOC) FL390 :
http://img237.imageshack.us/img237/2513 ... phaocf.jpg
15:44 - B772 BA35 (G-YMMU) FL350 :
PEŁNY ROZMIAR :
http://img96.imageshack.us/img96/9456/r ... mmuflp.jpg
Cześć,
Grztus, świetne zdjęcia Fajny ten Gulfstream USAF, i co najciekawsze pokazał pełną pozycję na radarze.
Mój dzisiejszy dzień minął na oczekiwaniu na wyjątkowego gościa. I udało się Takie samoloty to niespotykana frajda.
13:04 B727 Malibu Consulting Corp. VP-BAP UL984 na wschód, FL410! Szkoda że tak wysoko.
A tak prezentował się ze skromną smugą,
Ledwo dało się go wypatrzeć. Warto też dodać, że rok produkcji tego egzemplarza to 1967! A tutaj jego zdjęcie 28 lata temu Kawał historii.
http://www.airliners.net/photo/Pan-Am/B ... 0319133/M/
Jeszcze Rusłan na dokładkę:
12:28 AN124 ADB5772 UL984 na wschód.
Pozdrawiam.
Grztus, świetne zdjęcia Fajny ten Gulfstream USAF, i co najciekawsze pokazał pełną pozycję na radarze.
Mój dzisiejszy dzień minął na oczekiwaniu na wyjątkowego gościa. I udało się Takie samoloty to niespotykana frajda.
13:04 B727 Malibu Consulting Corp. VP-BAP UL984 na wschód, FL410! Szkoda że tak wysoko.
A tak prezentował się ze skromną smugą,
Ledwo dało się go wypatrzeć. Warto też dodać, że rok produkcji tego egzemplarza to 1967! A tutaj jego zdjęcie 28 lata temu Kawał historii.
http://www.airliners.net/photo/Pan-Am/B ... 0319133/M/
Jeszcze Rusłan na dokładkę:
12:28 AN124 ADB5772 UL984 na wschód.
Pozdrawiam.
ZRT460/457M
Dwa ujęcia marzeń się szykowały – niestety nic z tego:
Najpierw A320 Lufy i księżyc (UP861 7.41)
11.47 na UL986: B773 Qatar przechodzący idealnie pod Gruzinem 737 – na przeszkodzie stanęła mała 10sekundowa chmurka (przed nią 737 prowadził, po niej już B773 był liderem wyścigu).
Jeszcze 2 archiwalne B744 Atlas i Emirates Cargo:
Oraz SP-AOU:
Pozdrawiam, Michał.
Najpierw A320 Lufy i księżyc (UP861 7.41)
11.47 na UL986: B773 Qatar przechodzący idealnie pod Gruzinem 737 – na przeszkodzie stanęła mała 10sekundowa chmurka (przed nią 737 prowadził, po niej już B773 był liderem wyścigu).
Jeszcze 2 archiwalne B744 Atlas i Emirates Cargo:
Oraz SP-AOU:
Pozdrawiam, Michał.
UL986, UP861, UP733, UN869, LASIS-DIBED
Witam . Dzisiejsze łowy :
LASIS-KRK : 9:57 - B752 JET2 (G-LSAG) EXS127P :
PEŁNY ROZMIAR :
http://img33.imageshack.us/img33/617/re ... asiskr.jpg
UL 986 : 12:04 - B773 QTR52 (A7-BAO) FL350 :
PEŁNY ROZMIAR :
http://img71.imageshack.us/img71/2995/r ... 7baofc.jpg
KENIN-SUI : 12:07 - B773 TK1 (TC-JJB) FL320 :
UL 986 : 12:42 - B773 QTR84 (A7-B?? ) ( ICAO adress - 06A070 - JAKAŚ NÓWKA ) FL350 :
15:08 - B772 KL427 (PH-BQK) FL370 :
http://img80.imageshack.us/img80/7383/r ... phbqkf.jpg
LASIS-KRK : 9:57 - B752 JET2 (G-LSAG) EXS127P :
PEŁNY ROZMIAR :
http://img33.imageshack.us/img33/617/re ... asiskr.jpg
UL 986 : 12:04 - B773 QTR52 (A7-BAO) FL350 :
PEŁNY ROZMIAR :
http://img71.imageshack.us/img71/2995/r ... 7baofc.jpg
KENIN-SUI : 12:07 - B773 TK1 (TC-JJB) FL320 :
UL 986 : 12:42 - B773 QTR84 (A7-B?? ) ( ICAO adress - 06A070 - JAKAŚ NÓWKA ) FL350 :
15:08 - B772 KL427 (PH-BQK) FL370 :
http://img80.imageshack.us/img80/7383/r ... phbqkf.jpg
- knx08
- Moderator
- Posty: 1040
- Rejestracja: 20 października 2008, 12:34
- Obserwuję: L980, M70, N744, N133, M863, Q99, N983 + skróty
- Lokalizacja: Rzeczyca
Witam
Martinus, złapałeś B77W o regu A7-BAF - w zeszłym tygodniu został dostarczony
16:50 TOLPA-LASIS B77F D-AALA BOX531 SIN-DEL-LEJ
18:02 UL980 W B77W VT-ALN AIC111 DEL-LHR (ostatni raz w tym roku )
Martinus, złapałeś B77W o regu A7-BAF - w zeszłym tygodniu został dostarczony
16:50 TOLPA-LASIS B77F D-AALA BOX531 SIN-DEL-LEJ
18:02 UL980 W B77W VT-ALN AIC111 DEL-LHR (ostatni raz w tym roku )
Pozdrawiam, Emil.
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Cześć!
Gryni złapał dziś 42 letniego weterana, żeby nie powiedzieć staruszka.
Martinus zaś sfocił jeszcze "nieopierzonego" Qatarka
Gratulacje!
16.32 UL984 W A332 Air Berlin 1751 BKK-DUS
17.16 nad Dębicą na kursie W.
Wie ktoś co to za Cesenka?
Chyba jeszcze nigdy w życiu nie widzałem tak wysoko lecącej awionetki!
Gryni złapał dziś 42 letniego weterana, żeby nie powiedzieć staruszka.
Martinus zaś sfocił jeszcze "nieopierzonego" Qatarka
Gratulacje!
16.32 UL984 W A332 Air Berlin 1751 BKK-DUS
17.16 nad Dębicą na kursie W.
Wie ktoś co to za Cesenka?
Chyba jeszcze nigdy w życiu nie widzałem tak wysoko lecącej awionetki!