LO008 to lot ORD-KRKmichal75 pisze:
lot8 sp-lpc b763 fl102 ul986
Samoloty na wysokościach przelotowych - PAŹDZIERNIK 2009
Cześć,
Kilkanaście minut temu zdziwił mnie przelot C17. Nigdy w życiu nie widziałem go na tym skrócie.
14:40 C17 Globemaster DEDOL-KOPAT
Myślę że może to być maszyna która stacjonuje w bazie Papa na Węgrzech, ale mogę się mylić. Mógł to być również samolot USAF.
Pozdrawiam.
Kilkanaście minut temu zdziwił mnie przelot C17. Nigdy w życiu nie widziałem go na tym skrócie.
14:40 C17 Globemaster DEDOL-KOPAT
Myślę że może to być maszyna która stacjonuje w bazie Papa na Węgrzech, ale mogę się mylić. Mógł to być również samolot USAF.
Pozdrawiam.
ZRT460/457M
Witam,
ciekawostka sprzed chwili w okolicach Łodzi
UTA724 G-AZLV na maszynie Airspeed AS-57 Ambassador 2 z 1965 roku w locie z Monachium do Tyumem w Rosji
a tu fotka tej maszynki
http://www.airliners.net/photo/Autair/A ... c3a04373c6
ciekawostka sprzed chwili w okolicach Łodzi
UTA724 G-AZLV na maszynie Airspeed AS-57 Ambassador 2 z 1965 roku w locie z Monachium do Tyumem w Rosji
a tu fotka tej maszynki
http://www.airliners.net/photo/Autair/A ... c3a04373c6
- knx08
- Moderator
- Posty: 1040
- Rejestracja: 20 października 2008, 12:34
- Obserwuję: L980, M70, N744, N133, M863, Q99, N983 + skróty
- Lokalizacja: Rzeczyca
To był na 100 % B735, tyle, że niestety nie znam rejestracji - poziom lotu i prędkość nie wskazywały, że to AS-57michal75 pisze:Witam,
ciekawostka sprzed chwili w okolicach Łodzi
UTA724 G-AZLV na maszynie Airspeed AS-57 Ambassador 2 z 1965 roku w locie z Monachium do Tyumem w Rosji
a tu fotka tej maszynki
http://www.airliners.net/photo/Autair/A ... c3a04373c6
Pozdrawiam, Emil.
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Samoloty typu AS-57 są już dawno zezłomowane. Był to B735 najprawdopodobniej VQ-BAD który do 13 października latał na starym kodzie ICAO. Dostał pewnie nowy, którego nie ma jeszcze w bazie danych radaru.
ZRT460/457M
Witam,
informacje o tym locie uzyskalem te na tej stronie http://www.libhomeradar.org/databaseque ... 515&page=0
informacje o tym locie uzyskalem te na tej stronie http://www.libhomeradar.org/databaseque ... 515&page=0
Dokładnie, z tym że wg mnie to VQ-BAC. BAD lata ciągle na amerykańskich znakach, a BAC nigdzie się w bazach nie pokazuje.Gryni pisze:Samoloty typu AS-57 są już dawno zezłomowane. Był to B735 najprawdopodobniej VQ-BAD który do 13 października latał na starym kodzie ICAO. Dostał pewnie nowy, którego nie ma jeszcze w bazie danych radaru.
UL986, UP861, UP733, UN869, LASIS-DIBED
Założyłem kolejny temat o kalendarzu, tym razem na 2010 rok. Gdyby ktoś był zainteresowany zapraszam TUTAJ
Grzegorz Tuszyński
www.grztus.pl
www.grztus.pl
Witam!
Dzisiaj przemiła niespodzianka dla wszystkich obserwujących UL986 LASIS-LUXAR-TEPNA. Szkoda tylko, że nie dopisała aura.
Ok. 11:24 (przelot nad punktem LUXAR) pojawiła się w locie EY0150 [ORD-AUH] maszyna A340-642X linii Etihad Airways o regu A6-EHI, chyba po raz pierwszy na tej drodze i nad tym rejonem Polski.
Przynajmniej dla mnie jest to fakt godny odnotowania.
Do tej pory na drodze tej pojawiały się tylko i wyłącznie maszyny A330-200 w lotach:
EY0016 [MAN-AUH] (26/04/2009 A6-EYQ, 05/07/2009 A6-EYJ),
EY0042 [DUB-AUH] (03/04/2009 A6-EYR),
EY0048 [DUB-AUH] (16/05/2008 A6-EYK).
Wspomnieć należy jeszcze EY0006 [MUC-AUH] (02/08/2008 A6-EYI), ale lecącej już po UL984 skrótem PADKA-SKAVI-TEPNA
i
A300-600 Etihad Crystal Cargo z 17/08/2006 (TF-ELF lub TF-ELK) też po UL984, ale DIBED-LUXAR-PADKA.
Pozdrawiam!
Dzisiaj przemiła niespodzianka dla wszystkich obserwujących UL986 LASIS-LUXAR-TEPNA. Szkoda tylko, że nie dopisała aura.
Ok. 11:24 (przelot nad punktem LUXAR) pojawiła się w locie EY0150 [ORD-AUH] maszyna A340-642X linii Etihad Airways o regu A6-EHI, chyba po raz pierwszy na tej drodze i nad tym rejonem Polski.
Przynajmniej dla mnie jest to fakt godny odnotowania.
Do tej pory na drodze tej pojawiały się tylko i wyłącznie maszyny A330-200 w lotach:
EY0016 [MAN-AUH] (26/04/2009 A6-EYQ, 05/07/2009 A6-EYJ),
EY0042 [DUB-AUH] (03/04/2009 A6-EYR),
EY0048 [DUB-AUH] (16/05/2008 A6-EYK).
Wspomnieć należy jeszcze EY0006 [MUC-AUH] (02/08/2008 A6-EYI), ale lecącej już po UL984 skrótem PADKA-SKAVI-TEPNA
i
A300-600 Etihad Crystal Cargo z 17/08/2006 (TF-ELF lub TF-ELK) też po UL984, ale DIBED-LUXAR-PADKA.
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 26 października 2009, 21:50 przez stesla, łącznie zmieniany 2 razy.
- vader
- Administrator
- Posty: 2864
- Rejestracja: 13 stycznia 2008, 11:33
- Obserwuję: niebo :)
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
W Krakowie była pogoda, przegapiłem. A tak to chociaż byłaby dokumentacyjna fotkastesla pisze:Witam!
Ok. 11:24 (przelot nad punktem LUXAR) pojawiła się w locie EY0150 [ORD-AUH] maszyna A340-642X linii Etihad Airways, o regu A6-EHI, chyba po raz pierwszy na tej drodze i nad tym rejonem Polski.
Przynajmniej dla mnie jest to fakt godny odnotowania.