Samoloty na wysokościach przelotowych - PAŹDZIERNIK 2009
QANTAS panowie (nie ma tam "u" w nazwie)
Grzegorz Tuszyński
www.grztus.pl
www.grztus.pl
- knx08
- Moderator
- Posty: 1040
- Rejestracja: 20 października 2008, 12:34
- Obserwuję: L980, M70, N744, N133, M863, Q99, N983 + skróty
- Lokalizacja: Rzeczyca
Witam.
Jeszcze trzy wczorajsze
9:54 UL980 W B77W VT-ALP AIC187 (ATQ-LHR-YYZ)
11:36 UL980 W B77W A6-EBI UAE59 (DXB-HAM)
11:48 UL980 W B744 G-CIVM BAW118 (BLR-LHR)
Jeszcze trzy wczorajsze
9:54 UL980 W B77W VT-ALP AIC187 (ATQ-LHR-YYZ)
11:36 UL980 W B77W A6-EBI UAE59 (DXB-HAM)
11:48 UL980 W B744 G-CIVM BAW118 (BLR-LHR)
Pozdrawiam, Emil.
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Witam!
Wczoraj ok. 15:15 do Polski przez punkt PODAN i kierując się dalej po UM857 wleciał C17A Globemaster III Hungary Air Force o regu 08-0002, wykonując lot BRK110 z MZR (Mazar-e-Sharif w Afganistanie) do TMP (Tampere w Finlandii).
Szkoda, że maszyna ta została niezauważona przez dużą rzeszę fotografujących, tym bardziej, że pogoda pozwoliłaby na udokumentowanie tego przelotu, a sama maszyna pozostawiała bardzo długie smugi kondensacyjne.
Szczególne podziękowania dla osób, które przyczyniły się do właściwego zidentyfikowania tej maszyny!
Foto tej maszyny już w TMP.
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php? ... 245&nseq=1
Pozdrawiam!
Wczoraj ok. 15:15 do Polski przez punkt PODAN i kierując się dalej po UM857 wleciał C17A Globemaster III Hungary Air Force o regu 08-0002, wykonując lot BRK110 z MZR (Mazar-e-Sharif w Afganistanie) do TMP (Tampere w Finlandii).
Szkoda, że maszyna ta została niezauważona przez dużą rzeszę fotografujących, tym bardziej, że pogoda pozwoliłaby na udokumentowanie tego przelotu, a sama maszyna pozostawiała bardzo długie smugi kondensacyjne.
Szczególne podziękowania dla osób, które przyczyniły się do właściwego zidentyfikowania tej maszyny!
Foto tej maszyny już w TMP.
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php? ... 245&nseq=1
Pozdrawiam!
Witam, wreszcie kawałek nieba i odrobina czasu. Kilku stałych bywalców:
Thai HS-TGO B744 16:40 UL984-->E THA931 FL330
LOT SP-LDD ERJ-170 16:45 LENOV-->N
Thai HS-TGH B744 16:48 UL983-->E THA921 FL350
Thai HS-TGO B744 16:40 UL984-->E THA931 FL330
LOT SP-LDD ERJ-170 16:45 LENOV-->N
Thai HS-TGH B744 16:48 UL983-->E THA921 FL350
Mak 102+Canon PS A590+CHKD
Wychodzi na to, że Ukraina nie zezwoliła niektórym lotom wojskowym na przelot nad swoim terytorium. Loty z callsignem RCH ewidentnie ją omijają. Przykład ostatnie B767 latające do RZE po trasach totalnie wbrew rozsądkowi. Chyba tylko GAF i CTM latają po UL984 i dalej nad Ukrainą.stesla pisze:Wczoraj ok. 15:15 do Polski przez punkt PODAN i kierując się dalej po UM857 wleciał C17A Globemaster III Hungary Air Force o regu 08-0002, wykonując lot BRK110 z MZR (Mazar-e-Sharif w Afganistanie) do TMP (Tampere w Finlandii).
ZRT460/457M
Witam!
To dla nas na szczęście nie pierwsze już przypadki lotów z pominięciem Ukrainy.
I tak np.:
07/05/2007
po UM857 (BOKSU-RILAB-PODAN) ATA na B757-300 N552TZ w locie TZ8486.
01/10/2007
również tak samo po UM857, lecz dwukrotnie na C17A Globemaster III USAF, loty RCH0277 (reg 06-6166) i RCH0411 (reg 01-0194).
Pozdrawiam!
Gryni pisze: Wychodzi na to, że Ukraina nie zezwoliła niektórym lotom wojskowym na przelot nad swoim terytorium. Loty z callsignem RCH ewidentnie ją omijają. Przykład ostatnie B767 latające do RZE po trasach totalnie wbrew rozsądkowi. Chyba tylko GAF i CTM latają po UL984 i dalej nad Ukrainą.
To dla nas na szczęście nie pierwsze już przypadki lotów z pominięciem Ukrainy.
I tak np.:
07/05/2007
po UM857 (BOKSU-RILAB-PODAN) ATA na B757-300 N552TZ w locie TZ8486.
01/10/2007
również tak samo po UM857, lecz dwukrotnie na C17A Globemaster III USAF, loty RCH0277 (reg 06-6166) i RCH0411 (reg 01-0194).
Pozdrawiam!
Została zauważona, tylko niestety duża rzesza fotografujących dopiero wracała z pracy do domustesla pisze: Wczoraj ok. 15:15 do Polski przez punkt PODAN i kierując się dalej po UM857 wleciał C17A Globemaster III Hungary Air Force o regu 08-0002, wykonując lot BRK110 z MZR...
Szkoda, że maszyna ta została niezauważona przez dużą rzeszę fotografujących
Ja go rozpoznałem gołym okiem jako Ił-76 z odległości ok.50-60km (po tygodniu spędzonym na EPRA z iłem już tylko jeden typ potrafię rozpoznać ). Ale dopiero po telefonie od DarkaRz zacząłem się zastanawiać co to mogło być, bo faktycznie rzadko się zdarzają czterosilnikowce na tej drodze. Dobrze wiedzieć co to było, a jeszcze lepiej było by wiedzieć, kiedy poleci w drugą stronę
Grzegorz Tuszyński
www.grztus.pl
www.grztus.pl
- knx08
- Moderator
- Posty: 1040
- Rejestracja: 20 października 2008, 12:34
- Obserwuję: L980, M70, N744, N133, M863, Q99, N983 + skróty
- Lokalizacja: Rzeczyca
Witam.
11:30 UL980 W B77W A6-EBI UAE59 (DXB-HAM)
13:28 UL621/UN983 A342 JY-AID RJA263 (AMM-ORD)
11:30 UL980 W B77W A6-EBI UAE59 (DXB-HAM)
13:28 UL621/UN983 A342 JY-AID RJA263 (AMM-ORD)
Pozdrawiam, Emil.
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos