![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Obrazek](http://i1007.photobucket.com/albums/af197/bacz82/EMI-2.jpg)
![Obrazek](http://i1007.photobucket.com/albums/af197/bacz82/EMI2-1.jpg)
![Obrazek](http://i1007.photobucket.com/albums/af197/bacz82/EMI3-1.jpg)
![Obrazek](http://i1007.photobucket.com/albums/af197/bacz82/CSN-1.jpg)
![Obrazek](http://i1007.photobucket.com/albums/af197/bacz82/CSN2-1.jpg)
![Obrazek](http://i1007.photobucket.com/albums/af197/bacz82/RJA2.jpg)
![Obrazek](http://i1007.photobucket.com/albums/af197/bacz82/RJA1.jpg)
W tym tygodniu leciał jakiś Gulfstream, nie pamiętam modelu i reg, ale miał wysokość: FL470, skrótem ABERO-SUIstesla pisze:Witam!
Ciekawostka z dzisiejszego dnia.
Około 12:40 na W równolegle do UL984, ale lekko przesunięta na południe leciała maszyna o regu N93M wykonując lot ACE463 aż na FL430.
Jest to bardzo wysoko, ale jednak najwyżej lecącą i zaobserwowaną przeze mnie cywilną maszyną jest G-MATF w locie GMA622 w dniu 21/11/2008 skrótem LUGOL-SUI aż na FL450 (13716m).
Gryni, dzięki za wskazówkę co do pułapu.
Pozdrawiam!