Witam,
Gryni należało sie Tobie złapanie HS-TGP.
Ciekawią mnie jego manewry, które opisujesz.
Natężenie ruchu i pogoda nie były przyczynami takich manewrów, pewnie leciał pod spotterską publikę
A ja dziś dzięki Darkowi Rz złapałem tego gagatka,
ACARS mode: O Aircraft reg: A9C-KA [Airbus A332]
Message label: 5U Block id: 0 Msg no: M41A
Flight id: GF0003 [BAH-LHR] [Gulf Air]
12.57 Dibed-SUI NW
Pozdrawiam
Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2010
Witam.Podziękowania dla b 737 !! SWO było niezawodne i pozwoliło mi złapać pierwszego Ił-a:)
Dzięki Gracjan !!
Ił-76, 4L-SKY Sky Georgia, BINKA - DIBED, G1630
troszkę wieksza wersja -> http://img19.imageshack.us/img19/1967/big1nm.jpg
Pozdrawiam, P.
Dzięki Gracjan !!
Ił-76, 4L-SKY Sky Georgia, BINKA - DIBED, G1630
troszkę wieksza wersja -> http://img19.imageshack.us/img19/1967/big1nm.jpg
Pozdrawiam, P.
Ostatnio zmieniony 16 marca 2010, 10:02 przez barpit, łącznie zmieniany 1 raz.
K-5IIs,10', TeleVue x2
791-791-282
791-791-282
- knx08
- Moderator
- Posty: 1040
- Rejestracja: 20 października 2008, 12:34
- Obserwuję: L980, M70, N744, N133, M863, Q99, N983 + skróty
- Lokalizacja: Rzeczyca
Gratuluję złapania HS-TGP . Barpit, przez tego IŁ-a nie usnę Super fotki
Pozdrawiam, Emil.
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Cześć,
Coś dobrego wreszcie dzieje się z pogodą, coraz więcej błękitu, przynajmniej u mnie.
Pierwszy złapał się samolot który co jakiś czas pojawia się na UL984.
13:37 MD82 UR-WRB Windrose Aviation UL984 na zachód. Około 16:15 wracał. Kiedy ostatni raz go złapałem (20 Cze. 2008) było to lot 7W714 SIP-CGN. Jak było tym razem nie mam pojęcia.
13:43 B744 Air Cargo Germany ACX8725 HHN-DXB-HKG PADKA-TEPNA. Wreszcie udało mi się go dorwać
Pozdrawiam.
Coś dobrego wreszcie dzieje się z pogodą, coraz więcej błękitu, przynajmniej u mnie.
Pierwszy złapał się samolot który co jakiś czas pojawia się na UL984.
13:37 MD82 UR-WRB Windrose Aviation UL984 na zachód. Około 16:15 wracał. Kiedy ostatni raz go złapałem (20 Cze. 2008) było to lot 7W714 SIP-CGN. Jak było tym razem nie mam pojęcia.
13:43 B744 Air Cargo Germany ACX8725 HHN-DXB-HKG PADKA-TEPNA. Wreszcie udało mi się go dorwać
Pozdrawiam.
ZRT460/457M
Cześć!
Kilka ustrzelonych dziś, miedzy jedną a drugą śniezycą maszyn.
UL981 rozszalał sie ostatnio na dobre.
15.49 Dibed-SUI NW A346 QTR11 DOH-LHR
15.57 SUI-Dibed SE B773 EK60 HAM-DXB
W międzyczasie po UL981 przemknął między Chmurkami A333 ETD017 AUH-LHR.
16.14 UM857 N B735 BTI6Y2 ATH-RIX
Dzięki wszystkim za SWO.
Pozdrawiam
Kilka ustrzelonych dziś, miedzy jedną a drugą śniezycą maszyn.
UL981 rozszalał sie ostatnio na dobre.
15.49 Dibed-SUI NW A346 QTR11 DOH-LHR
15.57 SUI-Dibed SE B773 EK60 HAM-DXB
W międzyczasie po UL981 przemknął między Chmurkami A333 ETD017 AUH-LHR.
16.14 UM857 N B735 BTI6Y2 ATH-RIX
Dzięki wszystkim za SWO.
Pozdrawiam
Witam ,w krótkim czasie udało się coś złapać
S7 Airlines A319 reg.VP-BHV UN858 16.06
Air China A332 reg.B-6090 UN858 16.09
Cathay Pacific B744 reg.B-HOP UN858 16.25
WizzAir A320 reg.HA-LPF chyba jakiś skrót N 16.33
Korean Air B744 reg.HL7601 UN858 16.37
Pozdro
S7 Airlines A319 reg.VP-BHV UN858 16.06
Air China A332 reg.B-6090 UN858 16.09
Cathay Pacific B744 reg.B-HOP UN858 16.25
WizzAir A320 reg.HA-LPF chyba jakiś skrót N 16.33
Korean Air B744 reg.HL7601 UN858 16.37
Pozdro
Pozdrawiam,Olek.
NIKON ACTION EX 16x50+Nikkor AF-S DX 18-105mm VR+ 70-300mm f/4.5-5.6G VR
NIKON ACTION EX 16x50+Nikkor AF-S DX 18-105mm VR+ 70-300mm f/4.5-5.6G VR
Witam!
Dzisiaj tuż przed godz. 10:00 (o 10:10 na wys. punktu PODAN) na UL984, a dokładnie jej skrócie PADKA-LUXAR-RASOG (dzisiaj już nieistniejący)-TEPNA pojawiła się maszyna linii Asiana Cargo B747-400(BCF) o regu HL7414 wykonując lot OZ(AAR)0996 [JFK-BRU-TSN).
Taką trasę udało mi się do tej pory ustalić.
Lot na pewno odbywał się na trasie JFK-BRU. Z BRU poleciał po UL984 i tutaj właśnie nasuwa się pytanie dokąd, bo niewątpliwie gdzieś musiał mieć przystanek przed TSN. Raczej nie był to DXB. Jego docelowym portem zapewne też nie był TSN lecz ICN.
Szczególne podziękowania należą się tutaj Darkowi Rz i Rasogowi. Tylko dzięki ich czujności lot ten został zarejestrowany na tej drodze.
Przy okazji tego lotu podam jeszcze inną ciekawostkę.
04/04/2008 po UL984 [DIBED-LUXAR-PADKA] miał miejsce przelot maszyny Korean Air Cargo B747-400F o regu HL7466 wykonującej lot KE0539 [ICN-DEL-BRU].
Niestety, ale jednak chyba w obydwu przypadkach pogoda nie pozwoliła na udokumentowanie tych przelotów, a jedynie ich zarejestrowanie (na screenach).
Pozdrawiam!
Dzisiaj tuż przed godz. 10:00 (o 10:10 na wys. punktu PODAN) na UL984, a dokładnie jej skrócie PADKA-LUXAR-RASOG (dzisiaj już nieistniejący)-TEPNA pojawiła się maszyna linii Asiana Cargo B747-400(BCF) o regu HL7414 wykonując lot OZ(AAR)0996 [JFK-BRU-TSN).
Taką trasę udało mi się do tej pory ustalić.
Lot na pewno odbywał się na trasie JFK-BRU. Z BRU poleciał po UL984 i tutaj właśnie nasuwa się pytanie dokąd, bo niewątpliwie gdzieś musiał mieć przystanek przed TSN. Raczej nie był to DXB. Jego docelowym portem zapewne też nie był TSN lecz ICN.
Szczególne podziękowania należą się tutaj Darkowi Rz i Rasogowi. Tylko dzięki ich czujności lot ten został zarejestrowany na tej drodze.
Przy okazji tego lotu podam jeszcze inną ciekawostkę.
04/04/2008 po UL984 [DIBED-LUXAR-PADKA] miał miejsce przelot maszyny Korean Air Cargo B747-400F o regu HL7466 wykonującej lot KE0539 [ICN-DEL-BRU].
Niestety, ale jednak chyba w obydwu przypadkach pogoda nie pozwoliła na udokumentowanie tych przelotów, a jedynie ich zarejestrowanie (na screenach).
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 17 marca 2010, 21:07 przez stesla, łącznie zmieniany 1 raz.