Witam
Przed chwilą (godz. 10.30 ) przeleciał po UL980 E B738 D-AHLK Hapag-Lloyd w locie HLF909 . Gosc niecodzienny w tych stronach .
pozdrawiam
Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2010
Darku, tydzień temu ta sama maszyna mniej-więcej o tej samej porze przeleciała po UL29 w kierunku E.
Nawet gdzieś w zasobach mam fotkę. U nas to także bardzo rzadki gość. Nie pamiętam niestety numeru lotu..
Nawet gdzieś w zasobach mam fotkę. U nas to także bardzo rzadki gość. Nie pamiętam niestety numeru lotu..
Pentax K10D+ MTO 11 CA
- knx08
- Moderator
- Posty: 1040
- Rejestracja: 20 października 2008, 12:34
- Obserwuję: L980, M70, N744, N133, M863, Q99, N983 + skróty
- Lokalizacja: Rzeczyca
Pozdrawiam, Emil.
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
- maciekA380
- Posty: 1080
- Rejestracja: 06 września 2009, 15:18
- Obserwuję: L984, L986, M857, P746, N133, Z179, Z367
- Lokalizacja: Dukla/Krosno
Witam!
To wygląda mniej więcej na skrót KENIN-BOKSU, chociaż nie do końca. Od jakiegoś już czasu duża część maszyn wchodzących z południa do Polski po UM857 właśnie tak lata. Maszyny w pewnym momencie jeszcze nad Słowacją „w polach” (nie ma tam żadnego punktu) odbijają na BOKSU.
Tak przy okazji jest to lot BT0612 [ATH-RIX]. W pierwszą stronę lata zarówno po UM857 jak i po UM977.
Pozdrawiam!
To wygląda mniej więcej na skrót KENIN-BOKSU, chociaż nie do końca. Od jakiegoś już czasu duża część maszyn wchodzących z południa do Polski po UM857 właśnie tak lata. Maszyny w pewnym momencie jeszcze nad Słowacją „w polach” (nie ma tam żadnego punktu) odbijają na BOKSU.
Tak przy okazji jest to lot BT0612 [ATH-RIX]. W pierwszą stronę lata zarówno po UM857 jak i po UM977.
Pozdrawiam!
- maciekA380
- Posty: 1080
- Rejestracja: 06 września 2009, 15:18
- Obserwuję: L984, L986, M857, P746, N133, Z179, Z367
- Lokalizacja: Dukla/Krosno
Wydawało mi sie własnie to na Kenin-Boksu.Ale dzieki za odpowiedz Pozdrawiam
Canon EOS 7D Mark II + Synta 8" (1200mm), Tamron 150-600mm f/5-6.3 G2 DI VC USD i parę innych szkieł.
Ok. 09:50 duża niespodzianka na UL984 [PADKA-LUXAR-DIBED]. W locie dla Aerosvita VV0210 [PRG-KBP] pojawiła się maszyna ERJ195SR linii WindRose o regu UR-WRG. Zazwyczaj lot ten obsługują 737-300/400/500 i od czasu do czasu 767-300ER oraz A320 linii Donbassaero.
Gryni, dzięki za cynk.
Gryni, dzięki za cynk.
Ostatnio zmieniony 20 marca 2010, 11:33 przez stesla, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam,
Ucieszył mnie fakt że tak jak tydzień temu, pojawił się na UL984 B767 należący do DHL.
9:12 B763F G-DHLE w locie DHK142 chyba z Lipska.
Szkoda że mleko było spore. Co do tego Embraera to pewnie go jeszcze złapiemy. Często pojawia się nad Polską.
Pozdrawiam.
Ucieszył mnie fakt że tak jak tydzień temu, pojawił się na UL984 B767 należący do DHL.
9:12 B763F G-DHLE w locie DHK142 chyba z Lipska.
Szkoda że mleko było spore. Co do tego Embraera to pewnie go jeszcze złapiemy. Często pojawia się nad Polską.
Pozdrawiam.
ZRT460/457M
- maciekA380
- Posty: 1080
- Rejestracja: 06 września 2009, 15:18
- Obserwuję: L984, L986, M857, P746, N133, Z179, Z367
- Lokalizacja: Dukla/Krosno
Witam. Dziś miałem okazje bawić się Pentaxem K200D. Oto moje wyczyny.
Padka-Tepna G14.50 Lufthansa LH756 FRA-BOM D-ABVE B744
UL984 G15.15 Thai TG921 FRA-BKK B744
Padka-Tepna G15.20 jakis Bizjet na E(może ktos pomoze w rozpoznaniu)
Pozdrawiam i życze pogody :D
Padka-Tepna G14.50 Lufthansa LH756 FRA-BOM D-ABVE B744
UL984 G15.15 Thai TG921 FRA-BKK B744
Padka-Tepna G15.20 jakis Bizjet na E(może ktos pomoze w rozpoznaniu)
Pozdrawiam i życze pogody :D
Canon EOS 7D Mark II + Synta 8" (1200mm), Tamron 150-600mm f/5-6.3 G2 DI VC USD i parę innych szkieł.
Witam,
Ciekawie dziś było przed południem, na południu
Po UL984 najpierw DHL, później Windrose, następnie Delta w locie dla wojska.
10.11 UL981 NW B744F JAD7451(najprawdopodobniej do AMS)
Później zrobiło sie spokojniej.
14.55 UL984 E B744 TG911 LHR-BKK
15.05 UL984 E B744 BA143 LHR-DEL (strajkująca linia z ksiegowymi i kadrowymi zamiast stewardes na pokładzie)
15.22 UL984 E B744 TG921 FRA-BKK
Aż tu nagle....
16.04 Dibed-JED(później jednak direct SUI) MD11 Z-BVT AVIENT.
Prawdziwy rarytas. Trasę jego przelotu trudno rozpracować, ale sądząc po ilości zdjeć w galeriach lotniczch z Hong Kongu i Liege można domniemywać że leciał on, właśnie z Hong Kongu do Liege via Sharjah.
Dziękuje całej ekipie za SWO
Ciekawie dziś było przed południem, na południu
Po UL984 najpierw DHL, później Windrose, następnie Delta w locie dla wojska.
10.11 UL981 NW B744F JAD7451(najprawdopodobniej do AMS)
Później zrobiło sie spokojniej.
14.55 UL984 E B744 TG911 LHR-BKK
15.05 UL984 E B744 BA143 LHR-DEL (strajkująca linia z ksiegowymi i kadrowymi zamiast stewardes na pokładzie)
15.22 UL984 E B744 TG921 FRA-BKK
Aż tu nagle....
16.04 Dibed-JED(później jednak direct SUI) MD11 Z-BVT AVIENT.
Prawdziwy rarytas. Trasę jego przelotu trudno rozpracować, ale sądząc po ilości zdjeć w galeriach lotniczch z Hong Kongu i Liege można domniemywać że leciał on, właśnie z Hong Kongu do Liege via Sharjah.
Dziękuje całej ekipie za SWO