Jak się nie targa na spacer rubinara to takie przeloty, tylko z 200mm
Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2010
konan 400D & 60D & rubinar 1000mm & synta 8"
http://geo.tcz.pl/projekt_2022/
http://geo.tcz.pl/projekt_2022/
Cześć,
Dzisiaj znowu trochę niespodzianek, ostatnie dni są naprawdę ciekawe.
11:43 B752 N750NA North American RCH806 UL984 na zach.
18:04 EMB190 UR-WRF Windrose Aviation jako VV1209 KBP-PRG UL984, z dedykacją dla tych którzy mają mylną definicję zdjęcia dokumentacyjnego.
Stesla, dzięki za konsultacje dzisiaj.
Pozdrawiam.
Dzisiaj znowu trochę niespodzianek, ostatnie dni są naprawdę ciekawe.
11:43 B752 N750NA North American RCH806 UL984 na zach.
18:04 EMB190 UR-WRF Windrose Aviation jako VV1209 KBP-PRG UL984, z dedykacją dla tych którzy mają mylną definicję zdjęcia dokumentacyjnego.
Stesla, dzięki za konsultacje dzisiaj.
Pozdrawiam.
ZRT460/457M
Witam!
Dziś na UL984 (DIBED-LUXAR-PADKA) pojawiła się druga z maszyn ERJ195 linii Windrose, a mianowicie UR-WRF w locie dla Aerosvit VV01209 [KBP-PRG]. 20/03/2010 jako VV0210 leciała również UR-WRG. Obie maszyny różnią się nieco malowaniem. Ze względu na ich małe gabaryty, pewnie niewiele osób doceni ich c/s. Gdyby tak pomalowano np. HS-TGP, byłby to absolutny hit.
Gryni dzięki za cynk, to malowanie naprawdę warto zobaczyć live, zwłaszcza przy zachodzącym słońcu, coś pięknego!
Dzisiaj znowu kilka bizesów po UL984.
Pozdrawiam!
Dziś na UL984 (DIBED-LUXAR-PADKA) pojawiła się druga z maszyn ERJ195 linii Windrose, a mianowicie UR-WRF w locie dla Aerosvit VV01209 [KBP-PRG]. 20/03/2010 jako VV0210 leciała również UR-WRG. Obie maszyny różnią się nieco malowaniem. Ze względu na ich małe gabaryty, pewnie niewiele osób doceni ich c/s. Gdyby tak pomalowano np. HS-TGP, byłby to absolutny hit.
Gryni dzięki za cynk, to malowanie naprawdę warto zobaczyć live, zwłaszcza przy zachodzącym słońcu, coś pięknego!
Dzisiaj znowu kilka bizesów po UL984.
Pozdrawiam!
Witam . Dzisiejszy Martinair Cargo :
UL 986 : 15:56 - B744 MPH097 (PH-MPR) FL330 :
PEŁNY ROZMIAR :
http://img13.imageshack.us/img13/3585/r ... nairca.jpg
UL 986 : 15:56 - B744 MPH097 (PH-MPR) FL330 :
PEŁNY ROZMIAR :
http://img13.imageshack.us/img13/3585/r ... nairca.jpg
- maciekA380
- Posty: 1080
- Rejestracja: 06 września 2009, 15:18
- Obserwuję: L984, L986, M857, P746, N133, Z179, Z367
- Lokalizacja: Dukla/Krosno
Witam.Ja dam pare z tego tygodnia :)
23mar2010 G14.05 Padka-NM Lufthansa LH612 FRA-GYD-ASB D-AIGZ A343
24mar2010 G15.55 UL986 KLM KL427 AMS-DXB PH-BQI B772
24mar2010 G16.40 UL986 Emirates EK40 BHX-DXB B773
Oraz wczorjasze dwa:
Lasis-Lugol G14.15 MasKargo MAS6171 9M-MPR B744(pod słońce)
Padka-Tepna G14.20 Lufthansa LH755 FRA-BLR D-ABTD B744
Pozdrawiam
23mar2010 G14.05 Padka-NM Lufthansa LH612 FRA-GYD-ASB D-AIGZ A343
24mar2010 G15.55 UL986 KLM KL427 AMS-DXB PH-BQI B772
24mar2010 G16.40 UL986 Emirates EK40 BHX-DXB B773
Oraz wczorjasze dwa:
Lasis-Lugol G14.15 MasKargo MAS6171 9M-MPR B744(pod słońce)
Padka-Tepna G14.20 Lufthansa LH755 FRA-BLR D-ABTD B744
Pozdrawiam
Canon EOS 7D Mark II + Synta 8" (1200mm), Tamron 150-600mm f/5-6.3 G2 DI VC USD i parę innych szkieł.
Witam.
Zaległości z czwartku.
KOREAN AIR CARGO 7474B5F reg.HL7449 (FRA-LLA-ICN)
SINGAPORE AIRLINES 777-212ER reg.9V-SVD (CPH-SIN)
LOT 767 (-->WAW)
ETIHAD AIRWAYS A340-642 reg.A6-EHH (AUH-ORD)
TOMSON FLY 767-304 reg.G-OBYH (ARN-->S)
FREEBIRD A320-232 reg.TC-FBR (-->N)
JET TIME 737-3Y0 reg.OY-JTB (-->S)
SAS A340-313X reg.OY-KBC (DXB-CPH)
NORWEGIAN 737-36Q reg.LN-KKQ (OSL-KRK)
QANTAS 747-438 reg.VH-OJF (MEL-HKG-LHR)
LUFTHANSA 747-430 reg.D-ABVB (PEK-FRA)
AIR FRANCE 777-228ER reg.F-GSPQ (CDG-HKG)
KOREAN AIR 747-4B5 reg.HL7491 (ICN-FRA)
EMIRATES A330-243 reg.A6-EAQ (NCL-DXB)
THOMAS COOK A330-343X reg.OY-VKH (HKT-SHJ-GOT)
Zaległości z czwartku.
KOREAN AIR CARGO 7474B5F reg.HL7449 (FRA-LLA-ICN)
SINGAPORE AIRLINES 777-212ER reg.9V-SVD (CPH-SIN)
LOT 767 (-->WAW)
ETIHAD AIRWAYS A340-642 reg.A6-EHH (AUH-ORD)
TOMSON FLY 767-304 reg.G-OBYH (ARN-->S)
FREEBIRD A320-232 reg.TC-FBR (-->N)
JET TIME 737-3Y0 reg.OY-JTB (-->S)
SAS A340-313X reg.OY-KBC (DXB-CPH)
NORWEGIAN 737-36Q reg.LN-KKQ (OSL-KRK)
QANTAS 747-438 reg.VH-OJF (MEL-HKG-LHR)
LUFTHANSA 747-430 reg.D-ABVB (PEK-FRA)
AIR FRANCE 777-228ER reg.F-GSPQ (CDG-HKG)
KOREAN AIR 747-4B5 reg.HL7491 (ICN-FRA)
EMIRATES A330-243 reg.A6-EAQ (NCL-DXB)
THOMAS COOK A330-343X reg.OY-VKH (HKT-SHJ-GOT)
Ostatnio zmieniony 27 marca 2010, 16:15 przez bacz, łącznie zmieniany 1 raz.
A teraz piątek.
AIR BRIDGE CARGO 747-46NERF reg.VP-BIK (SVO-FRA)
LOT 767-35DER reg.SP-LPC (ORD-WAW)
KOREAN AIR CARGO 747-4B5F reg.HL7467 (-->FRA)
CHINA SOUTHERN AIRLINES CARGO 777-F1B reg.B-2075 (-->FRA)
EMIRATES 777-21HLR reg.A6-EWI (DXB-IAH)
QATAR 777-3DZER reg.A7-BAA (DOH-IAD)
ETIHAD AIRWAYS A340-541 reg.A6-EHC (AUH-ORD)
QATAR 777-2DZLR reg.A7-BBC (DOH-IAH)
AMC AVIATION 737-86N reg.SU-BPZ (-->S)
AIR BRIDGE CARGO 747-281F reg.VP-BII (-->FRA)
ETIHAD AIRWAYS A340-642reg.A6-EHE (AUH-JFK)
KOREAN AIR CARGO 747-4B5F reg.HL7449 (FRA)
LOT 767-341ER reg.SP-LPE (-->WAW)
EMIRATES 777-31HER reg.A6-EBD (GLA-DXB)
WIZZ AIR A320 (-->S)
Ten już gdzieś na forum się pojawił ale niestety nie było go na radarze (-->E)
AIR BRIDGE CARGO 747-46NERF reg.VP-BIK (SVO-FRA)
LOT 767-35DER reg.SP-LPC (ORD-WAW)
KOREAN AIR CARGO 747-4B5F reg.HL7467 (-->FRA)
CHINA SOUTHERN AIRLINES CARGO 777-F1B reg.B-2075 (-->FRA)
EMIRATES 777-21HLR reg.A6-EWI (DXB-IAH)
QATAR 777-3DZER reg.A7-BAA (DOH-IAD)
ETIHAD AIRWAYS A340-541 reg.A6-EHC (AUH-ORD)
QATAR 777-2DZLR reg.A7-BBC (DOH-IAH)
AMC AVIATION 737-86N reg.SU-BPZ (-->S)
AIR BRIDGE CARGO 747-281F reg.VP-BII (-->FRA)
ETIHAD AIRWAYS A340-642reg.A6-EHE (AUH-JFK)
KOREAN AIR CARGO 747-4B5F reg.HL7449 (FRA)
LOT 767-341ER reg.SP-LPE (-->WAW)
EMIRATES 777-31HER reg.A6-EBD (GLA-DXB)
WIZZ AIR A320 (-->S)
Ten już gdzieś na forum się pojawił ale niestety nie było go na radarze (-->E)
Ostatnio zmieniony 27 marca 2010, 16:17 przez bacz, łącznie zmieniany 1 raz.
Cześć,
Od wczorajszego wieczora, ostrzyłem sobie zęby na B763F DHL-u. Gdy wstałem dzisiaj rano, myślałem że będzie po sprawie. Na szczęście około 8:40 na północnym wschodzie zaczęły robić się prześwity, a w nich błękit tak soczysty że dawno już takiego nie widziałem.
DHL-a śledziłem praktycznie od startu z LEJ gdy był na pułapie 8000ft. Na nieszczęście leciał kursem 110-112st mniej więcej na punkt MALBE. Po przecięciu UL984 nadal nie zmieniał kursu, aż nagle zaczął skręcać na PADKA. Wtedy wsiadłem w samochód i pognałem parę km. na północ gdzie błękitu było więcej, no i udało się
9:04 B763F G-DHLF DHK142 UL984
12:37 B772 9V-SVC Singapore Airlines SQ327 MAN-SIN rzadko pokazujący się na UL984.
13:00 MD11F N279UP UPS1 UL984.
13:14 A300F UK-31004 Uzbekistan Cargo HY131 TAS-FRA NM-PADKA.
13:14 A388 9V-SK? Singapore Airlines SQ333 CDG-SIN UL984
Z ciekawszych pojawił się jeszcze na UL984 SQ308 SIN-LHR, na LETKI-BABKO IŁ96 Aeroflotu i TU204 KMV do Salzburga które podziwiałem przez lunetę, oraz kilka fajnych biznesów.
Dziękuję niezawodnej ekipie za SWO,
Pozdrawiam.
Od wczorajszego wieczora, ostrzyłem sobie zęby na B763F DHL-u. Gdy wstałem dzisiaj rano, myślałem że będzie po sprawie. Na szczęście około 8:40 na północnym wschodzie zaczęły robić się prześwity, a w nich błękit tak soczysty że dawno już takiego nie widziałem.
DHL-a śledziłem praktycznie od startu z LEJ gdy był na pułapie 8000ft. Na nieszczęście leciał kursem 110-112st mniej więcej na punkt MALBE. Po przecięciu UL984 nadal nie zmieniał kursu, aż nagle zaczął skręcać na PADKA. Wtedy wsiadłem w samochód i pognałem parę km. na północ gdzie błękitu było więcej, no i udało się
9:04 B763F G-DHLF DHK142 UL984
12:37 B772 9V-SVC Singapore Airlines SQ327 MAN-SIN rzadko pokazujący się na UL984.
13:00 MD11F N279UP UPS1 UL984.
13:14 A300F UK-31004 Uzbekistan Cargo HY131 TAS-FRA NM-PADKA.
13:14 A388 9V-SK? Singapore Airlines SQ333 CDG-SIN UL984
Z ciekawszych pojawił się jeszcze na UL984 SQ308 SIN-LHR, na LETKI-BABKO IŁ96 Aeroflotu i TU204 KMV do Salzburga które podziwiałem przez lunetę, oraz kilka fajnych biznesów.
Dziękuję niezawodnej ekipie za SWO,
Pozdrawiam.
ZRT460/457M