Witam,
po zmianie lokalizacji na focenie między ADOKI a LUXAR, dzisiejszy dzień na południu Polski przyniósł bardzo duże zmiany, spowodowane burzami,
w zasadzie wszystkie maszyny z UL986 omijały Śląsk południową stroną regionu i północną, a po UL984 przed PADKĄ też omijały, były burze, ale do rzeczy
QTR018 A7-AEA UL986, jeszcze normalną drogą leciał
AIC120 VT-ALE UL984, przed nim leciał jeszcze AIC144, ale uciekł mi skrótem na TEPNA
DLH750 D-AIKK UL984
THA930D HS-TKH B773, dość sporo spóźniony, leciał na zachód, ten mi prawie uciekł, bo miałem awarię sprzętu obserwacyjnego, padło krzesło
FDX9 N592FE MD11 UL984
UZB232 UK-67002 B763 UL984
MAS5 9M-MRM UL984
MAS21 9M-MRQ UL984
QFA32 VH-OJQ B744 UL984
DLH760 D-ABTL B744 UL984
KLM445 PH-AOC LASIS-LUGOL
bardzo dziwnie dziś latały samoloty, chyba też to słońce dogrzało im, oprócz burz
Samoloty na wysokościach przelotowych - LIPIEC | 2010
Cześć,
To prawda Michał, latały bardzo dziwnie, i nadal omijają burzowy Śląsk.
Manewrem dnia w moich okolicach popisał się OS51 VIE-NRT.
Omijał dwie komórki burzowe w okolicach LENOV i MALBE nad wschodnią Słowacją.
15.17 UM857 N A320 SDM830 Tivat-Petersburg
19.20 S (50 km na E od UN133) B737-700 SK7305 Trondheim-Chania
19.23 UM857 N A320 SVR3208 Tivat-Petersburg
Pozdrawiam
To prawda Michał, latały bardzo dziwnie, i nadal omijają burzowy Śląsk.
Manewrem dnia w moich okolicach popisał się OS51 VIE-NRT.
Omijał dwie komórki burzowe w okolicach LENOV i MALBE nad wschodnią Słowacją.
15.17 UM857 N A320 SDM830 Tivat-Petersburg
19.20 S (50 km na E od UN133) B737-700 SK7305 Trondheim-Chania
19.23 UM857 N A320 SVR3208 Tivat-Petersburg
Pozdrawiam
- maciekA380
- Posty: 1075
- Rejestracja: 06 września 2009, 15:18
- Obserwuję: L984, L986, M857, P746, N133, Z179, Z367
- Lokalizacja: Dukla/Krosno
- vader
- Administrator
- Posty: 2861
- Rejestracja: 13 stycznia 2008, 11:33
- Obserwuję: niebo :)
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Hej,
wczorajszy dzień spędziłem w 90% poza domem. Więc jedyną nadzieją na złapanie czegoś było nasłuch silników Zaczęło się od:
Lotus, TAS8004, SU-LBI, WAW-HRG, FL330, WAW-DIBED, G11.05
Później praca w ogrodzie i zaczynamy zabawę (burze zrobiły swoje):
Cimber Air, CIMxxx, OY-xxx, ROE-DIBED?, G14.59
Fly LAL, LLP8002, SP-HAA, AYT-WAW, FL360, DIBED-WAW, G15.45
Norwegian, NAX1280, LN-DYA, BGO-AYT, FL370, ROE-DIBED, G15.52
Emirates, UAE60, A6-EBG, HAM-DXB, FL330, xxx?-DIBED, G17.07
Qatar, QTR58, TXL-DOH, SUI-DIBED, G17.15 - prawdopodobnie to on
Lufthansa, DLH3231, D-AIPK, KPB-FRA, FL360, OSMAT-PADKA?, G17.18
Thomas Cook, VKG417, OY-VKB, CPH-AYT, FL350, BINKA?-DIBED,G17.28
Singapore Cargo, SQC7365, 9V-SFK, FL310, SUI-GOTIX, G17.44 - przez około 10sekund ciągnął smugę jak widać na zdjęciu.
Emirates, UAE28, A6-EBF, GLA-DXB, FL330, BINKA-DIBED, G18.00 - przepraszam Rekon (to Twój stały bywalec)
Thomas Cook, VKG803, OY-VKG, OSL-AYT, FL390, ROE-DIBED, G20.13 - fajne światło i dźwięk na zakończenie
Widziałem jeszcze kilka innych maszyn EMB170 LOT'u, VKG na A320, NAX na B733 i inne, które mi umknęły a tylko słyszałem.
Jak wspomniałem, drogi po których leciały mogą być błędne. Co nie zmienia faktu, że dzień udany - nie obraziłbym się jakby tak zawsze latały. Widok i dźwięk B77W czy B744 na FL310/330 blisko zenitu momentalnie poprawiało mi humor. W każdym razie miło sobie przypomnieć spotting (samo czekanie/obserwacje) bez pomocy radaru
pozdrawiam
wczorajszy dzień spędziłem w 90% poza domem. Więc jedyną nadzieją na złapanie czegoś było nasłuch silników Zaczęło się od:
Lotus, TAS8004, SU-LBI, WAW-HRG, FL330, WAW-DIBED, G11.05
Później praca w ogrodzie i zaczynamy zabawę (burze zrobiły swoje):
Cimber Air, CIMxxx, OY-xxx, ROE-DIBED?, G14.59
Fly LAL, LLP8002, SP-HAA, AYT-WAW, FL360, DIBED-WAW, G15.45
Norwegian, NAX1280, LN-DYA, BGO-AYT, FL370, ROE-DIBED, G15.52
Emirates, UAE60, A6-EBG, HAM-DXB, FL330, xxx?-DIBED, G17.07
Qatar, QTR58, TXL-DOH, SUI-DIBED, G17.15 - prawdopodobnie to on
Lufthansa, DLH3231, D-AIPK, KPB-FRA, FL360, OSMAT-PADKA?, G17.18
Thomas Cook, VKG417, OY-VKB, CPH-AYT, FL350, BINKA?-DIBED,G17.28
Singapore Cargo, SQC7365, 9V-SFK, FL310, SUI-GOTIX, G17.44 - przez około 10sekund ciągnął smugę jak widać na zdjęciu.
Emirates, UAE28, A6-EBF, GLA-DXB, FL330, BINKA-DIBED, G18.00 - przepraszam Rekon (to Twój stały bywalec)
Thomas Cook, VKG803, OY-VKG, OSL-AYT, FL390, ROE-DIBED, G20.13 - fajne światło i dźwięk na zakończenie
Widziałem jeszcze kilka innych maszyn EMB170 LOT'u, VKG na A320, NAX na B733 i inne, które mi umknęły a tylko słyszałem.
Jak wspomniałem, drogi po których leciały mogą być błędne. Co nie zmienia faktu, że dzień udany - nie obraziłbym się jakby tak zawsze latały. Widok i dźwięk B77W czy B744 na FL310/330 blisko zenitu momentalnie poprawiało mi humor. W każdym razie miło sobie przypomnieć spotting (samo czekanie/obserwacje) bez pomocy radaru
pozdrawiam
Witam!
Pozdrawiam!
To OY-RJI jako SK1781 [CPH-OTP].
Pozdrawiam!
- maciekA380
- Posty: 1075
- Rejestracja: 06 września 2009, 15:18
- Obserwuję: L984, L986, M857, P746, N133, Z179, Z367
- Lokalizacja: Dukla/Krosno
Cześć
Wczorajsze dwie ciekawe sztuki, przesunięte z UL980 z powodu szalejącej nad Ukrainą burzy
17:02, W, ROLKA-SUI, B744 HS-TGP, THA916 [BKK-LHR]
17:26, W, ROLKA-SUI, B77W VT-ALN, AIC111 [DEL-LHR]
Oraz jeden dzisiejszy. CSA jeszcze w starym malowaniu
15:26, W, ROLKA-PADKA, A320 OK-LEG, CSA917 [KBP-PRG]
Pozdrawiam.
Wczorajsze dwie ciekawe sztuki, przesunięte z UL980 z powodu szalejącej nad Ukrainą burzy
17:02, W, ROLKA-SUI, B744 HS-TGP, THA916 [BKK-LHR]
17:26, W, ROLKA-SUI, B77W VT-ALN, AIC111 [DEL-LHR]
Oraz jeden dzisiejszy. CSA jeszcze w starym malowaniu
15:26, W, ROLKA-PADKA, A320 OK-LEG, CSA917 [KBP-PRG]
Pozdrawiam.
Canon PowerShot S120 + MAK 102/1300, ZRT460M, Uniden UBC125XLT.
- maciekA380
- Posty: 1075
- Rejestracja: 06 września 2009, 15:18
- Obserwuję: L984, L986, M857, P746, N133, Z179, Z367
- Lokalizacja: Dukla/Krosno