QR51 DOH-IAD B773 A7-BAJ UL981 FL320 G1043
![Obrazek](http://img254.imageshack.us/img254/9712/qr51a7bajul981fl320g104.th.jpg)
VS401 DXB-LHR A346 G-VFIZ DIBED-MAKOV FL380 G1232
![Obrazek](http://img545.imageshack.us/img545/2909/vs401gvfizdibmakfl380g1.th.jpg)
BA108 DXB-LHR B772 G-VIIF UL981 FL380 G1223
![Obrazek](http://img9.imageshack.us/img9/9830/ba108gviiful981fl380g12.th.jpg)
Pozdrawiam, P.
2.11 tego roku MD11 WOA N380WA leciał wieczorem po godzinie 19 tak samo, z podobnym callsignem - AJK3293.Darek Rz pisze:Witam
Jest godzina 21.18 . Po UM977 w kierunku Dibed leci MD11 World Airways Cargo Lot nr . AJK3321 -maszyna o regu N383WA . Na tej drodze to przelot zupełnie niezwykły .
pozdrawiam
Tak, po UM977 leciał również 2 listopada 2010 jako AJK3293, ale wówczas była to maszyna o regu N380WA.barpit pisze:Bodajże 2.11 tego roku MD11 WOA leciał wieczorem tak samo, z podobnym callsignem.Darek Rz pisze:Witam
Jest godzina 21.18 . Po UM977 w kierunku Dibed leci MD11 World Airways Cargo Lot nr . AJK3321 -maszyna o regu N383WA . Na tej drodze to przelot zupełnie niezwykły .
pozdrawiam