To bardzo obiecujące, iż Eihad Crystal Cargo ponownie zawitał na UL984.
Przy okazji tego lotu pragnę przypomnieć, iż maszyna tej linii pojawiła się u nas już 17/08/2006. Wówczas był to A300-600R(F) o regu TF-ELK lub TF-ELF (raczej ten pierwszy), numeru lotu i destynacji niestety nie udało mi się do tej pory ustalić, ale wówczas był to chyba jednak AUH-FRA.
Technika potrzebna do rozpoznawania lotów, obecnie ogólnie dostępna, była wówczas jeszcze w powijakach (właściwie jej nie było), a i fotki z tego okresu pozostawiają wiele do życzenia.
A oto mała dawka historii i moje pytanie wtedy o Etihada:
http://www.lotnictwo.fora.pl/samoloty-p ... 6-165.html
Leciał bez smugi (o 16:33 był na wys. Punktu PODAN) po UL984 (DIBED-LUXAR-PADKA). Co ciekawe, lecący 3 min. wcześniej Virgin Atlantic na A340-313X G-VFAR w locie VS0301 [DEL-LHR] był doskonale widoczny dzięki smudze, co widać częściowo też na fotce KF-a. Mija co prawda już 5 lat od tego przelotu, ale pamiętam jakby było to wczoraj.
Odpowiedź Soko
http://www.lotnictwo.fora.pl/samoloty-p ... 6-180.html
Fotki Soko tego Etihada tutaj nie ma, bo o ile sobie przypominam wyleciała ona przy okazji awarii serwera. Prywatnie ją posiadam, bo udało mi się ją ściągnąć jeszcze przed tą awarią, ale na razie nie będę jej zamieszczał, chyba że ktoś będzie chciał to zobaczyć lub zrobi to sam autor.
Lot powrotny czyli JL8826 w przeciwieństwie do JL8825 [KIX-ZAG] wykonywany był na trasie [ZAG-NGO]. Informację tę podaję na podstawie strony z przylotami i odlotami live w ZAG:
http://www.zagreb-airport.hr/en/
Tam w odlotach JL8826 widniał jako NAGOYA.
Gratuluję fotek!
Pozdrawiam!