Witam,
No KLMik naprawdę poezja!
Raniutko na Dibed i niżej był piękny nalot.
Pojawiły się nawet dalekowschodnie British'e.
W miare przyzwoicie wyszedł tylko Air France.
6.08 L984 W A332 F-GZCI AF217 BOM-CDG
Pozdrawiam
Samoloty na wysokościach przelotowych - KWIECIEŃ 2012
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 20 lipca 2010, 23:24
- Lokalizacja: Nowy Wiśnicz
Hej,
Dzięki Chłopaki wyjątkowo podleciał trochę bliżej.
a co do nowej mapki dróg lotniczych to największym pozytywem jest BIGLU, dobrą robotę dla mnie robi
kilka dzisiejszych:
B737 JetTime, JTG788, OY-JTV, N133, g.17:11
E190, Lufthansa, DLH1475, D-AECE, ROV-FRA, NM-PADKA g.:17.50
B763 Ryan International, CMB536, N123DN, PADKA-NM, g.18.51
i nasza CASA, niestety numeru taktycznego się nie mogę doszukać na zdjęciach. Leciała po L984 na wschód, g.18.50
pozdrawiam
Dzięki Chłopaki wyjątkowo podleciał trochę bliżej.
a co do nowej mapki dróg lotniczych to największym pozytywem jest BIGLU, dobrą robotę dla mnie robi
kilka dzisiejszych:
B737 JetTime, JTG788, OY-JTV, N133, g.17:11
E190, Lufthansa, DLH1475, D-AECE, ROV-FRA, NM-PADKA g.:17.50
B763 Ryan International, CMB536, N123DN, PADKA-NM, g.18.51
i nasza CASA, niestety numeru taktycznego się nie mogę doszukać na zdjęciach. Leciała po L984 na wschód, g.18.50
pozdrawiam
tel. 888 730 577
gg 3356768
gg 3356768
-
- Posty: 394
- Rejestracja: 04 marca 2011, 22:51
- Obserwuję: L984, L986,L856;N133, L999 + Skróty
- Lokalizacja: GEVNA -BRZESKO
- Krystian
- Posty: 170
- Rejestracja: 29 stycznia 2010, 12:21
- Obserwuję: Wszystko co lata w zasięgu wzroku :)
- Lokalizacja: Gorzków k. Wieliczki
- Kontakt:
Cześć strzały z wczorajszego mlecznego dnia 10.04
13:53 A388 SQ25 9V-SKG FL350 OLPAD-NM
14:33 FC Barcelona B77W THY10 TC-JJI FL370 POKEN-LENOV
15:00 B763 AUA64 OE-LAE FL340 LETKI-BABKO
15:10 B772 THA935 HS-TJS FL370 L984
15:30 B77W THA931 HS-TKS FL330 L984
15:37 B734 AUI402 UR-GAO FL330 L984 lekko przesunięty na północ
16:07 B744 THA921 HS-TGN FL330 L984
17:22 B772 KAL933 HL7531 FL380 L856
i jeszcze taka mała zagadka może komuś uda się rozkminić rega, leciał o 15:37 równo z AUI402 po L984 na E lekko przesunięty na południe prawdopodobnie France Air Force Callsign: ISF40QS hex: 3B77E5 tutaj podziękowanie dla mirona
13:53 A388 SQ25 9V-SKG FL350 OLPAD-NM
14:33 FC Barcelona B77W THY10 TC-JJI FL370 POKEN-LENOV
15:00 B763 AUA64 OE-LAE FL340 LETKI-BABKO
15:10 B772 THA935 HS-TJS FL370 L984
15:30 B77W THA931 HS-TKS FL330 L984
15:37 B734 AUI402 UR-GAO FL330 L984 lekko przesunięty na północ
16:07 B744 THA921 HS-TGN FL330 L984
17:22 B772 KAL933 HL7531 FL380 L856
i jeszcze taka mała zagadka może komuś uda się rozkminić rega, leciał o 15:37 równo z AUI402 po L984 na E lekko przesunięty na południe prawdopodobnie France Air Force Callsign: ISF40QS hex: 3B77E5 tutaj podziękowanie dla mirona
- maciekA380
- Posty: 1076
- Rejestracja: 06 września 2009, 15:18
- Obserwuję: L984, L986, M857, P746, N133, Z179, Z367
- Lokalizacja: Dukla/Krosno
Cześć.
Kilka maszyn z ostatnich dni.
Poniedziałek
OKX/RASAN-TEPNA , 17.17, KLM, KLM433, AMS-IKA, PH-KCF, MD11, FL370
I wczorajsza męczarnia z falowaniem
~PENOR-GRU-ARDAG-KENIN, 08.25, Ryanair, RYR9448, ARN-RHO, EI-DAN, B738, FL370 (147 linia złapana)
WAW-KENIN, 10.08, OLT Jetair (lot dla YES), YAP7311, WAW-SSH, SP-IAC, A320, FL360
TUSIN-NAXAR-NM, 13.55, Singapore Airlines, SIA333, CDG-SIN, 9V-SKP, A388, FL370
PADKA-NAXAR-NM, 13.56, Malaysia, MAS21, CDG-SIN, 9M-MRE, B772, FL350 (w smudze SIA)
NM-PADKA, 15.46, FedEx, FDX7, DEL-CDG, N885FD, B77F, FL360 (widać jak mocno falowało)
~ILTUK(UA)-TEPNA-PADKA, 15.59, Air France, AFR165, BKK-CDG, F-GITF, B744, FL380
NM-PADKA, 17.34, Air India, AIC143, DEL-CDG, VT-ALH, B77L, FL340
Gratuluję udanych zdjęć, pozdrawiam.
Kilka maszyn z ostatnich dni.
Poniedziałek
OKX/RASAN-TEPNA , 17.17, KLM, KLM433, AMS-IKA, PH-KCF, MD11, FL370
I wczorajsza męczarnia z falowaniem
~PENOR-GRU-ARDAG-KENIN, 08.25, Ryanair, RYR9448, ARN-RHO, EI-DAN, B738, FL370 (147 linia złapana)
WAW-KENIN, 10.08, OLT Jetair (lot dla YES), YAP7311, WAW-SSH, SP-IAC, A320, FL360
TUSIN-NAXAR-NM, 13.55, Singapore Airlines, SIA333, CDG-SIN, 9V-SKP, A388, FL370
PADKA-NAXAR-NM, 13.56, Malaysia, MAS21, CDG-SIN, 9M-MRE, B772, FL350 (w smudze SIA)
NM-PADKA, 15.46, FedEx, FDX7, DEL-CDG, N885FD, B77F, FL360 (widać jak mocno falowało)
~ILTUK(UA)-TEPNA-PADKA, 15.59, Air France, AFR165, BKK-CDG, F-GITF, B744, FL380
NM-PADKA, 17.34, Air India, AIC143, DEL-CDG, VT-ALH, B77L, FL340
Gratuluję udanych zdjęć, pozdrawiam.
Canon EOS 7D Mark II + Synta 8" (1200mm), Tamron 150-600mm f/5-6.3 G2 DI VC USD i parę innych szkieł.
Ma błędnego HEXa. To Falcon 900 F-RAFP.Krystian pisze: i jeszcze taka mała zagadka może komuś uda się rozkminić rega, leciał o 15:37 równo z AUI402 po L984 na E lekko przesunięty na południe prawdopodobnie France Air Force Callsign: ISF40QS hex: 3B77E5
ZRT460/457M
- knx08
- Moderator
- Posty: 1040
- Rejestracja: 20 października 2008, 12:34
- Obserwuję: L980, M70, N744, N133, M863, Q99, N983 + skróty
- Lokalizacja: Rzeczyca
Witam.
Kilka maszyn z wtorku. Nareszcie zrobiło się ciepło, ale niestety odbiło się to na warunkach... .
17:30, TOLPA-GOVEN, B77W, PH-BVD, KLM876, BKK-AMS;
18:52, SL(UA)-GOVEN, B763, UK67001, UZB201, TAS-LHR - z dedykacją dla Vadera ;
19:18, HLZ-TOLPA, B772, PH-BQM, KLM875, AMS-BKK.
Kilka maszyn z wtorku. Nareszcie zrobiło się ciepło, ale niestety odbiło się to na warunkach... .
17:30, TOLPA-GOVEN, B77W, PH-BVD, KLM876, BKK-AMS;
18:52, SL(UA)-GOVEN, B763, UK67001, UZB201, TAS-LHR - z dedykacją dla Vadera ;
19:18, HLZ-TOLPA, B772, PH-BQM, KLM875, AMS-BKK.
Pozdrawiam, Emil.
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Witam.
Niestety, z dniem dzisiejszym lot IT0001 przechodzi do historii. Pojawił się pierwszy raz na UL980 26 Maja 2010 roku (Emil, dzięki za info). Łapałem go wiele razy, ale nigdy nie udało mi się to zrobić tak jak bym tego chciał, ale muszą mi wystarczyć te zdjęcia które mam w archiwum .
Ostatni raz widziany przeze mnie we wtorek, 10 kwietnia.
16:16; ~NM-SUI, A332 VT-VJP, Kingfisher [IT0001 DEL-LHR]
Może jakiś cud się zdarzy i kiedyś jeszcze zobaczymy :->.
Pozdrawiam!
Niestety, z dniem dzisiejszym lot IT0001 przechodzi do historii. Pojawił się pierwszy raz na UL980 26 Maja 2010 roku (Emil, dzięki za info). Łapałem go wiele razy, ale nigdy nie udało mi się to zrobić tak jak bym tego chciał, ale muszą mi wystarczyć te zdjęcia które mam w archiwum .
Ostatni raz widziany przeze mnie we wtorek, 10 kwietnia.
16:16; ~NM-SUI, A332 VT-VJP, Kingfisher [IT0001 DEL-LHR]
Może jakiś cud się zdarzy i kiedyś jeszcze zobaczymy :->.
Pozdrawiam!
Canon PowerShot S120 + MAK 102/1300, ZRT460M, Uniden UBC125XLT.
VDA131 FL320 AN124 RA-82078 M984 19:20 :)
Pozdrowienia :)
EDIT: Wersja Rusłana Nr 2 Obrabiana Przez Lipiak-a
Pozdrowienia :)
EDIT: Wersja Rusłana Nr 2 Obrabiana Przez Lipiak-a
Pentax K-5 + Synta 10" 1200mm+ TeleVue 2x 2"
500D , 70-300
Mój kanał YouTube -> http://www.youtube.com/user/bartusekspotter
Mój Imageshack -> http://profile.imageshack.us/user/bartusek60
500D , 70-300
Mój kanał YouTube -> http://www.youtube.com/user/bartusekspotter
Mój Imageshack -> http://profile.imageshack.us/user/bartusek60