Cześć.
Dopiero wyleciał z TEPNA, a już na forum, chyba jestem pierwszy F-GZNN, najnowszy nabytek Air France, dostarczony 16.05, dziś wykonywał swój pierwszy lot komercyjny, udekorowany malowaniem sojuszu Sky Team, tak samo jak F-GZNE, szkoda, że bez smugi, no i te warunki, czysty dokument, ale jestm.
PADKA-TEPNA, 16.42, Air France, AFR166, CDG-BKK, F-GZNN, B77W, FL310
Pzdr.
Canon EOS 7D Mark II + Synta 8" (1200mm), Tamron 150-600mm f/5-6.3 G2 DI VC USD i parę innych szkieł.
wczorajszy Condor CFG102 D-ABOG B753 FL350 h: 7,02, leciał z Berlina- ...? choć źródła podają, że leciał z Lipska do Fuerteventura, a FR24 pokazuje Berlin, sygnał stracił się nad Turcją
wczorajszy Condor CFG102 D-ABOG B753 FL350 h: 7,02, leciał z Berlina- ...? choć źródła podają, że leciał z Lipska do Fuerteventura, a FR24 pokazuje Berlin, sygnał stracił się nad Turcją
Panowie trochę więcej pracy, a nie tylko czekania na gotowe, bo często, to co napisane jest na flightradar24 nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Doskonałym przykładem tego był i jest nadal min. Travel Service latający do/z WAW. To samo dotyczy również maszyn bez pozycji. Czasem naprawdę trzeba zadać sobie wiele trudu, by wyłowić tę właściwą, bo z pozycjami wszystkie maszyny nie pojawią się raczej szybko, niestety!
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 23 maja 2012, 06:22 przez stesla, łącznie zmieniany 2 razy.