Corendon Dutch Airlines CND9711 AMS-AER PH-CDE B738 L986 G15:37

Air India AIC143 DEL-CDG B77L VT-ALE NM-PADKA G15:38

Emirates UAE3 DXB-LHR A388 A6-EDR INROG-LASIS G17:00

oraz
Kaziuniof16 i RafalBel, oby więcej takich fotek dokumentacyjnych. Ta maszyna była akurat daleko ode mnie, ale jednak nad obszarem moich zainteresowań. Bywała tutaj co prawda już wcześniej, bo np. 07/11/2012 i 16/11/2012, ale aura wtedy i tak nie pozwoliłaby na jej udokumentowanie na „kliszy”. Lot tej maszyny nad Polską we wszystkich trzech wspomnianych przypadkach odbywał się zawsze jednak po skrócie drogi L856 (wlot do Polski między TOSPO a BIGLU, wylot dokładnie przez BABKO).
Też dorwałem to cudo, jest parenaście postów wyżej. Niestety też pełen dokument... Mam nadzieję, że wpadnie jeszcze kiedyś w innych okolicznościachstesla pisze:Witam!Kaziuniof16, oby więcej takich fotek dokumentacyjnych. Ta maszyna była akurat daleko ode mnie, ale jednak nad obszarem moich zainteresowań. Bywała tutaj co prawda już wcześniej, bo np. 07/11/2012 i 16/11/2012, ale aura wtedy i tak nie pozwoliłaby na jej udokumentowanie na „kliszy”. Lot tej maszyny nad Polską we wszystkich trzech wspomnianych przypadkach odbywał się zawsze jednak po skrócie drogi L856 (wlot do Polski między TOSPO a BIGLU, wylot dokładnie przez BABKO).
Pozdrawiam!
Cały czas poluje na CPA... a jak już się pojawił to był za daleko jak na możliwości 300-setki, a nic mocniejszego akurat chwilowo nie miałem... Szkodastesla pisze:Witam!orazKaziuniof16 i RafalBel, oby więcej takich fotek dokumentacyjnych. Ta maszyna była akurat daleko ode mnie, ale jednak nad obszarem moich zainteresowań. Bywała tutaj co prawda już wcześniej, bo np. 07/11/2012 i 16/11/2012, ale aura wtedy i tak nie pozwoliłaby na jej udokumentowanie na „kliszy”. Lot tej maszyny nad Polską we wszystkich trzech wspomnianych przypadkach odbywał się zawsze jednak po skrócie drogi L856 (wlot do Polski między TOSPO a BIGLU, wylot dokładnie przez BABKO).
Pozdrawiam!