A330 na Malagę

Relacje z imprez lotniczych, pokazów, podróży itp.
bacz
Posty: 127
Rejestracja: 15 marca 2009, 15:32
Lokalizacja: Dublin

Urlop na 2013 zacząłem planować już w połowie 2012. Marzył mi się lot czymś większym niż 737 i innej linii niż Ryanair. I padło na Aer Lingusa ale nie Stany niestety może innym razem. W sezonie letnim od kwietnia do września pomiędzy lotami do USA latał A330-200/300 na hiszpańską Malagę (AGP) Poza nim jest jeszcze całoroczny lot na A320. Tak bynajmniej było w 2012r. I żyłem nadzieją że w 13 będzie tak samo. Gdy na stronie aer lingusa pojawiły się bilety na drugi rejs operowany przez A330 byłem wniebowzięty. Ale nie tylko ja byłem zainteresowany tym lotem i na forum pojawiło się kilka wątków związanych z Malagą i A330. Ludzie pisali że aer lingus ma w tym sezonie letnim dodać kilka dodatkowych lotów do ORD i JFK i z tego powodu na trasie DUB-AGP-DUB ma latać coś małego. Te informacje mnie zasmuciły ale stwierdziłem że najlepiej szukać informacji u źródeł, więc zadzwoniłem do linii chyba z 5 razy co kilka dni i za każdym razem osoba z drugiej strony zapewniala mnie ze ten lot będzie obsługiwany przez A330. Więc nie czekając dłużej zabukowałem 2 bilety jakoś w połowie grudnia. Ale przez cały czas czekałem w niepewności i gdy 31 marca rano zobaczyłem na FR24 lot EI584 na A330 kamień spadł mi z serca. Już wiedziałem że urlop będzie udany chociaż mogło by być zimno na Maladze brudno cokolwiek i tak by mi się podobało (Oczywiście było ciepło i czysto super tylko za krótko niestety)

8 maja pobudka 3:45 Przywitał nas deszcz dość konkretny, ale my z żoną oczywiście twardo krótkie spodenki sandały i w drogę ;) Podróż na lotnisko w niecałe 15min. Odprawy nie mieliśmy bo tylko z podręcznymi, od razu do kontroli bagażu kolejka mała także poszło gładko. Klasa biznes na tej trasie nie jest oferowana, ale oczywiście była prawie pełna. Dlaczego? Ponieważ członkowie Gold Circle Club mogą zrobić sobie upgrade.


Nasz samolot na ten lot to A330-202 EI-DAA St Keeva / Caoimhe od 12 lat w Aer Lingus-ie.
Miejsca 38 K i H

http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... ef3a80.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... d94ea4.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... 534311.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... 9451a5.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... e70da4.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... 61f235.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... 0cf18d.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... 42b42b.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... d05d57.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... 1e4cd8.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... f1f771.jpg

Udało mi się na koniec podczas wysiadania wyprosić szybką wizytę w kabinie pilotów. Jedna ze stewardesa była polką Justyna i jak już po wizycie w kokpicie szliśmy razem z nią w rękawie to powiedziała żeby o takie rzeczy sie pytać szybciej jeszcze w czasie lotu to im będzie to łatwiej załatwić.

A oto i Justyna
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... dcb8dc.jpg

Kokpit EI-DAA
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... 16b2ac.jpg

Miałem wielką nadzieję że z powrotem przyleci po nas A330-302.
Ale "niestety" zabrał nas A330-202 EI-LAX St.Mella od 14 lat w służbie.
Miejsca 19 K i H

http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... f9c9b8.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... f2a775.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... 8a48a8.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... 60644e.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... 866bc0.jpg




Oczywiście zgodnie z tym co powiedziała Justyna jak tylko wyłączyło się światełko zapiętych pasów
ruszyłem w poszukiwaniu głównodowodzącego z obsługi i spytałem o wizytę w kabinie. Powiedział że zobaczy co się da zrobić. Oczywiście się udało :)

http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... e69ec3.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... 5b935f.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... dd1d02.jpg

I kilka fotek z lotniska AGP i miejscowości Fuengirola w której spędziliśmy tydzień.

http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... 418ff5.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... 7ab18d.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... 7889b0.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... dd7057.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... ca9549.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... 41309d.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... 5ed4e5.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... a5009b.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... 617139.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... d8e49c.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... 99b39f.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... 579e44.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... 552142.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... 04e6b4.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... d1ff0c.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... b26f3e.jpg
http://i1007.photobucket.com/albums/af1 ... c44890.jpg

Ogólnie lot super wszystko jak należy, oby jak najwięcej i jak najczęściej.
Mam nadzieję że nie zanudziłem was za bardzo.

A już za tydzień lecimy do MAN zobaczyć concorda. Napewno też zdam relację.


Pozdrawiam
Mariusz
Obrazek
Awatar użytkownika
RafalBel
Donator
Posty: 1298
Rejestracja: 12 października 2010, 20:27
Obserwuję: L980, M860,L999, BABKO/MEBAN-BIGLU, TOSPO-BABKO, GOTIX-ROE,
Lokalizacja: Warszawa/Bełżyce

Zawsze się fajnie czyta relacje :-D Ładnie na tej Maladze, a teraz czekam na Concorde'a :-)

Obrazek

Obrazek
Canon EOS 7D Mark II / EOS 7D+Synta 8" + Powermate TeleVue 2x + Tamron 150-600 VC USD G2 + Canon 70-300 IS II USM
ODPOWIEDZ