Samoloty na wys. przelotowych nad innymi krajami - 2014
No pięknie! Pogratulować!
konan 400D & 60D & rubinar 1000mm & synta 8"
http://geo.tcz.pl/projekt_2022/
http://geo.tcz.pl/projekt_2022/
- vader
- Administrator
- Posty: 2864
- Rejestracja: 13 stycznia 2008, 11:33
- Obserwuję: niebo :)
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Oprócz tankowania, 28.01 wpadło również 5 samolotów, w tym wspomniany już B788 Jetairfly
Jetairfly, JAF108, VRA-CUN-BRU, OO-JDL, B788, FL410, MOPAT-SAM-DOV, G8:49
Condor, CFG157, CUN-FRA, D-ABUZ, B763, FL370, LESLU-SAM-DOV, G9:49 - malowanie Ja Zu FRA!
LOT, LOT6203, WAW-LRM, SP-LRA, B788, FL380, KOPUL-SAM-GAPLI, G9:56
World, WOA8000, BWI-RMA, N271WA, MD11, FL350, NORLA-SAM-DOV, G10:14
Blue Islands, BCI427, BRS-JER, G-ISLG, AT43, FL150, BRS-LORKU, G10:26
Jetairfly, JAF108, VRA-CUN-BRU, OO-JDL, B788, FL410, MOPAT-SAM-DOV, G8:49
Condor, CFG157, CUN-FRA, D-ABUZ, B763, FL370, LESLU-SAM-DOV, G9:49 - malowanie Ja Zu FRA!
LOT, LOT6203, WAW-LRM, SP-LRA, B788, FL380, KOPUL-SAM-GAPLI, G9:56
World, WOA8000, BWI-RMA, N271WA, MD11, FL350, NORLA-SAM-DOV, G10:14
Blue Islands, BCI427, BRS-JER, G-ISLG, AT43, FL150, BRS-LORKU, G10:26
- vader
- Administrator
- Posty: 2864
- Rejestracja: 13 stycznia 2008, 11:33
- Obserwuję: niebo :)
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Witam po krótkiej przerwie,
16.02 - można powiedzieć: dzień Jumbo Jet'a
Cargolux, ICV518, DFW-LUX, LX-TCV, B744F, FL370, MOPAT-DOV, G11:19
Virgin, VIR43/43E, LGW-LAS, G-VLIP, B744, FL250+, LGW-SAM-STU, G12:08
Atlas Air, GTI8142, BZZ-xxx, N412MC, FL220+, BZZ-BHD, G12:18
The Big Six Flyers, G-PECK, PA32, FL52, G12:31 - na zachód
KLM, KLM743, AMS-LIM, PH-BQM, B772, FL320, LOGAN-GAPLI, G12:33
Virgin, VIR15/15N, LGW-MCO, G-VGAL, B744, FL250+, LGW-VLN-NORLA, G13:47
Singapore Cargo, SQC7979, DFW-BRU-SIN-SHJ, 9V-SFG, B744F, FL350, LULOX-SAM-DOV, G16:56
16.02 - można powiedzieć: dzień Jumbo Jet'a
Cargolux, ICV518, DFW-LUX, LX-TCV, B744F, FL370, MOPAT-DOV, G11:19
Virgin, VIR43/43E, LGW-LAS, G-VLIP, B744, FL250+, LGW-SAM-STU, G12:08
Atlas Air, GTI8142, BZZ-xxx, N412MC, FL220+, BZZ-BHD, G12:18
The Big Six Flyers, G-PECK, PA32, FL52, G12:31 - na zachód
KLM, KLM743, AMS-LIM, PH-BQM, B772, FL320, LOGAN-GAPLI, G12:33
Virgin, VIR15/15N, LGW-MCO, G-VGAL, B744, FL250+, LGW-VLN-NORLA, G13:47
Singapore Cargo, SQC7979, DFW-BRU-SIN-SHJ, 9V-SFG, B744F, FL350, LULOX-SAM-DOV, G16:56
- vader
- Administrator
- Posty: 2864
- Rejestracja: 13 stycznia 2008, 11:33
- Obserwuję: niebo :)
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Cześć,
tego się kompletnie nie spodziewałem. Widziałem, że w moim kierunku zmierza KC10 USAF. Lecz jak na złość zachmurzyło się i zaczęło padać. Gdy był już bardzo blisko mnie, zobaczyłem, że nadciąga mała dziura i przestało padać. Wyszedłem na zewnątrz i znów się rozlało, lecz czekałem. Wtem w prześwicie dostrzegłem sporo smugę. Lekko się zdziwiłem i chwilę później, w małej wyrwie pojawiło się to Udało się wykonać raptem jedno sensowne zdjęcie. Standardowo 2min później na całej długości przelotu był piękny błękit.
EDIT: F16 Danish Air Force w drodze na ćwiczenia Red Flag
USAF, BLUE41, 86-0030, KC10, FL260, VLN-GAPLI, G11:21 + 5xF16
tego się kompletnie nie spodziewałem. Widziałem, że w moim kierunku zmierza KC10 USAF. Lecz jak na złość zachmurzyło się i zaczęło padać. Gdy był już bardzo blisko mnie, zobaczyłem, że nadciąga mała dziura i przestało padać. Wyszedłem na zewnątrz i znów się rozlało, lecz czekałem. Wtem w prześwicie dostrzegłem sporo smugę. Lekko się zdziwiłem i chwilę później, w małej wyrwie pojawiło się to Udało się wykonać raptem jedno sensowne zdjęcie. Standardowo 2min później na całej długości przelotu był piękny błękit.
EDIT: F16 Danish Air Force w drodze na ćwiczenia Red Flag
USAF, BLUE41, 86-0030, KC10, FL260, VLN-GAPLI, G11:21 + 5xF16
- vader
- Administrator
- Posty: 2864
- Rejestracja: 13 stycznia 2008, 11:33
- Obserwuję: niebo :)
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Cześć,
w wizjerze wydawało się, że powietrze jest w miarę ok. Niestety na monitorze wygląda to inaczej.
Przy okazji za ogonem KLM widać dodatkowe 2 smugi. Warto zaznaczyć, że ciągnął on smugę na długość 3/4 nieboskłonu
KLM, KLM735, AMS-CUR, PH-BFY, B744, FL340, LOGAN-BIG-GAPLI, G10:04
Jetairfly, JAF107, BRU-CUN-VRA, OO-JDL, B788, FL380, KOPUL-LULOX, G10:08
Brussels, BEL501, BRU-JFK, OO-SFU, A332, FL380, KOPUL-LAM-GAPLI, G10:32
w wizjerze wydawało się, że powietrze jest w miarę ok. Niestety na monitorze wygląda to inaczej.
Przy okazji za ogonem KLM widać dodatkowe 2 smugi. Warto zaznaczyć, że ciągnął on smugę na długość 3/4 nieboskłonu
KLM, KLM735, AMS-CUR, PH-BFY, B744, FL340, LOGAN-BIG-GAPLI, G10:04
Jetairfly, JAF107, BRU-CUN-VRA, OO-JDL, B788, FL380, KOPUL-LULOX, G10:08
Brussels, BEL501, BRU-JFK, OO-SFU, A332, FL380, KOPUL-LAM-GAPLI, G10:32
- vader
- Administrator
- Posty: 2864
- Rejestracja: 13 stycznia 2008, 11:33
- Obserwuję: niebo :)
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Dziś (16.03) piękny, słoneczny dzień. Jednakże powietrze nie było zbyt rewelacyjne. Spośród kilku sensownych ujęć, znaczna część jest pofalowana. Choćby poniższy Aer Lingus, którego nie mogłem wyostrzyć blisko zenitu na FL100
Martinair Cargo, MPH61, AMS-BQN-BOG-MIA, PH-MCY, MD11F, FL300, SABER-LULOX, G8:16
Delta, FRA-ATL, DAL14, N830MH, B764, FL280, LOGAN-SAM-LULOX, G10:03
Jet Airways, JAI228, BOM-BRU-EWR, VT-JWT, A333, FL360, SABER-VLN-LULOX, G10:16
Aer Lingus, REA76B/EIN3376, DUB-BOH, EI-REI, AT72, FL120-, G14:24
Martinair Cargo, MPH61, AMS-BQN-BOG-MIA, PH-MCY, MD11F, FL300, SABER-LULOX, G8:16
Delta, FRA-ATL, DAL14, N830MH, B764, FL280, LOGAN-SAM-LULOX, G10:03
Jet Airways, JAI228, BOM-BRU-EWR, VT-JWT, A333, FL360, SABER-VLN-LULOX, G10:16
Aer Lingus, REA76B/EIN3376, DUB-BOH, EI-REI, AT72, FL120-, G14:24
- vader
- Administrator
- Posty: 2864
- Rejestracja: 13 stycznia 2008, 11:33
- Obserwuję: niebo :)
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Hej,
wracając z pracy widziałem sporo błękitu, jednakże z czasem było coraz więcej chmur. A szkoda, bo z jakiegoś powodu pojawiły sie u mnie TAPy z Lizbony oraz pomniejsze sztuki jak Thomas Cook czy Norwegian (rzadkość w moich okolicach). Na koniec, około 18:50 przeleciała również Sata International na A320 Udało się tylko złapać, ładnie podświetlony Royal Air Maroc.
Royal Air Maroc, RAM801, LHR-CMN, CN-ROK, B738, FL330+, LHR-SAM-ARKIL, G18:12
wracając z pracy widziałem sporo błękitu, jednakże z czasem było coraz więcej chmur. A szkoda, bo z jakiegoś powodu pojawiły sie u mnie TAPy z Lizbony oraz pomniejsze sztuki jak Thomas Cook czy Norwegian (rzadkość w moich okolicach). Na koniec, około 18:50 przeleciała również Sata International na A320 Udało się tylko złapać, ładnie podświetlony Royal Air Maroc.
Royal Air Maroc, RAM801, LHR-CMN, CN-ROK, B738, FL330+, LHR-SAM-ARKIL, G18:12