Witam.
Dwie zaległe z wczoraj:
GOTIX-WAW/UAE179/A6-EKU/A332/DXB-WAW Emirates 10:53
L856/KAL567/HL7439/B744/ICN-VIE Korean Air Cargo 15:17
i dzisiejsze:
L980/THA916/HS-TNB/A346/BKK-LHR Thai Airways 17:58
L980/EVA67/B-16716/b77W/TPE-BKK-LHR Eva Air 18:11
Cóż to się dzieje z powietrzem ostatnio to jakaś tragedia
Pozdrawiam.
Samoloty na wysokościach przelotowych - MAJ 2014
- karolo95
- Posty: 276
- Rejestracja: 06 maja 2011, 14:07
- Obserwuję: ABERO, ETUBO, BOKSU-DIBED
- Lokalizacja: Górki
Witam,
05.05
W ramach pocieszenia za nieszczęsny Potop na maturze, Iran Air
IRA726 EP-IBL A310 MSQ-IKA RUDKA-ETUBO-KENIN G.16;33
Pozdrawiam.
05.05
W ramach pocieszenia za nieszczęsny Potop na maturze, Iran Air
IRA726 EP-IBL A310 MSQ-IKA RUDKA-ETUBO-KENIN G.16;33
Pozdrawiam.
Pentax K-3 + 10" + Televue Powermate 2x
EOS 6D, EOS R + Tamron SP 150-600mm f/5-6.3 Di VC USD G2
INSTAGRAM
EOS 6D, EOS R + Tamron SP 150-600mm f/5-6.3 Di VC USD G2
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 20 lipca 2010, 23:24
- Lokalizacja: Nowy Wiśnicz
- Scorpio86
- Posty: 1940
- Rejestracja: 22 grudnia 2013, 22:30
- Obserwuję: M860, L980, L999
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Cześć! Dwie najcenniejsze zdobycze dzisiejszego dnia - Ił-96 oraz spełnienie mojego ( spotterskiego) marzenia.
6.5.2014 r.
Pakistan International Airlines | B77W | AP-BID | PIA757 | LHE-LHR | USTIL-ARSAP | Godz: 15:44
Rossiya (Special Flight Squadron)| Ił96 | RA-96019 | RSD8 | VIE-VKO | BABKO-BIGLU | Godz: 16:07
6.5.2014 r.
Pakistan International Airlines | B77W | AP-BID | PIA757 | LHE-LHR | USTIL-ARSAP | Godz: 15:44
Rossiya (Special Flight Squadron)| Ił96 | RA-96019 | RSD8 | VIE-VKO | BABKO-BIGLU | Godz: 16:07
Blog: http://scorpio86-planespotting.blogspot.com (zdjęcia, nowe malowania, ciekawostki oraz wiele innych informacji:))
- maciekA380
- Posty: 1080
- Rejestracja: 06 września 2009, 15:18
- Obserwuję: L984, L986, M857, P746, N133, Z179, Z367
- Lokalizacja: Dukla/Krosno
Cześć.
Dzisiejsza niespodzianka. W końcu po 5 latach znów mogłem ujrzeć IŁ-a 96. Widywałem je jeszcze po UM857, jako linie Pulkovo w lotach z St. Petersburga do Tivatu. Na pokładzie - Siergiej Naryszkin.
KEKED-BIGLU, 16:30, RSD4, BEG-SVO, RA-96014, IL96, FL330 Pozdrawiam.
Dzisiejsza niespodzianka. W końcu po 5 latach znów mogłem ujrzeć IŁ-a 96. Widywałem je jeszcze po UM857, jako linie Pulkovo w lotach z St. Petersburga do Tivatu. Na pokładzie - Siergiej Naryszkin.
KEKED-BIGLU, 16:30, RSD4, BEG-SVO, RA-96014, IL96, FL330 Pozdrawiam.
Canon EOS 7D Mark II + Synta 8" (1200mm), Tamron 150-600mm f/5-6.3 G2 DI VC USD i parę innych szkieł.
Witam
A ja dzisiaj szukajac czegoś w czeluściach komputera znalazłem to oto zdjecie. Jest to piersze zdjecie na forum (nasze jeszcze wtedy nie istniało ) Delty Airlines w locie z Kijowa i jedno z pierwszych moich lornetkowych wykonane 09 czerwca 2006 roku
A ja dzisiaj szukajac czegoś w czeluściach komputera znalazłem to oto zdjecie. Jest to piersze zdjecie na forum (nasze jeszcze wtedy nie istniało ) Delty Airlines w locie z Kijowa i jedno z pierwszych moich lornetkowych wykonane 09 czerwca 2006 roku
Kronos BP 26x70 , Garrett 30x100 ,Nikon Sportstar 8x25 EX
Nareszcie od bardzo długiego czasu, udało mi się wyrwać w weekend na chwilę z mieszkania i zrobić kilka zdjęć. Warunki nie były może wymarzone, ale po takim czasie bez teleskopu, nawet i to nie mogło popsuć humoru
04.05., godz. 14:32
Aeroflot, SU2472, SVO-NCE, A321, VP-BQS, FL360, LETKI-BABKO
04.05., gdzo. 14:36
Korean Air Cargo, KE567, ICN-VIE-BSL, B744, HL7439, FL340, TOSPO-BABKO
04.05., godz. 14:39
EVA Air Cargo, BR685, DEL-FRA, B744, B-16481, FL360, TEPNA-PADKA
04.05., godz. 14:47
Austrian Airlines, OS602, DME-VIE, A320, OE-LBN, FL380, LETKI-BABKO
04.05., godz. 14:32
Aeroflot, SU2472, SVO-NCE, A321, VP-BQS, FL360, LETKI-BABKO
04.05., gdzo. 14:36
Korean Air Cargo, KE567, ICN-VIE-BSL, B744, HL7439, FL340, TOSPO-BABKO
04.05., godz. 14:39
EVA Air Cargo, BR685, DEL-FRA, B744, B-16481, FL360, TEPNA-PADKA
04.05., godz. 14:47
Austrian Airlines, OS602, DME-VIE, A320, OE-LBN, FL380, LETKI-BABKO
CANON EOS 80D + GSO 10" i SYNTA 8", TAMRON AF 18-270 Di II VC PZD, TAMRON 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD, OLYMPUS 12x50
Witam!
Piękne czasy, wówczas jeszcze bez wszędobylskich sbs-ów.
Pozdrawiam!
N188DN w locie DL0089 [KBP-JFK].
Piękne czasy, wówczas jeszcze bez wszędobylskich sbs-ów.
Pozdrawiam!
Witam,
Mam i ja pare fotek tej delty.Koło 6.30 leciala do Kijowa,zaś powrót był w okolicach 11ej zazwyczaj na fl320.
Stare malowanie delty to było to! Z tamty-ch czasów pamiętam jeszcze stałego gościa na um 860 md 11 transmile do malmo.
W 2006 roku bywało ze przez caly dzien na um860 pojawial sie jedynie ek 25 i ek 26 do i z Glasgow!Gawron powtarzał wówczas że lepsze czasy muszą nadejść.
Etihady latały rano po 5 tej za wielką wode zawsze na un983, pozniej przeniosly sie na um860, pozniej weszly katary do jfk na a 346, ek latal na jfk na a345, sq351 z cph był standardowo na 860, united wszedł gdzies w 2007 do kuwejtu, pozniej delta do dubaju i absolutny rarytas dla mnie sezonowy lot SAS na a 343 do Dubaju.Takie to były czasy.
Kiedys w locie dl89 pojawil sie 763 w specjalnym malowaniu "habitat for humanity" mam gdzies dokumentacyjna fotke.
Do moskwy zas delta latala na b764 i pojawila sie pare razy nad pn polska w związku z pyłami wulkanicznymi.
Emiraty na ul 980 latały w 2006 i 2007 w ilosci kilkunastu dziennie zarowno na a330 jak i 772,773 i a345 do HAM.
Pozdrawiam
Mam i ja pare fotek tej delty.Koło 6.30 leciala do Kijowa,zaś powrót był w okolicach 11ej zazwyczaj na fl320.
Stare malowanie delty to było to! Z tamty-ch czasów pamiętam jeszcze stałego gościa na um 860 md 11 transmile do malmo.
W 2006 roku bywało ze przez caly dzien na um860 pojawial sie jedynie ek 25 i ek 26 do i z Glasgow!Gawron powtarzał wówczas że lepsze czasy muszą nadejść.
Etihady latały rano po 5 tej za wielką wode zawsze na un983, pozniej przeniosly sie na um860, pozniej weszly katary do jfk na a 346, ek latal na jfk na a345, sq351 z cph był standardowo na 860, united wszedł gdzies w 2007 do kuwejtu, pozniej delta do dubaju i absolutny rarytas dla mnie sezonowy lot SAS na a 343 do Dubaju.Takie to były czasy.
Kiedys w locie dl89 pojawil sie 763 w specjalnym malowaniu "habitat for humanity" mam gdzies dokumentacyjna fotke.
Do moskwy zas delta latala na b764 i pojawila sie pare razy nad pn polska w związku z pyłami wulkanicznymi.
Emiraty na ul 980 latały w 2006 i 2007 w ilosci kilkunastu dziennie zarowno na a330 jak i 772,773 i a345 do HAM.
Pozdrawiam
Maciek na UM857 to latał jeszcze lepszy rarytas, bo IŁ86 i trafiał się nawet jeszcze w malowaniu po Aerofłocie za czasów ZSSR. Latały wtedy do Monastyru i często nad ranem potrafiły obudzić. To był huk! :)
JasÂło UL984 UL986 UM857 UP746 PADKA-TEPNA i inne skróty
Racja, IŁ86 Pulkovo po UM857 latał [LED-MIR] w trzech lotach FV0829, FV0853 i FV0855 i w dwóch malowaniach (lata 2006-2008). Były to ex Aeroflot granatowe c/s (m.in. RA-86092, RA-86106) oraz RA-86070 jasnoniebieskie c/s. Osobiście pamiętam ich z przelotów nad Jasłem głównie ok. godz. 21:00, gdy o zmroku nad miastem rozbrzmiewał potężny huk. Te o wcześniejszej porze również, choć tych lotów było znacznie mniej. Chyba najsłynniejszy jest przelot RA-86070 w locie FV0829 w dniu 01.07.2008 (godz. 16:02 nad Jasłem), bo maszyna choć sfotografowana (jej fotki są na forach) nie zostawiła na sbs-ie najmniejszego śladu, dosłownie nic, nawet pustego wiersza w tabelce.