Pytania początkującego
Nie do końca, trzeba bowiem uwzględnić ewentualną zabudową w osi pasa (przeszkody terenowe).
Grzegorz Tuszyński
www.grztus.pl
www.grztus.pl
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 06 stycznia 2009, 10:35
- Lokalizacja: woj. Lubelskie: Lubartów / Jawidz
Chciał bym się dowiedzieć gdzie mogę zobaczyć (skąd dokąd) leci dany samolot?
UL999, UM70 oba w zenicie (prawie)
- mpmomot
- Posty: 71
- Rejestracja: 15 maja 2016, 11:34
- Obserwuję: 984, 985, 986, 744
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Cześć
Wydaje mi się , że to odpowiedni wątek na moje pytanie... ( przy okazji go odkopię )
Dlaczego samoloty Turkish Airlines niezależnie czy B777 czy A333 lecące ze Stambułu do Ameryki lecą na wysokości około 9000 m do 9770 m max? Qatary, Emiraty czy Turkish do innych krajów lecą powyżej 10000 m... Nie ma tu znaczenia pogoda, bo jest to 98% lotów.
Wydaje mi się , że to odpowiedni wątek na moje pytanie... ( przy okazji go odkopię )
Dlaczego samoloty Turkish Airlines niezależnie czy B777 czy A333 lecące ze Stambułu do Ameryki lecą na wysokości około 9000 m do 9770 m max? Qatary, Emiraty czy Turkish do innych krajów lecą powyżej 10000 m... Nie ma tu znaczenia pogoda, bo jest to 98% lotów.
Pozdrawiam
Marcin
Nikon D7100 + TAMRON 150-600 + Tamron18-300 + SIGMA 10-20 + Nikon Action 16x50
https://www.fotosik.pl/u/marcin_momot
Marcin
Nikon D7100 + TAMRON 150-600 + Tamron18-300 + SIGMA 10-20 + Nikon Action 16x50
https://www.fotosik.pl/u/marcin_momot
- maciekA380
- Posty: 1080
- Rejestracja: 06 września 2009, 15:18
- Obserwuję: L984, L986, M857, P746, N133, Z179, Z367
- Lokalizacja: Dukla/Krosno
Linie z Bliskiego Wschodu już trochę paliwa za ten czas spalą. Turkishe będąc nad Polską są w 1/5 trasy do USA więc biorąc pod uwagę ilość paxów, bagażu, paliwa latają od FL300 do FL340. Gdy je poszukasz na radarze jakieś 3-4h przed lądowaniem A332/3 będą na FL360- 380, kosy zaś na FL340-360
Canon EOS 7D Mark II + Synta 8" (1200mm), Tamron 150-600mm f/5-6.3 G2 DI VC USD i parę innych szkieł.
- mpmomot
- Posty: 71
- Rejestracja: 15 maja 2016, 11:34
- Obserwuję: 984, 985, 986, 744
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dzięki za wyjaśnienie :)maciekA380 pisze: ↑08 maja 2018, 14:16 Linie z Bliskiego Wschodu już trochę paliwa za ten czas spalą. Turkishe będąc nad Polską są w 1/5 trasy do USA więc biorąc pod uwagę ilość paxów, bagażu, paliwa latają od FL300 do FL340. Gdy je poszukasz na radarze jakieś 3-4h przed lądowaniem A332/3 będą na FL360- 380, kosy zaś na FL340-360
Pozdrawiam
Marcin
Nikon D7100 + TAMRON 150-600 + Tamron18-300 + SIGMA 10-20 + Nikon Action 16x50
https://www.fotosik.pl/u/marcin_momot
Marcin
Nikon D7100 + TAMRON 150-600 + Tamron18-300 + SIGMA 10-20 + Nikon Action 16x50
https://www.fotosik.pl/u/marcin_momot
- K_M
- Donator
- Posty: 857
- Rejestracja: 10 maja 2016, 18:15
- Obserwuję: wszystko w promieniu do 50km
- Lokalizacja: Grebocin
te same turkishe drodze powrotnej idą już na FL360 i wyżej
]Nikon D7200, GSO 10" TV PowerMate 2" 2X, , A7IV FE 200-600[/i]
Jeżeli nie widać moich zdjęć w poście to są tutaj : https://photos.app.goo.gl/6HbopqSiFsDUVd7y5
Jeżeli nie widać moich zdjęć w poście to są tutaj : https://photos.app.goo.gl/6HbopqSiFsDUVd7y5