Pokrótce przelecę cały Kwiecień, było pofocone trochę w Święta, a takto to nie bardzo czas był :\/
13.04 chmury i dziura w którą wpasował się Emirat.
EK180 WAW-DXB A6-EPK FL~~310 -> PODAN
14.04 , przez cały tydzień stwierdziłem że będę wstawać rano, i nawet się to udało, ale niestety samoloty nie chciały współpracować :/
CES787 A359 B-304N FL380 M984
ELY31 B789 4X-EDH FL360 LUGOL-ROE szkoda że naszło mleko...
+ dwa dokumentacyjne
CFC4085, 15003 FL340 N983 A310 z LWO
KAL927 HL8274
15.04
ICV8379 B744 LX-SCV FL340 M984
BUS poselski z KRK do WAW SP-LIG E170 FL240
LO534 FL240 DH8 OY-YBY -> LOGDA
oraz jakiś tam Aeroflot...
16.04
CA967 A359 B-1081 FL380 M984
KAL595 B748F HL7623 FL340 M984
KAL927 HL8210 B77W FL360 M984 warunki cudowne
1800px
+ ten sam lot 19.04 HL7783
20.04
Mokry poranek, wilgoć szaleje ale coś się udało odzyskać
CHH789 XIY-VIE B788 B-2722 FL380
EK180 WAW-DXB A6-EQG FL~~310 -> PODAN
i link do albumu.
https://photos.app.goo.gl/vMxBk1NFjb2QUNL96
Pozdrawiam, udanej majówki :D
Samoloty na wysokościach przelotowych - KWIECIEŃ 2019
Ostatnio zmieniony 05 maja 2019, 14:09 przez vader, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: uzupełniłem dane CFC
Powód: uzupełniłem dane CFC
Pentax K-5 + Synta 10" 1200mm+ TeleVue 2x 2"
500D , 70-300
Mój kanał YouTube -> http://www.youtube.com/user/bartusekspotter
Mój Imageshack -> http://profile.imageshack.us/user/bartusek60
500D , 70-300
Mój kanał YouTube -> http://www.youtube.com/user/bartusekspotter
Mój Imageshack -> http://profile.imageshack.us/user/bartusek60
Witam. Upolowane w drugiej połowie kwietnia:
15 IV 2019 PONIEDZIAŁEK:
BINKA-GOBUP: 18:56 - A359 QTR 7NB (A7-ALJ) FL410:
16 IV 2019 WTOREK:
BABKO-BABEN: 12:14 -B763 ROU1911 (C-GEDU) FL300:
17 IV 2019 ŚRODA:
DEMUR-BABKO: 16:51 - B738 PGT1JH (TC-CPN) FL370:
DEMUR-GOBUP: 18:40- B77W QTR1KK (A7-BAL) FL350:
GOBUP-BINKA: 19:50- A333 TK11 (TC-LNF) FL340:
18 IV 2019 CZWARTEK :
GOBUP-PESEL: 12:02 - A359 QTR983P (A7-ALQ) FL400:
12:16 - A388 EK201 (A6-EEH) FL340:
GOBUP-SUDOL-GOVEN: 12:20 - B77W QTR81 (A7-BEC) FL360:
21 IV 2019 NIEDZIELA:
TXL-GOBUP: 10:23 - B788 TGW735 (9V-OFH) FL390:
BODLA-GOBUP: 13:21 - B77W TK78 (TC-JJK) FL350:
22 IV 2019 PONIEDZIAŁEK:
DEMUR-GOBUP: 18:24 -B77W QTR1KK (A7-BEB) FL370:
25 IV 2019 CZWARTEK:
BABKO-TIDVU: 12:55 -B77W MSR985 (SU-GDP) FL320:
KENIN-BINKA: 12:58- B77W KAC117 (9K-AOJ) FL340:
DEMUR-BABKO: 13:02 - A388 ETD47N (A6-APA) FL410:
PARAK-RANOK: 15:05 - A333 VKG1685 (OY-VKH) FL400:
LASIS-LUGOL: 15:09 - B738 BMS9VQ (YR-BMG) FL370:
BOKSU-PADKA: 15:35 - B738 SDM5797 (VQ-BSS) FL360:
26 IV 2019 PIĄTEK:
GOBUP-BINKA: 13:35 - B77W ETD141 (A6-ETI) FL320:
15 IV 2019 PONIEDZIAŁEK:
BINKA-GOBUP: 18:56 - A359 QTR 7NB (A7-ALJ) FL410:
16 IV 2019 WTOREK:
BABKO-BABEN: 12:14 -B763 ROU1911 (C-GEDU) FL300:
17 IV 2019 ŚRODA:
DEMUR-BABKO: 16:51 - B738 PGT1JH (TC-CPN) FL370:
DEMUR-GOBUP: 18:40- B77W QTR1KK (A7-BAL) FL350:
GOBUP-BINKA: 19:50- A333 TK11 (TC-LNF) FL340:
18 IV 2019 CZWARTEK :
GOBUP-PESEL: 12:02 - A359 QTR983P (A7-ALQ) FL400:
12:16 - A388 EK201 (A6-EEH) FL340:
GOBUP-SUDOL-GOVEN: 12:20 - B77W QTR81 (A7-BEC) FL360:
21 IV 2019 NIEDZIELA:
TXL-GOBUP: 10:23 - B788 TGW735 (9V-OFH) FL390:
BODLA-GOBUP: 13:21 - B77W TK78 (TC-JJK) FL350:
22 IV 2019 PONIEDZIAŁEK:
DEMUR-GOBUP: 18:24 -B77W QTR1KK (A7-BEB) FL370:
25 IV 2019 CZWARTEK:
BABKO-TIDVU: 12:55 -B77W MSR985 (SU-GDP) FL320:
KENIN-BINKA: 12:58- B77W KAC117 (9K-AOJ) FL340:
DEMUR-BABKO: 13:02 - A388 ETD47N (A6-APA) FL410:
PARAK-RANOK: 15:05 - A333 VKG1685 (OY-VKH) FL400:
LASIS-LUGOL: 15:09 - B738 BMS9VQ (YR-BMG) FL370:
BOKSU-PADKA: 15:35 - B738 SDM5797 (VQ-BSS) FL360:
26 IV 2019 PIĄTEK:
GOBUP-BINKA: 13:35 - B77W ETD141 (A6-ETI) FL320:
-
- Posty: 425
- Rejestracja: 07 października 2014, 15:26
- Lokalizacja: Opole
Ostatnio zmieniony 01 maja 2019, 08:51 przez Johny_Bravo, łącznie zmieniany 2 razy.
D5200 + synta 10 + x2"
-
- Posty: 425
- Rejestracja: 07 października 2014, 15:26
- Lokalizacja: Opole
30.04 na trasie FRA-AGP z pokładu LH1150:
B738 Ryanair SP-RSP w locie FR4060 WMI-AGP. Wyprzedzaliśmy go nad Szwajcarią. Był 2000ft powyżej w odległości około 1,5km.
W Maladze lądował zaraz po nas.
B738 Ryanair SP-RSP w locie FR4060 WMI-AGP. Wyprzedzaliśmy go nad Szwajcarią. Był 2000ft powyżej w odległości około 1,5km.
W Maladze lądował zaraz po nas.
ZRT460/457M
-
- Donator
- Posty: 409
- Rejestracja: 01 marca 2015, 12:16
- Obserwuję: T270, T727, L735, L23
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
Cześć. Nadrabiam zaległości. Na początek 20 i 21 kwietnia Dużo udało się pofocić, ale niestety tylko kilka maszyn nadaje się do pokazania
20.04, Air India, AI111, VT-ANY, DEL - LHR, 17:52. Leciała z włączonym światłem na brzuchu przez cały czas.
Virgin Atlantic, VS301, G-VYOU, DEL - LHR, 19:01. Załapałem się na tych kilka razy kiedy A346 Virgin pojawił się nad północną Polską. Tutaj na mlecznym niebie i z backlightem.
21.04, Cathay Pacific, CS283, B-LRR, HKG - FRA, 17:21
Nordica, LO457, ES-ACE, WAW - ARN, 17:23
Lufthansa, LH781, D-AIPD, NKG - FRA, 17:57
Air India, AI111, VT-ANY, DEL - LHR, 18:09. Ta sama maszyna co poprzedniego dnia. Światło zapalone non stop.
Virgin Atlantic, VS301, G-VFIT, DEL - LHR, 18:55. Tego dnia podjechałem ok. 30km na północ z nadzieją, że złapię go po oświetlonej stronie. Niestety poleciał inaczej niż dzień wcześniej i znów kiepska fotka
Lufthansa, LH8565, D-ALCF, OVB - FRA, 19:45
Pozdrawiam.
20.04, Air India, AI111, VT-ANY, DEL - LHR, 17:52. Leciała z włączonym światłem na brzuchu przez cały czas.
Virgin Atlantic, VS301, G-VYOU, DEL - LHR, 19:01. Załapałem się na tych kilka razy kiedy A346 Virgin pojawił się nad północną Polską. Tutaj na mlecznym niebie i z backlightem.
21.04, Cathay Pacific, CS283, B-LRR, HKG - FRA, 17:21
Nordica, LO457, ES-ACE, WAW - ARN, 17:23
Lufthansa, LH781, D-AIPD, NKG - FRA, 17:57
Air India, AI111, VT-ANY, DEL - LHR, 18:09. Ta sama maszyna co poprzedniego dnia. Światło zapalone non stop.
Virgin Atlantic, VS301, G-VFIT, DEL - LHR, 18:55. Tego dnia podjechałem ok. 30km na północ z nadzieją, że złapię go po oświetlonej stronie. Niestety poleciał inaczej niż dzień wcześniej i znów kiepska fotka
Lufthansa, LH8565, D-ALCF, OVB - FRA, 19:45
Pozdrawiam.
Synta 10", Nikon D7200, Tamron 150-600 G2.
https://www.flickr.com/photos/130505573@N08/
https://www.flickr.com/photos/130505573@N08/
Co do świateł B787 Air India. 19 kwietnia leciałem AI820 na trasie BDQ-DEL. Gdzieś pomiędzy miastami Godhra a Banswara po prawej stronie zauważyłem światła pozycyjne mijającego nas z kierunku przeciwnego samolotu. Światła mrugały jak w zabawkowym chińskmi dronie. Dosłownie jak dyskoteka. Po powrocie do domu, sprawdziłem FR24 i okazało się, że był to Dreamliner Air Indii. Wiem, że oni się tam jarają rozmaitymi światełkami, trąbkami, klaksonami i innymi udziwnieniami, ale żeby na samolotach? Zastanawiam się, czy ich B787 nie mają jakichś sepcjalnych trybów oświetlenia .
I teraz prośba jeżeli ktoś ma dostęp do playbacku z FR24 lub Planefindera z tego dnia o sprawdzenie tego lotu. Lot staruje o 20:20 LT, na UTC to 14:50. Może to ta sama maszyna była?
ZRT460/457M
- K_M
- Donator
- Posty: 860
- Rejestracja: 10 maja 2016, 18:15
- Obserwuję: wszystko w promieniu do 50km
- Lokalizacja: Grebocin
na wysokości Godhara mijał was AIC1102 B788 VT-ANYGryni pisze: ↑08 maja 2019, 20:36Co do świateł B787 Air India. 19 kwietnia leciałem AI820 na trasie BDQ-DEL. Gdzieś pomiędzy miastami Godhra a Banswara po prawej stronie zauważyłem światła pozycyjne mijającego nas z kierunku przeciwnego samolotu. Światła mrugały jak w zabawkowym chińskmi dronie. Dosłownie jak dyskoteka. Po powrocie do domu, sprawdziłem FR24 i okazało się, że był to Dreamliner Air Indii. Wiem, że oni się tam jarają rozmaitymi światełkami, trąbkami, klaksonami i innymi udziwnieniami, ale żeby na samolotach? Zastanawiam się, czy ich B787 nie mają jakichś sepcjalnych trybów oświetlenia .
I teraz prośba jeżeli ktoś ma dostęp do playbacku z FR24 lub Planefindera z tego dnia o sprawdzenie tego lotu. Lot staruje o 20:20 LT, na UTC to 14:50. Może to ta sama maszyna była?
]Nikon D7200, GSO 10" TV PowerMate 2" 2X, , A7IV FE 200-600[/i]
Jeżeli nie widać moich zdjęć w poście to są tutaj : https://photos.app.goo.gl/6HbopqSiFsDUVd7y5
Jeżeli nie widać moich zdjęć w poście to są tutaj : https://photos.app.goo.gl/6HbopqSiFsDUVd7y5
-
- Donator
- Posty: 409
- Rejestracja: 01 marca 2015, 12:16
- Obserwuję: T270, T727, L735, L23
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
No jest, faktycznie. A to historiaGryni pisze: ↑08 maja 2019, 20:36Co do świateł B787 Air India. 19 kwietnia leciałem AI820 na trasie BDQ-DEL. Gdzieś pomiędzy miastami Godhra a Banswara po prawej stronie zauważyłem światła pozycyjne mijającego nas z kierunku przeciwnego samolotu. Światła mrugały jak w zabawkowym chińskmi dronie. Dosłownie jak dyskoteka. Po powrocie do domu, sprawdziłem FR24 i okazało się, że był to Dreamliner Air Indii. Wiem, że oni się tam jarają rozmaitymi światełkami, trąbkami, klaksonami i innymi udziwnieniami, ale żeby na samolotach? Zastanawiam się, czy ich B787 nie mają jakichś sepcjalnych trybów oświetlenia .
I teraz prośba jeżeli ktoś ma dostęp do playbacku z FR24 lub Planefindera z tego dnia o sprawdzenie tego lotu. Lot staruje o 20:20 LT, na UTC to 14:50. Może to ta sama maszyna była?
Ciekawe o co chodzi z tymi światłami. Chociaż wydaje mi się, że na innych maszynach AIC nie zauważyłem jakichś odstępstw od normy, więc może to tylko z tym konkretnym egzemplarzem coś nie tak
Synta 10", Nikon D7200, Tamron 150-600 G2.
https://www.flickr.com/photos/130505573@N08/
https://www.flickr.com/photos/130505573@N08/