Czołem!
Powiedzieć, że na Ławicy ostatnio działo się dużo, to jak nie powiedzieć nic. Szalony tydzień. Rusłan, 2x C5 i C17. I O ile na Globemastera się nie załapałem, o tyle na pozostałe grubasy tak
:)
Ławica i okolice
Z dzisiejszej wizyty B77W UAL w Poznaniu. Wreszcie zamiast B772 Omni, przyleciała "prawilna" kosiarka z silnikami GE90. Była to pierwsza wizyta United Airlines w Poznaniu i zaledwie druga B77W.
Wiatr w poprzek pasa, porywy ponad 30kt
I jeszcze zaległy francuski AWACS z września. Nietypowy, bo z silnikami CFM56 zamiast tradycyjnych gwizdków.
pozdro:)
Wiatr w poprzek pasa, porywy ponad 30kt
I jeszcze zaległy francuski AWACS z września. Nietypowy, bo z silnikami CFM56 zamiast tradycyjnych gwizdków.
pozdro:)
Czołem
Łomatko, minął prawie rok od ostatniego posta, czas na małe nadrabianie zaległości - kilka ciekawostek, albo jak to czasem mawia się w Poznaniu - "łeee, znowu 777 Omni albo 747 Atlasa" z ostatnich miesięcy ;)
I hit ostatniej soboty. Oczekiwanie na start w typowych dla takich sytuacji warunkach, tj. mróz, wiatr, chmury i 1,5h opóźnienia. Najlepiej zmarnowane 1,5h w ostatnim czasie, na kilka minut przed startem chmury przeszły i byliśmy naocznymi świadkami naprawdę spektakularnego startu - B77W, mokry pas, hektolitry wody i płynu do odladzania lejącego się ze skrzydeł i odparowującego z kadłuba. Lepiej być nie mogło :)
pozdro!:)
Łomatko, minął prawie rok od ostatniego posta, czas na małe nadrabianie zaległości - kilka ciekawostek, albo jak to czasem mawia się w Poznaniu - "łeee, znowu 777 Omni albo 747 Atlasa" z ostatnich miesięcy ;)
I hit ostatniej soboty. Oczekiwanie na start w typowych dla takich sytuacji warunkach, tj. mróz, wiatr, chmury i 1,5h opóźnienia. Najlepiej zmarnowane 1,5h w ostatnim czasie, na kilka minut przed startem chmury przeszły i byliśmy naocznymi świadkami naprawdę spektakularnego startu - B77W, mokry pas, hektolitry wody i płynu do odladzania lejącego się ze skrzydeł i odparowującego z kadłuba. Lepiej być nie mogło :)
pozdro!:)