Witamy i dołączamy do grona mapowiczów
Do zobrazowania nieba nad nami wykorzystaliśmy fragment mapy z AIP Polska.
Najtęskniej spoglądamy w stronę autostrady czyli UM984, gdzie potrafi się niebo zagotować.
Chociaż i tak najbardziej lubimy latawce na małych wysokościach
Pozdrawiamy Wszystkich
Skąd obserwujemy
Nikon D50, D200 | Rubinar 1000/10 Makro | Synta 8/1200 | Kilka innych obiektywów | Mnóstwo satysfakcji |
Nasze zdjęcia samolotów, makro i różne takie ;)
Nasze zdjęcia samolotów, makro i różne takie ;)
Ponieważ najlepiej je widać.A&P napisał:
najbardziej lubimy latawce na małych wysokościach
Niestety na podejściu na Balice, a nawet na Okęcie, z reguły nie można spodziewać się wielkich światowych rarytasów.
Kupujemy więc i stosujemy mega-lornetki i obiektywy, żeby stworzyć wrażenie, że są na małych wysokościach.
Zatem, jak widać z tego wywodu, wszyscy cierpimy na to samo zboczenie: bliżej, bliżej, dajcie mi go bliżej....
Moja mapka :]
Ul984 Calkowity zenit. W lecie tylko rano i wieczorem w zimie praktycznie caly dzien
UL999 cały dzień, lanie od boku wszystko widać, czasami w zenicie lub na zach przesuniete
UN133 tak samo caly dzien, czasami zenit lub wschod lub zachod przesuniete
UP139 nie mam pojecia :]
Ul623/UL619 CAly dzien wszystko ladnie widac
CZasami widze smugi na um984 ale bardzo daleko.
Ul984 Calkowity zenit. W lecie tylko rano i wieczorem w zimie praktycznie caly dzien
UL999 cały dzień, lanie od boku wszystko widać, czasami w zenicie lub na zach przesuniete
UN133 tak samo caly dzien, czasami zenit lub wschod lub zachod przesuniete
UP139 nie mam pojecia :]
Ul623/UL619 CAly dzien wszystko ladnie widac
CZasami widze smugi na um984 ale bardzo daleko.
Kronos 20x60 Maycom FR-100
Canon EOS 350D + 18-55mm
Sigma 70-300mm APO DG
RUBINAR 1000/10
Canon EOS 350D + 18-55mm
Sigma 70-300mm APO DG
RUBINAR 1000/10
MAPKA ,, MOJEGO '' REJONU :
Z Tarnowskich Gór obserwuję :
UL 619 -w zenicie - obserwacje całodzienne
UL 986 - 10 km - obserwacje całodzienne
UN 744 - 20 km -wczesny ranek ok, potem do południa pod słońce , po południu ok,
UM 984 -40 km - do południa pod słońce , po południu ok
UL 856 - 40 km - do południa pod słońce , po południu ok
UL 623 -30 km- obserwacje całodzienne
POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH FORUMOWICZÓW
Z Tarnowskich Gór obserwuję :
UL 619 -w zenicie - obserwacje całodzienne
UL 986 - 10 km - obserwacje całodzienne
UN 744 - 20 km -wczesny ranek ok, potem do południa pod słońce , po południu ok,
UM 984 -40 km - do południa pod słońce , po południu ok
UL 856 - 40 km - do południa pod słońce , po południu ok
UL 623 -30 km- obserwacje całodzienne
POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH FORUMOWICZÓW
Witam ,
Moje miejsce zamieszkania to ten czerwony punkt.Widok z okien mam na północ i południe.Niestety na UL735 widzialność najlepszą mam popołudniami latem, gdy słonko jest po zachodniej stronie.
Przy bardzo dobrej widoczności mogę rozpoznać maszynki z UL23.
A oto ja
Sebastian.
Moje miejsce zamieszkania to ten czerwony punkt.Widok z okien mam na północ i południe.Niestety na UL735 widzialność najlepszą mam popołudniami latem, gdy słonko jest po zachodniej stronie.
Przy bardzo dobrej widoczności mogę rozpoznać maszynki z UL23.
A oto ja
Sebastian.
To Ja również dołączam do jakże wspaniałego grona
Mieszkam w Bielsku-Białej (czerwona kropka na mapie poniżej), skąd obserwuje w zasadzie tylko UL984, widze też UM984 i UN744 ale niestety nie moge robić zdjęć na tych drogach bo to za daleko.
Widzę też dużo maszyn zniżających swój lot przed lądowaniem w Balicach. Cieszy mnie też coraz większy ruch na skrócie TEPNA-PADKA któy zaznaczyłem czerwoną linią. Niestety moja mapka to zdjęcie zrobione wydrukowi z komptera.
Poprostu nie jestem ekspertem w tej dziedzinie
Jeżeli chodzi o spotterski system wczesnego ostrzegania pod UL984, to służę pomocą jeśli ktoś jest zainteresowany.
Mieszkam na zachodnim krańcu tej drogi więc mogę się przydać.
Pozdrawiam wszystkich,
Grzegorz
Mieszkam w Bielsku-Białej (czerwona kropka na mapie poniżej), skąd obserwuje w zasadzie tylko UL984, widze też UM984 i UN744 ale niestety nie moge robić zdjęć na tych drogach bo to za daleko.
Widzę też dużo maszyn zniżających swój lot przed lądowaniem w Balicach. Cieszy mnie też coraz większy ruch na skrócie TEPNA-PADKA któy zaznaczyłem czerwoną linią. Niestety moja mapka to zdjęcie zrobione wydrukowi z komptera.
Poprostu nie jestem ekspertem w tej dziedzinie
Jeżeli chodzi o spotterski system wczesnego ostrzegania pod UL984, to służę pomocą jeśli ktoś jest zainteresowany.
Mieszkam na zachodnim krańcu tej drogi więc mogę się przydać.
Pozdrawiam wszystkich,
Grzegorz
ZRT460/457M
Witam! Mieszkam w Tczewie i mam dwa miejsca obserwacji które powolutku rozpracowuję, wymienię te większe
I - Tczew ( Air China PEK-CDG & LHR, Lh Monachium-Tokio, Swiss Zurich-Tokio, czasami Korean i Cathay
II - Mermet - wioska w Borach Tucholskich( My Travel, te co w Tczewie, czasami PIA,
Tutaj fotki tego co złapałem:
http://www.geo.tcz.pl/lotnicze/fl350/fl350.html
Pozdrawiam!
I - Tczew ( Air China PEK-CDG & LHR, Lh Monachium-Tokio, Swiss Zurich-Tokio, czasami Korean i Cathay
II - Mermet - wioska w Borach Tucholskich( My Travel, te co w Tczewie, czasami PIA,
Tutaj fotki tego co złapałem:
http://www.geo.tcz.pl/lotnicze/fl350/fl350.html
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 16 lipca 2007, 10:50 przez geo, łącznie zmieniany 3 razy.
O, to mieszkasz po istnym skrzyżowaniem!Darek Rz napisał:
Obserwuję stąd
To się nazywa ekologia! Rnav-spotting na golasa. Popieram i sam też chyba zacznę.Darek Rz napisał:
To masz gębę Darka Rz w oczekiwaniu na samolot
Tylko nie wiem co z żoną, która mi często towarzyszy. Chyba tłumy gapiów jeszcze się zagęszczą.