Cześć!
Moje miejsce -> okolice TRZ
UN869 -> najwiecej sie dzieje; przedłużenie UT711 wiec większość maszyn z Moskwy do południowo-zachodnich krajów Europy śmiga tym korytem [SU, B2, S7, Polkovo, LH, LX, LO, W6, AF, DY, CO, 4U, AB, NN, CX, trafia sie TG, Air China, Koreany, dużo maszyn Cargo szczególnie Ił-76 i trochę wielkich ptaków z FRA na daleki wschód]
UN871 -> praktycznie to samo tylko w drugą stronę
UT710/708 -> szczególnie z UT710 od północnego-zachodu nadlatują ciekawe ptaki [ KC-135, B707 USAF, C-17, An-124 ] najprawdopodobniej lataja z Ramstein do Afganistanu; dodatkowo tanie linie lotnicze na wyspy brytyjskie. Po UT708 w kierunku NW śmigają Emiraty, Turkishe, Irany, SQ Cargo do Hamburga, czasami trafi sie PIA;
UL616 -> SAS, Austriany, Norwegiany...mało ruchliwe koryto...
Wszystkie maszyny na podchodzące na WRO od strony północnego-zachodu lecą w zenicie nad moim domem na pułapie około 600m...jak sie trafi An-124 to można z butów wyskoczyć
Na koniec moja mordka ...
[TRZ] -> UT710, UN869, UN871, UL616
Aparat -> Lumix FZ50
Skąd obserwujemy
Ostatnio zmieniony 21 września 2007, 11:44 przez savvy, łącznie zmieniany 3 razy.
wiem, że to nie portal fotka.pl, ale postraszę trochę swoją mordą wkońcu się starzeję i zdjęcia szybko się dezaktualizują
http://img112.imageshack.us/img112/4071/dsc07669ln3.jpg
http://img112.imageshack.us/img112/4071/dsc07669ln3.jpg
Pozdrawiam, Łukasz.
Na początek, jako że to mój pierwszy od dłuższego czasu post na forum chcę się serdecznie przywitać
Forum obserwuję od dawna, no i w końcu postanowiłem wejść na pokład
Mam na imię Marek. Mieszkam w Brwinowie, dokładnie pod LDZ-Rudka oraz UL621. Tak, jak większość z nas interesuję się RNAV. Do tej pory obserwowałem przez lornetkę i lunetę (stara, dobra radziecka konstrukcja:) Teraz, dzięki radom Grztusia zostałem właścicielem Synty 8". Niestety, im lepszy sprzęt, tym mniej czasu na hobby.
Forum obserwuję od dawna, no i w końcu postanowiłem wejść na pokład
Mam na imię Marek. Mieszkam w Brwinowie, dokładnie pod LDZ-Rudka oraz UL621. Tak, jak większość z nas interesuję się RNAV. Do tej pory obserwowałem przez lornetkę i lunetę (stara, dobra radziecka konstrukcja:) Teraz, dzięki radom Grztusia zostałem właścicielem Synty 8". Niestety, im lepszy sprzęt, tym mniej czasu na hobby.
Pozdrawiam
Witam serdecznie.
Jako całkowity świeżak (w fazie zakupowania niezbędnego sprzętu) z radością podobnie jak Fryzyjka podpinam się pod mapki Pawła, Lotara i Darka Rz.
Obserwuję z północno-wschodnich rejonów Lublina.
Pozdrawiam, K.
Jako całkowity świeżak (w fazie zakupowania niezbędnego sprzętu) z radością podobnie jak Fryzyjka podpinam się pod mapki Pawła, Lotara i Darka Rz.
Obserwuję z północno-wschodnich rejonów Lublina.
Pozdrawiam, K.
To i jak przygotowałem mapkę z moją lokalizacją i zasięgiem:
Opis mapki:
Czerwona kropka – Bolesławiec (żółta – Wrocław, gdzie dość często tez bywam). Zielone – zasięg. Niebieskie – przedłużenia dróg poza Polską i skróty jak je widzę.
Mieszkam wysoko i po zachodniej stronie mam nieskrępowany widok. Od wschodu przeszkadzają sąsiednie wieżowce i jest sporo gorzej.
Co widzę:
UL986 – idealny zenit – cały dzień dobra widoczność. Ruch głównie A320 i B737 do Krakowa i Katowic – Dublin, Bristol, London, Newcastle, Dortmund. Z dalszych kierunków ostatnio coraz śmielej BA i LH do Kijowa tędy śmigają. Grubasy nieregularnie nad Zatokę Perską czasem Indie – B777, A330, B747 SQ, BA, EK, ostatnio KLM.
UP733 – idealny zenit – dobra widoczność do 13-14tej. Nuda na maxa – jeden kierunek- Sanki Petersburg: CSA, Pulkovo, Windjet, KD Avi – A320 i B737, Tutki coraz rzadziej. Czasem pokaże się A343 Lufy czy Swissa do Tokio.
UP861 – blisko – maszyny lekko z boku, super światło i dobra widoczność do 13-14tej. Tu króluje Finnair – od E170 przez A320 po B757 (rekord to 16szt AY w ciągu godziny na S), sporo Lufy, w sezonie trochę czarterów. Ostatnio po południu jest bardzo ciekawie – 4x B772 AZ, 2x A343 LH – szkoda że pod słonce. Kierunki: Mediolan, Zurych, Monachium, Hiszpania – Kraje Nadbałtyckie, Helsinki, Azja
UL733 – w miarę blisko - dobra widoczność do 13-14tej. Też nuda – powrotne Finnairy, Alitalia, i co najdziwniejsze trochę na okrągło latające Austriany (Tyrolean Arrows) Wiedeń – Sztokholm.
UN869 – dość daleko – dobra widoczność po 14tej. Hiszpania, Paryż, Frankfurt – Warszawa, Moskwa, Azja. Niespodzianki to trudnoidentyfikowalne ruskie wynalazki i czasem 4silniki z Azji z UL984.
KORUP/GOVEN-BENEK-GIGAL – jedne maszyny lecą idealnie nade mną inne przesunięte na N - dobra widoczność cały dzień - maszyny z Berlina (czasem z Hamburga) w okolice wschodniego basenu Morza Śródziemnego – Turkish. El Al., Qatar a w sezonie mnóstwo czarterów – TUIfly, Air Berliny i inne
LASIS-DIBED – szkoda że w miarę regularnie pojawia się tylko A332 LTU DUS-BKK, bo mam nad głową lekko z boku i słońce ładnie podświetla
W okolicach zachodu słońca – nad Niemcami (i kawałkiem Czech) prawdziwa autostrada – dziesiątki smug w rożnych kierunkach
We Wrocławiu dobrze widzę UN871 i okolice pkt NUDRO – UT710, UL617.
Pozdrawiam, Michał
Opis mapki:
Czerwona kropka – Bolesławiec (żółta – Wrocław, gdzie dość często tez bywam). Zielone – zasięg. Niebieskie – przedłużenia dróg poza Polską i skróty jak je widzę.
Mieszkam wysoko i po zachodniej stronie mam nieskrępowany widok. Od wschodu przeszkadzają sąsiednie wieżowce i jest sporo gorzej.
Co widzę:
UL986 – idealny zenit – cały dzień dobra widoczność. Ruch głównie A320 i B737 do Krakowa i Katowic – Dublin, Bristol, London, Newcastle, Dortmund. Z dalszych kierunków ostatnio coraz śmielej BA i LH do Kijowa tędy śmigają. Grubasy nieregularnie nad Zatokę Perską czasem Indie – B777, A330, B747 SQ, BA, EK, ostatnio KLM.
UP733 – idealny zenit – dobra widoczność do 13-14tej. Nuda na maxa – jeden kierunek- Sanki Petersburg: CSA, Pulkovo, Windjet, KD Avi – A320 i B737, Tutki coraz rzadziej. Czasem pokaże się A343 Lufy czy Swissa do Tokio.
UP861 – blisko – maszyny lekko z boku, super światło i dobra widoczność do 13-14tej. Tu króluje Finnair – od E170 przez A320 po B757 (rekord to 16szt AY w ciągu godziny na S), sporo Lufy, w sezonie trochę czarterów. Ostatnio po południu jest bardzo ciekawie – 4x B772 AZ, 2x A343 LH – szkoda że pod słonce. Kierunki: Mediolan, Zurych, Monachium, Hiszpania – Kraje Nadbałtyckie, Helsinki, Azja
UL733 – w miarę blisko - dobra widoczność do 13-14tej. Też nuda – powrotne Finnairy, Alitalia, i co najdziwniejsze trochę na okrągło latające Austriany (Tyrolean Arrows) Wiedeń – Sztokholm.
UN869 – dość daleko – dobra widoczność po 14tej. Hiszpania, Paryż, Frankfurt – Warszawa, Moskwa, Azja. Niespodzianki to trudnoidentyfikowalne ruskie wynalazki i czasem 4silniki z Azji z UL984.
KORUP/GOVEN-BENEK-GIGAL – jedne maszyny lecą idealnie nade mną inne przesunięte na N - dobra widoczność cały dzień - maszyny z Berlina (czasem z Hamburga) w okolice wschodniego basenu Morza Śródziemnego – Turkish. El Al., Qatar a w sezonie mnóstwo czarterów – TUIfly, Air Berliny i inne
LASIS-DIBED – szkoda że w miarę regularnie pojawia się tylko A332 LTU DUS-BKK, bo mam nad głową lekko z boku i słońce ładnie podświetla
W okolicach zachodu słońca – nad Niemcami (i kawałkiem Czech) prawdziwa autostrada – dziesiątki smug w rożnych kierunkach
We Wrocławiu dobrze widzę UN871 i okolice pkt NUDRO – UT710, UL617.
Pozdrawiam, Michał
UL986, UP861, UP733, UN869, LASIS-DIBED
a to ja :
Mieszkam w Radomiu.
Widze głównie UL980 w zenicie(chociaż większość lecących na wschód jest przesunięte na południe i jest pod słońce) oraz UN744 i UN191.
A obserwuje głównie z ogrodu koło domu :)
Mieszkam w Radomiu.
Widze głównie UL980 w zenicie(chociaż większość lecących na wschód jest przesunięte na południe i jest pod słońce) oraz UN744 i UN191.
A obserwuje głównie z ogrodu koło domu :)
- meteo_expert
- Posty: 484
- Rejestracja: 06 lutego 2007, 04:08
- Lokalizacja: Zgierz k/Łodzi
- Kontakt: