Samolot na wysokościach przelotowych - LUTY 2012
: 03 lutego 2012, 22:23
Forum dla obserwujących samoloty na wysokości przelotowej (plane spotting contrail spotting rnav spotting samoloty)
https://rnavspotting.pl/forum/
Jeszcze do 29/05/2005 (przynajmniej wtedy o godz. 14:00 widziałem ją po raz ostatni, była to 9M-MPK) zrobienie fotki B747-400 w locie MH0021 [CDG-KUL] po UL984 (PADKA-LUXAR-DIBED) nie stanowiło żadnego problemu - ten lot to była codzienność. Przeszkodą wówczas nie do przejścia mógł okazać się jedynie sprzęt, bo z nim to bywało naprawdę różnie, znam to, chociaż sam nie focę. I tak jak już wcześniej pisał w shoutbox-ie Bartek15 maszyny w tym locie znikły wtedy całkowicie z UL984, by pojawić się znowu jakiś czas potem, ale już na B777-200ER. Podobna sytuacja była z B744 Singapore Airlines. Znikły one z UL984 mniej więcej też w tym samym czasie co MH na 744, ale pojawiły się jednak nieco wcześniej niż MH0021 na B777-200ER (SQ już w grudniu 2006, MH dopiero wiosną 2007).maciekA380 pisze:Witam.
Niespodzianką był przelot samolotu Boeing 747-400 (B744) linii Malaysia Airlines, na trasie Londyn Heathrow (LHR) - Kuala Lumpur (KUL), maszyna o regu 9M-MPO, o godzinie 14.45 wleciała w punkt PADKA. Lot przebiegał pełnym UL984 (PADKA-LUXAR-DIBED). Jest to niespodzianka, bo maszyny pasażerskie tej linii są rzadkością na południu Polski.