Witam
Postanowiłem że i ja poszperam w starych fotkach. Zdjęcia z lat 2010/2011.
Na początek nieistniejąca już linia Donbassaero na UL984 A320 UR-DAB 28.10.2011.
Każdy chyba pamięta ten lot na rzadkim A345 był to najdłuższy rejsowy lot non-stop, mowa o SQ21 EWR-SIN który co jakiś czas zaglądał na L984. Połączenie to zostało niestety skasowane ponad rok temu.
T154 Rossiya LETKI-BABKO RA-85843 24.04.2010.
B744 Global Supply Systems malowanie to było w zasadzie malowaniem Atlas Air, latały do 2012 roku, potem zastąpione B748 w barwach BA Cargo
B742 Kalitta Air N708CK (Albinos) leciał jakoś od LENOV wcześnie rano 18.06.2010.
Klasyka gatunku czyli B744 Thai w starym malowaniu które bardzo lubiłem, oraz HS-TGP w malowaniu retro.
Powrót do przeszłości...
Witam. Bardzo ciekawy temat 
Okaz, którego chyba nie dane mi będzie zobaczyć poraz kolejny. Boeing 747-300 (AP-BFU) Pakistan Int. Airlines w locie z ISB-MAN.

Kiedyś nierzadki gość. A332 BMI z ALA do LHR.

B763 Air Italy który latał dla LOT-u za ocean. Wtedy praktycznie codzienny widok.

A343 Emirates był miłą odmianą w locie z Dubaju do Glasgow. Często wlatywał w ROLKA.

Jeden z moich ulubionych. B744F Asiany Cargo w starym malowaniu. O ile mnie pamięć nie myli latał na trasie FRA-VIE-ICN

A345 Singapore w najdłuższym locie na świecie EWR-SIN udało mi się złapać zaledwie dwa razy. Mam duży sentyment do tej maszyny

W najbliższym czasie kolejna część

Okaz, którego chyba nie dane mi będzie zobaczyć poraz kolejny. Boeing 747-300 (AP-BFU) Pakistan Int. Airlines w locie z ISB-MAN.
Kiedyś nierzadki gość. A332 BMI z ALA do LHR.
B763 Air Italy który latał dla LOT-u za ocean. Wtedy praktycznie codzienny widok.
A343 Emirates był miłą odmianą w locie z Dubaju do Glasgow. Często wlatywał w ROLKA.
Jeden z moich ulubionych. B744F Asiany Cargo w starym malowaniu. O ile mnie pamięć nie myli latał na trasie FRA-VIE-ICN
A345 Singapore w najdłuższym locie na świecie EWR-SIN udało mi się złapać zaledwie dwa razy. Mam duży sentyment do tej maszyny

W najbliższym czasie kolejna część

Canon EOS 500D + Synta 8" + 2x
L621, N195, P861, L29, L23, M994, skróty
L621, N195, P861, L29, L23, M994, skróty
- pawel
- Posty: 151
- Rejestracja: 08 października 2011, 21:25
- Obserwuję: L984, L986, N133, L999
BABKO/MEBAN-BIGLU, LASIS-LUGOL, LENOV-ROE - Lokalizacja: Nowy Wiśnicz
Cześć,
świetny pomysł z założeniem tematu. Dla mnie, czyli stosunkowo nowego użytkownika forum to świetna okazja, by dowiedzieć się co latało nad naszymi głowami, zanim zainteresowałem się spottingiem
ode mnie dwie mszyny
B744 Martinair Cargo w locie dla KLM Cargo po L986 z 28 kwietnia 2012. Złapany całkiem przypadkiem, nigdy więcej nie widziałem go już na niebie. Zdjęcie nie publikowane wcześniej przeze mnie.

i jeszcze Jumbo Singapore Airlines w barwach Star Alliance

pozdrawiam
świetny pomysł z założeniem tematu. Dla mnie, czyli stosunkowo nowego użytkownika forum to świetna okazja, by dowiedzieć się co latało nad naszymi głowami, zanim zainteresowałem się spottingiem

ode mnie dwie mszyny
B744 Martinair Cargo w locie dla KLM Cargo po L986 z 28 kwietnia 2012. Złapany całkiem przypadkiem, nigdy więcej nie widziałem go już na niebie. Zdjęcie nie publikowane wcześniej przeze mnie.

i jeszcze Jumbo Singapore Airlines w barwach Star Alliance

pozdrawiam

tel. 530645056
gg 4000311
gg 4000311
Witam
No to i ja parę od siebie. Na razie coś niezbyt starego :
UL999 03.04.2011 MD11 Cargoitalia

Jedno z moich spotterskich marzeń :
A340 Gulf Air -20.06.2011 UL980 -Widziałem go ten jeden jedyny raz

Dawno dawno temu -B744 UL980 Malaysia Hibiscus jedna z najpiekniejszych maszyn na naszym niebie :

No to i ja parę od siebie. Na razie coś niezbyt starego :
UL999 03.04.2011 MD11 Cargoitalia

Jedno z moich spotterskich marzeń :
A340 Gulf Air -20.06.2011 UL980 -Widziałem go ten jeden jedyny raz

Dawno dawno temu -B744 UL980 Malaysia Hibiscus jedna z najpiekniejszych maszyn na naszym niebie :

Ostatnio zmieniony 12 grudnia 2014, 05:41 przez Darek Rz, łącznie zmieniany 4 razy.
Kronos BP 26x70 , Garrett 30x100 ,Nikon Sportstar 8x25 EX
Moje początki w fotografowaniu przelotówek.
Daty niestety nie znam po tym jak mi się spalił laaata temu dysk. Oryginału także.
Pamiętam tyle, że była to sobota i lato 2006 bo chlałem po obronie mgr (w sumie trwało to całe lato
Leciał skrótem BODLA-BOKSU złapany we wsi Mermet 25km na S od Starogardu Gdańskiego więc podpis błędny (uczyłem się wtedy :D)
B747-300 PIA.

Daty niestety nie znam po tym jak mi się spalił laaata temu dysk. Oryginału także.
Pamiętam tyle, że była to sobota i lato 2006 bo chlałem po obronie mgr (w sumie trwało to całe lato

Leciał skrótem BODLA-BOKSU złapany we wsi Mermet 25km na S od Starogardu Gdańskiego więc podpis błędny (uczyłem się wtedy :D)
B747-300 PIA.

konan 400D & 60D & rubinar 1000mm & synta 8"
http://geo.tcz.pl/projekt_2022/
http://geo.tcz.pl/projekt_2022/
- Scorpio86
- Posty: 1940
- Rejestracja: 22 grudnia 2013, 22:30
- Obserwuję: M860, L980, L999
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Między innymi dla takich ujęć jak kolegi jkb powstał ten temat. Tu nie ma co pisać, obraz mówi więcej niż 1000 słów.
19.5.2011 r.
AIC116 | LHR-DEL-ATQ | B77L | VT-ALB | UL980 E | + An-30 Open Skies (Russia - Air Force), 01. | jkb 26.5.2011 r.
10:58 TU154 RA-85799 Tatarstan Airlines w locie U9 9457 | KZN-MAD | UM984. | Gryni Na koniec maszyna, którą miałem okazję obserwować tylko kilka razy. B744 Emirates bo o nim mowa, nawet w okresie "arabskiej nawałnicy" na M860 nie był zbyt częstym gościem. Obecnie nie ma szans zobaczyć go nad Lublinem. Złapałem go we wrześniu 2013 roku.
9.9.2013 r.
TNT Airways/Emirates Air Cargo | B744 | OO-THD | GOT-DXB | PENOR-ROLKA | Godz: 13:34 | Scorpio86
19.5.2011 r.
AIC116 | LHR-DEL-ATQ | B77L | VT-ALB | UL980 E | + An-30 Open Skies (Russia - Air Force), 01. | jkb 26.5.2011 r.
10:58 TU154 RA-85799 Tatarstan Airlines w locie U9 9457 | KZN-MAD | UM984. | Gryni Na koniec maszyna, którą miałem okazję obserwować tylko kilka razy. B744 Emirates bo o nim mowa, nawet w okresie "arabskiej nawałnicy" na M860 nie był zbyt częstym gościem. Obecnie nie ma szans zobaczyć go nad Lublinem. Złapałem go we wrześniu 2013 roku.
9.9.2013 r.
TNT Airways/Emirates Air Cargo | B744 | OO-THD | GOT-DXB | PENOR-ROLKA | Godz: 13:34 | Scorpio86
Ostatnio zmieniony 12 stycznia 2015, 21:28 przez Scorpio86, łącznie zmieniany 1 raz.
Blog: http://scorpio86-planespotting.blogspot.com (zdjęcia, nowe malowania, ciekawostki oraz wiele innych informacji:))
- Krystian
- Posty: 170
- Rejestracja: 29 stycznia 2010, 12:21
- Obserwuję: Wszystko co lata w zasięgu wzroku :)
- Lokalizacja: Gorzków k. Wieliczki
- Kontakt:
Witam
Dwie maszyny które kiedyś były codziennością na drodze UL984 potem L984, dzisiaj są jedynie miłym wspomnieniem. Dla mnie mają one szczególną sentymentalną wartość.
Pierwszy to B744 Qantas maszyna która intrygowała mnie przez długi czas zanim zacząłem się na serio interesować przelotówkami. I to właśnie zainteresowanie tym charakterystycznym 747 popchnęło mnie do obserwacji i później również znalezienia tego forum.
Na zdjęciach jako QF32, QF31 Czerwiec 2010 Drugi to B744 Singapore Airlines samolot który jako pierwszy udało mi się zidentyfikować za pomocą lornetki, człowiek się cieszył jak dziecko. Star Alliance livery Oraz maszyny o których wspominał już MaciekA380
B744 Air France w locie AF226 CDG-DEL pojawiał się w sezonie zimowym, zdjęcie z 01.02.2011. A343 AirAsiaX Raiders Listopad 2011
Dwie maszyny które kiedyś były codziennością na drodze UL984 potem L984, dzisiaj są jedynie miłym wspomnieniem. Dla mnie mają one szczególną sentymentalną wartość.
Pierwszy to B744 Qantas maszyna która intrygowała mnie przez długi czas zanim zacząłem się na serio interesować przelotówkami. I to właśnie zainteresowanie tym charakterystycznym 747 popchnęło mnie do obserwacji i później również znalezienia tego forum.
Na zdjęciach jako QF32, QF31 Czerwiec 2010 Drugi to B744 Singapore Airlines samolot który jako pierwszy udało mi się zidentyfikować za pomocą lornetki, człowiek się cieszył jak dziecko. Star Alliance livery Oraz maszyny o których wspominał już MaciekA380
B744 Air France w locie AF226 CDG-DEL pojawiał się w sezonie zimowym, zdjęcie z 01.02.2011. A343 AirAsiaX Raiders Listopad 2011
- maciekA380
- Posty: 1091
- Rejestracja: 06 września 2009, 15:18
- Obserwuję: L984, L986, M857, P746, N133, Z179, Z367
- Lokalizacja: Dukla/Krosno
Przeglądam teraz tylko swoje zdjęcia i znów ciekawostki.
Rzadko moje okolice odwiedzał Sky Express Russia. Nad resztą kraju stosunkowo często widywany. Fotka z maja 2011 roku. Swego czasu TUIfly Nordic posiadał w swojej flocie B757-200WL. Bardzo często pojawiający się na naszym niebie, szczególnie z krajów Skandynawskich do Egiptu. LOT na Benkach 737 był u mnie codziennością. Nie udało mi się niestety złapać 737-300. Na szczęście wpadł 737-500, który w lotach do Aten był codziennością. Yes Airways to pierwszy Polski operator, który nabył Airbusy A320. W latach 2010-2011 wykonywał loty czarterowe z prawie każdego większego lotniska w Polsce. Wszystko było by pewnie trwało dalej, gdyby udziałów nie wykupił niejaki OLT Express, którego kariera trwała jeszcze krócej niż Yes.
Rzadko moje okolice odwiedzał Sky Express Russia. Nad resztą kraju stosunkowo często widywany. Fotka z maja 2011 roku. Swego czasu TUIfly Nordic posiadał w swojej flocie B757-200WL. Bardzo często pojawiający się na naszym niebie, szczególnie z krajów Skandynawskich do Egiptu. LOT na Benkach 737 był u mnie codziennością. Nie udało mi się niestety złapać 737-300. Na szczęście wpadł 737-500, który w lotach do Aten był codziennością. Yes Airways to pierwszy Polski operator, który nabył Airbusy A320. W latach 2010-2011 wykonywał loty czarterowe z prawie każdego większego lotniska w Polsce. Wszystko było by pewnie trwało dalej, gdyby udziałów nie wykupił niejaki OLT Express, którego kariera trwała jeszcze krócej niż Yes.
Canon EOS 7D Mark II + Synta 8" (1200mm), Tamron 150-600mm f/5-6.3 G2 DI VC USD i parę innych szkieł.