Cześć,
Poniedziałek:
B734,ASL Airlines Belgium(TNT),TAY083G,LGG-WAW,OO-TNO,FL350,08.07,05:38
B77W,Cathay Pacific,CPA289,HKG-FRA,B-KPR,FL380,08.07,05:45
B789,Vietnam Airlines,HVN51,SGN-LHR,VN-A864,FL380,08.07,06:18
A320,Wizz Air,WZZ1WX,KTW-BGO,HA-LYN,FL360,08.07,07:07
A332,Iran Air,IRA727,IKA-GOT,EP-JIB,FL380,08.07,09:20
Wtorek:
A332,China Southern Airlines,CSN331,CSX-FRA,B-6515,FL380,08.08,05:41
A333,Air China,CCA431,CTU-FRA,B-5947,FL380,08.08,05:48
B789,Vietnam Airlines,HVN55,HAN-LHR,VN-A868,FL380,08.08,06:02
B744,Kalitta Air,CKS247,LEJ-DEL,N496BC,FL330,08.07,06:54
B77L,AeroLogic,BOX530,LEJ-BKK,D-AALG,FL310,08.08,08:49
A333,Etihad Airways,ETD72P,EDI-AUH,A6-AFD,FL370,08.08,12:01
A388,Emirates,UAE151,DXB-CPH,A6-EOY,FL400,08.08,12:05
Edit: Trafił się popołudniowy nalot.
Przy okazji ciekawostka, a raczej pytanie:
ANA217 leciał na tej samej wysokości prawie idealnie torem lotu CSA191, tyle że ~25km za nim.
CSA wyszedł na kilku klatkach przyzwoicie, natomiast ANA całkiem rozedrgany na wszystkich ujęciach.
Nie zdziwiło mnie to za bardzo, bo ANA prawie zawsze mi taki wychodził, ale nie wnikałem.
Chwilę później, następny 787 wyszedł świetnie, co prawda o wiele niżej, ale zacząłem się zastanawiać.
Chyba zawsze fociłem ANA gdy leciał jakiś czas np. za Koreańskim B747.
Czy to możliwe, że pierwszy samolot powoduje aż takie zawirowania, że widać to przy robieniu zdjęcia następnemu?
A333,Czech Airlines,CSA191,ICN-PRG,OK-YBA,FL400,08.08,16:09
B789,All Nippon Airways,ANA217,HND-MUC,JA891A,FL400,08.08,16:12
2x B789,Air Canada,ACA85,TLV-YYZ,C-FNOE,FL340,08.08,16:14
A388,Emirates,UAE152,CPH-DXB,A6-EOY,FL390,08.08,16:19
Edit2:
A320,Eurowings (BVB Livery),EWG1RL,DUS-WAW,D-AIZR,FL390,08.08,19:26
