Strona 2 z 5

Re: LISTOPAD 2007

: 06 listopada 2007, 20:00
autor: G@wron
Boeing 757-23N LY-SKR Aurela Airlines (in full cs at NWI 01nov07 after paint ex EI-LTU, VIM, ATA )
______________________________________________________________________________-

Linie Japan Airlines, wycofały z użytkowania, ostatnią maszynę typu 747-200.
JA8150

Re: LISTOPAD 2007

: 07 listopada 2007, 17:42
autor: G@wron
Mid East Jet, wzbogacił się o nową maszynę, która wcześniej latała w Saudi Arabian Royal Flight. Została ona przystosowana do przewozu pasażerów VIP.
Oby więcej takich Bussines Jetów ! :-)

HZ-AFAS

Re: LISTOPAD 2007

: 07 listopada 2007, 22:34
autor: Marcin76
Air Bridge Cargo już niedługo otrzyma pierwszego z dwóch zmówionych w 2005 roku Boeingów 747-400ER Freighter. Samolot będzie nosił oznaczenie VP-BIG.
Odbiór kolejnej maszyny tego typu przewidziany jest na luty 2008r.

:arrow: FOTO

Re: LISTOPAD 2007

: 08 listopada 2007, 16:52
autor: bartek15
Pierwszy B777-300ER dla Qatar Airways będzie nosić reg A7-BAA i jak już gdzieś wcześniej napisano ma obsługiwać rejsy nr QR51/52 na trasie DOH-IAD-DOH i zastąpi A346, który obecnie wykonuje tą trasę. Także łapcie A346 póki jeszcze lata. Szkoda, że go dają na tą trase :-(

http://www.airliners.net/open.file/1289091/L/

Re: LISTOPAD 2007

: 08 listopada 2007, 18:22
autor: G@wron
ojj szkoda bartku, bo 773 mamy w p.... :-/ A346, to rarytasik.

ps. Pisałem, o tym w Październiku... :-P

Re: LISTOPAD 2007

: 10 listopada 2007, 17:12
autor: Maciek
Linie Cathay Pacific Airways złozyły zamówienie na dziesięć towarowych Boeingów 747-8 oraz siedem kolejnych pasażerskich Boeingów 777-300ER.

Re: LISTOPAD 2007

: 12 listopada 2007, 17:31
autor: Maciek
Największe zamówienie w historii lotnictwa. Linie lotnicze Emirates ogłosiły podpisanie zamówienia wartego prawie 35 mld dolarów na zakup:

* 120 Airbusów A350:
50 szt. A350-900
20 szt. A350-1000
plus opcja kolejnych 50 szt. A350-900
* 11 Airbusów A380
* 12 Boeingów B777-300ER

Re: LISTOPAD 2007

: 12 listopada 2007, 17:59
autor: G@wron
czyli ze starymi zamówieniami, to daje 250 zamówionych samolotów + ok. 120 obecnie we flocie... :roll:
i gdzie oni chcą tym latać... !? :-|

Zamówienia Qatar Airways.
Podczas trwającego właśnie salonu lotniczego w Dubaju, linie Qatar Airways, których aktualna flota składa się wyłącznie z samolotów wyprodukowanych przez konsorcjum Airbus, potwierdziły plany zakupu 92 szerokokadłubowych maszyn oferowanych przez Boeinga. Zamówienie składa się z:
14 B777-300ER,
6 B777-200LR,
7 B777-200F
30 B787-8,
opcje: 5 B777 i 30 B787-9

lotnictwo.net

Re: LISTOPAD 2007

: 12 listopada 2007, 18:15
autor: mick
G@wron pisze:czyli ze starymi zamówieniami, to daje 250 zamówionych samolotów + ok. 120 obecnie we flocie... :roll:
i gdzie oni chcą tym latać... !? :-|
Z tym że dostawy dopiero od 2014r. Od razu nasuwa się koncepcja pozbywania się i zastępowania najstarszych maszyn. Czytałem jakiś czas temu analizy ekonomiczne regionu - jednym z założeniem strategii na najbliższe lata jest stworzenie z nowobudowanego lotniska w Emiratach największego portu świata, i mega węzła przesiadkowego między Europą a Australią i Azją płd-wschodnią, więc raczej będzie gdzie latać.

Re: LISTOPAD 2007

: 16 listopada 2007, 00:07
autor: KF
Jednego A340 mniej :-(
Rozwalil go jeszcze na ziemi

więcej

http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html? ... caid=14d41

KF

Re: LISTOPAD 2007

: 16 listopada 2007, 13:17
autor: Maciejh76
KF pisze:Jednego A340 mniej :-(
Rozwalil go jeszcze na ziemi

więcej

http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html? ... caid=14d41

KF
ładnie! :-? czyżby ktoś przez przypadek wywiesił na ogrodzeniu flagę NATO? ;-) :-P

http://www.airliners.net/open.file/1293784/M/

Re: LISTOPAD 2007

: 17 listopada 2007, 12:01
autor: G@wron
W grudniu planowane jest dostarczenie pierwszego Boeing'a 757-200 dla lini Aurela. Maszyna została obecnie przemalowana i stoi w Monachium. Jest to ex. ATA i VIM. Nosi obecnie rejestrację EI-LTU, która zostanie zmieniona na LY-SKR.

Obrazek