Strona 2 z 2
Historyczne drogi lotnicze
: 25 sierpnia 2008, 10:53
autor: Darek Rz
Witam
Pewnie je znasz od Ernesta ,albo on od ciebie

-dostałem je kiedyś od niego .
Nie ma sprawy -wstawiam

Historyczne drogi lotnicze
: 25 sierpnia 2008, 20:17
autor: Rasog
Darku dzięki!!! Młody Rasog nakreślił koślawym pismem kilkulatka skąd prowadził obserwacje. Łezka się w oku zakręciła

Widać H2, B7, B41!!!
Jeszcze raz dzięki!
Historyczne drogi lotnicze
: 25 sierpnia 2008, 22:38
autor: chomik
Rasog pisze:(...)
Chomik o UL980 wtedy jeszcze ptaszki nie ćwierkały. UL980 powstała długo po odwilży i rozpadzie ZSRR końcem lat 90'. SAS do Kijowa na MD80-82 leciał wtedy WAR-DIBED i dalej na NE do KBP!!! Kółko że hej!
Zamiast UL980 była wtedy droga UR232 TRZ-JAB na niej odbywał sie ruch z pominięciem ZSRR od południa.
(...)
Właśnie takie "smaczki" mnie interesują!
Dzięki!
Historyczne drogi lotnicze
: 20 października 2009, 15:22
autor: Gryni
Wygrzebana dzisiaj poglądowa mapka lotnisk i dróg lotniczych z roku 1994.

Historyczne drogi lotnicze
: 30 października 2009, 22:50
autor: Rasog