Re: STYCZEŃ 2009
: 11 stycznia 2009, 11:55
QFA31 dość często z tego co pamiętam, wybierał sobie UP 851, wchodząc przez ABERO.
Forum dla obserwujących samoloty na wysokości przelotowej (plane spotting contrail spotting rnav spotting samoloty)
https://rnavspotting.pl/forum/
Witammichalw pisze:QFA31 dość często z tego co pamiętam, wybierał sobie UP 851, wchodząc przez ABERO.
Oby tylko latał na tej samej wysokości co B744, standardowo FL320 :)Darek Rz pisze:Witam
Na poranna "łapankę" QFA31 na razie nie ma szans(ciemno), a powrotnego QFA32 złapiemy albo "my" ( UL980) ,albo chlopcy z UL984
Dziś w Krakowie widziałem i słyszałem ten samolot, kawał historii ...Pożegnanie AN26.
Jednak większe szanse mamy na TK, kwestia bezpośrednich lotów GF do USA to zapewne kwestia kilku lat a może i krótszego okresu?Natomiast B773 Turkishem też bym nie pogardził. Pożyjemy, zobaczymy :)
Wiemy, że pierwszy A380 dla Air France będzie obsługiwał połączenie z Paryża do Waszyngtonu (CDG-IAD). Po wielu forach i stronach, krążą informacje o nowym malowaniu AF, które ma się pojawić już wkrótce. Obecne malowanie "pamięta" czasy pierwszych francuskich Concordów.Qantas zaczyna loty Airbusami A380 na trasie SYD-SIN-LHR (QF31/32)
Mam duży sentyment zwłaszcza do maszyny 1508. Wykonałem z niej cztery skokiCARGO pisze:Dziś w Krakowie widziałem i słyszałem ten samolot, kawał historii ...Pożegnanie AN26.