Z każda chwilą pogoda była coraz gorsza, miałem w zenicie/lekko na S od zenitu sztuki z UL984 m.in. MAS21?, SIA333, QF32, LH760, THA931 i parę innych, która omijały burze w okolicach DIBED, ale wszystko pod Słońce i w gęstym mleku
A jeśli coś udało się złapać to nawet na dokumentacyjną fotkę się nie nadawało
Ale po południu wpadło parę sztuk, w tym 5 z/do LCA
Iran Air, IRA767, EP-IAM,
B741 , IKA-GOT, UL621/UN983 NW, G10.37 - zawsze do tej pory latał na B742
Emirates, EK60, A6-EMO, HAM-DXB, FL350, SUI-OSMAT, G17:15
Thomas Cook, VKG812, OY-VKG, LCA-OSL, FL410, UL621 NW, G17.20
Thai, THA922, HS-TGM, BKK-FRA, FL380, GOTIX-PADKA, G17.40
TUIfly Nordic, BLX601, SE-DZN, OSL-LCA, FL370, UL621/UN983 SE, G18.51
Thomas Cook, VKG385, OY-VKS, VXO-LCA, FL340, UL621 SE, G18:57
Thomas Cook, VKG467, OY-VKM, CPH-LCA, FL350, UN983 SE, G19:15
TUIfly Nordic, BLX627, SE-DZK, GOT-LCA, FL350, UL621 SE, G19.56 - już ciemno na maczka