Witam.Ostatni zestaw zaległosci.
23maj
PADKA~ODRAP-NM B744 ;CMB552;N194UA;18:35
26MAJ
DIBED~EKVAT-NARAX-GIXOL-TUSIN B773;SIA326;SIN-FRA;19:07
27MAJ
L984 B77W;AIC143D;DEL-CDG;VT-ALU;5:59
L984 B744;DLH761;DEL-FRA;D-ABUS;6:01
L984 A388;UAE73;DXB-CDG;A6-EDF;11:56 Szkoda że chmura przeszkodziła w lepszej fotce:(
Samoloty na wysokościach przelotowych - MAJ 2012
-
- Posty: 394
- Rejestracja: 04 marca 2011, 22:51
- Obserwuję: L984, L986,L856;N133, L999 + Skróty
- Lokalizacja: GEVNA -BRZESKO
MAK102+Nikon D3100;TENTO 20x60
OBSERWACJA TRAS : L984, L986,L856;N133, L999 + Skróty
OBSERWACJA TRAS : L984, L986,L856;N133, L999 + Skróty
Witam!
Pozdrawiam!
TVP725, to powrotny lot porannego lotu TVP7260 [KTW-DLM], z tą tylko różnicą, że już nie do KTW, ale do WAW. Potem znowu jako TVP7264 [WAW-DLM] leci skrótem WAW-KARIL, ale wraca już jako TVP7263 [DLM-POZ] itd...Rasog pisze:Witam,
Dziś nieoczekiwanie, pojawiłem się z rana wraz z Grim Jesterem na naszej spotterskiej Wojnickiej plaży.
Maszyn widzieliśmy całą masę. UN133 katował nas ciągłymi przelotami maszyn SASu.
13.01 PODAN-ARDAG N B738 OK-TVS TVP725 ???–WAW
Dziękuję Gryniemu, Maćkowi, Majonowi, Sławkowi i Vaderowi za cenną współpracę.
Pozdrawiam
Pozdrawiam!
Według tego, co mnie udało się ustalić leciał na trasie VLC-NRT, po północy startował z NRT na pusto(szybko osiągnął FL430) jako GTI8849, zniknął z zasięgu radaru ok 3:30UTC mijając Hong Kong kursem 256^ i utrzymując FL430.
JasÂło UL984 UL986 UM857 UP746 PADKA-TEPNA i inne skróty
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 20 lipca 2010, 23:24
- Lokalizacja: Nowy Wiśnicz
Witam,
Kto mnie powie jak się nazywa punkt nawigacyjny z którego maszyny latają u mnie prawie
w zenicie w kursem na LASIS. Strzelam, że jest to punkt PEREG, ale moge się mylić.
11.55 ???-LASIS NW B773 A6-EBZ UAE147 DXB-DUB
11.57 ???-LASIS NW B77W A7-BAO QTR83 DOH-JKF
16.41 ???-LASIS NW A345 A6-EHA ETD17 AUH-LHR
17.25 DIBED-LASIS NW A388 A6-EDS UAE3 DXB-LHR
Dużo wymieniać, ale dzięki wszystkim za SWO
Pozdrawiam
Kto mnie powie jak się nazywa punkt nawigacyjny z którego maszyny latają u mnie prawie
w zenicie w kursem na LASIS. Strzelam, że jest to punkt PEREG, ale moge się mylić.
11.55 ???-LASIS NW B773 A6-EBZ UAE147 DXB-DUB
11.57 ???-LASIS NW B77W A7-BAO QTR83 DOH-JKF
16.41 ???-LASIS NW A345 A6-EHA ETD17 AUH-LHR
17.25 DIBED-LASIS NW A388 A6-EDS UAE3 DXB-LHR
Dużo wymieniać, ale dzięki wszystkim za SWO
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 27 maja 2012, 21:46 przez Rasog, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam wszystkich ponownie we wieczór.
W południe niezły nalot na DIBED-LASIS , ale obszedłem się smakiem .
Po południu warunki siadły całkowicie ,wracając rowerkiem między Polkowicami ,a Chocianowem zobaczyłem ,że w mojej okolicy powstaje spora dziura w chmurach ,więc pognałem do domu ile sił -dała fabryka i udało się zdążyć na "wieloryba".
19:21 DIBED->LASIS | Emirates A388 | A6-EDR| EK5 | DXB-LHR |
Rasog dzięki za SWO.
W południe niezły nalot na DIBED-LASIS , ale obszedłem się smakiem .
Po południu warunki siadły całkowicie ,wracając rowerkiem między Polkowicami ,a Chocianowem zobaczyłem ,że w mojej okolicy powstaje spora dziura w chmurach ,więc pognałem do domu ile sił -dała fabryka i udało się zdążyć na "wieloryba".
19:21 DIBED->LASIS | Emirates A388 | A6-EDR| EK5 | DXB-LHR |
Rasog dzięki za SWO.
Pozdrawiam,Marek.
MAK102+K10D
UL867,UT708,UT710,UN869,UN871,UP733,KENIN-GOVEN
---------------------------
MAK102+K10D
UL867,UT708,UT710,UN869,UN871,UP733,KENIN-GOVEN
---------------------------
Witam!
Dzisiaj po UM857 prawdopodobnie (BOKSU-RILAB-PODAN) na S ok. godz. 6:15 nad Jasłem miał miejsce przelot IŁ76TD, maszyny znacznych rozmiarów, przez to bardzo pożądanej na tej drodze.
Sam przelot IŁ76 od dłuższego czasu nie wzbudza już u mnie takich emocji jak kiedyś, gdyż trochę maszyn tego typu już widziałem. Wrażenie zrobił na mnie na pewno w kwietniu 1989 roku, gdy z tarasu na Okęciu obserwowałem start IŁ76 linii Iraqi Airways.
Niestety dzisiaj nie pamiętam już regu. Lot ten mógł mieć wtedy coś wspólnego z późniejszą agresją Iraku na Kuwejt w sierpniu 1990. Przy okazji wizyty w Warszawie zahaczyłem wtedy o Okęcie tylko po to, by zobaczyć pierwszego, jeszcze „świeżego” B767-200ER LOT-u (SP-LOA), a tu taka niespodzianka. B762ER stał wtedy na płycie, dopiero nazajutrz odleciał za „Wielką Wodę”.
Dzisiaj był to EW-78819 w locie TXC1882. Po minięciu punktu PODAN maszyna ta cały czas kontynuowała lot prosto na S, nie zmieniając kursu ani na KENIN, ani na DEMOP. Znikła mi z oczu już dość daleko nad Słowacją. Jej obserwacja była znacznie utrudniona, gdyż jeszcze do przecięcia się UM857 z UL984 ciągnęła znaczną smugę i nagle potem straciła ją. Udało mi się ją powtórnie wypatrzyć dzięki charakterystycznemu dźwiękowi silników.
Póki co nie wiem dokąd prowadził ten lot, ale po takich fotkach
http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1130327
czy
udokumentowanej informacji (przyloty live w WAW i FR24), iż OLT Express na A320-200 SP-IAC w dniu 22/03/2012 wykonał lot YAP8906 [MRU-MBA-HRG-WAW] możemy spodziewać się już wszystkiego.
Lot YAP8906 nad Polską odbył się po skrócie PODAN-WAW, a lot YAP8905 w pierwszą stronę na Mauritius w dniu 15/03/2012 mniej więcej skrótem WAW-LUGOL.
Szczególne podziękowania tutaj dla Majona i Rasoga za info o przelocie tego IŁ76, bo pewnie zostałby on niezauważony.
Pozdrawiam!
Dzisiaj po UM857 prawdopodobnie (BOKSU-RILAB-PODAN) na S ok. godz. 6:15 nad Jasłem miał miejsce przelot IŁ76TD, maszyny znacznych rozmiarów, przez to bardzo pożądanej na tej drodze.
Sam przelot IŁ76 od dłuższego czasu nie wzbudza już u mnie takich emocji jak kiedyś, gdyż trochę maszyn tego typu już widziałem. Wrażenie zrobił na mnie na pewno w kwietniu 1989 roku, gdy z tarasu na Okęciu obserwowałem start IŁ76 linii Iraqi Airways.
Niestety dzisiaj nie pamiętam już regu. Lot ten mógł mieć wtedy coś wspólnego z późniejszą agresją Iraku na Kuwejt w sierpniu 1990. Przy okazji wizyty w Warszawie zahaczyłem wtedy o Okęcie tylko po to, by zobaczyć pierwszego, jeszcze „świeżego” B767-200ER LOT-u (SP-LOA), a tu taka niespodzianka. B762ER stał wtedy na płycie, dopiero nazajutrz odleciał za „Wielką Wodę”.
Dzisiaj był to EW-78819 w locie TXC1882. Po minięciu punktu PODAN maszyna ta cały czas kontynuowała lot prosto na S, nie zmieniając kursu ani na KENIN, ani na DEMOP. Znikła mi z oczu już dość daleko nad Słowacją. Jej obserwacja była znacznie utrudniona, gdyż jeszcze do przecięcia się UM857 z UL984 ciągnęła znaczną smugę i nagle potem straciła ją. Udało mi się ją powtórnie wypatrzyć dzięki charakterystycznemu dźwiękowi silników.
Póki co nie wiem dokąd prowadził ten lot, ale po takich fotkach
http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1130327
czy
udokumentowanej informacji (przyloty live w WAW i FR24), iż OLT Express na A320-200 SP-IAC w dniu 22/03/2012 wykonał lot YAP8906 [MRU-MBA-HRG-WAW] możemy spodziewać się już wszystkiego.
Lot YAP8906 nad Polską odbył się po skrócie PODAN-WAW, a lot YAP8905 w pierwszą stronę na Mauritius w dniu 15/03/2012 mniej więcej skrótem WAW-LUGOL.
Szczególne podziękowania tutaj dla Majona i Rasoga za info o przelocie tego IŁ76, bo pewnie zostałby on niezauważony.
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 28 maja 2012, 23:12 przez stesla, łącznie zmieniany 3 razy.
Witam
Dzis KLMik w druga strone. Tym razem niezly ruch do Europy, ale to powietrze...
Dopiero koło 18.00 robi sie znośnie :)
18.05 L29 W B744 [PH-BFD] KLM [KL892] [CTU-AMS]
I tu w ramach treningu Eurolocik. Trzeba trenowac bo od 01.06 na tej trasie latac bedzie Q400.
Moze uda zlapac sie go na przelotówce :)
19.40 L996 AT72 [SP-LFE] Eurolot [3935] [WAW-SZZ]
Pozdrawiam
Dzis KLMik w druga strone. Tym razem niezly ruch do Europy, ale to powietrze...
Dopiero koło 18.00 robi sie znośnie :)
18.05 L29 W B744 [PH-BFD] KLM [KL892] [CTU-AMS]
I tu w ramach treningu Eurolocik. Trzeba trenowac bo od 01.06 na tej trasie latac bedzie Q400.
Moze uda zlapac sie go na przelotówce :)
19.40 L996 AT72 [SP-LFE] Eurolot [3935] [WAW-SZZ]
Pozdrawiam
Pentax K10D+ MTO 11 CA
Witam.
Poranek ,przywitał mnie całkowitym zachmurzeniem ,umknął mi: KL417 QF5,AI121-w zenicie do tego przesunięta na S ,CZ347-w malowaniu ST oraz EY45 -w malowaniu MC.
Do tego zostawiłem "telepa " na cały dzień na balkonie i się skubaniec nieźle "nagrzał" .
15:48 GORAT->N869->TOMTI | Air France Cargo B744F | F-GIUC | AF6709 | HKG-CDG |
Poranek ,przywitał mnie całkowitym zachmurzeniem ,umknął mi: KL417 QF5,AI121-w zenicie do tego przesunięta na S ,CZ347-w malowaniu ST oraz EY45 -w malowaniu MC.
Do tego zostawiłem "telepa " na cały dzień na balkonie i się skubaniec nieźle "nagrzał" .
15:48 GORAT->N869->TOMTI | Air France Cargo B744F | F-GIUC | AF6709 | HKG-CDG |
Pozdrawiam,Marek.
MAK102+K10D
UL867,UT708,UT710,UN869,UN871,UP733,KENIN-GOVEN
---------------------------
MAK102+K10D
UL867,UT708,UT710,UN869,UN871,UP733,KENIN-GOVEN
---------------------------
- vader
- Administrator
- Posty: 2864
- Rejestracja: 13 stycznia 2008, 11:33
- Obserwuję: niebo :)
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
26.05
Europ Star Aircraft, VPCBM, VP-CBM, GLEX (BD-700-1A10 Global Express), FL450, ~BABKO-BIGLU, G18:49
28.05
Austrian, AUA604, OE-LDC, A319, DME-VIE, FL360, LETKI-BABKO, G18:16 - wleciał w małą dziurę i nie zdążyłem wyostrzyć
Europ Star Aircraft, VPCBM, VP-CBM, GLEX (BD-700-1A10 Global Express), FL450, ~BABKO-BIGLU, G18:49
28.05
Austrian, AUA604, OE-LDC, A319, DME-VIE, FL360, LETKI-BABKO, G18:16 - wleciał w małą dziurę i nie zdążyłem wyostrzyć
Ostatnio zmieniony 29 maja 2012, 23:50 przez vader, łącznie zmieniany 1 raz.