Hey
Dziś niestety pogoda nie dały rady natomiast jak to zwykle bywa ruch dość ciekawy.Ale tylko jedna sztuka, która pojawiać się zaczęła dość często a to cieszy.
11.43-->E --> BOKSU CZ458 B777F AMS-prawdopodobnie PVG
Dzięki Dawid i Tomek za SWO.
Samoloty na wysokościach przelotowych - KWIECIEŃ 2010
Witam
Dzis na UL999 o godzinie 13.04 pojawiła sie maszyna o regu D-ADNA .Był to Airbus A319 Daimler- Chrysler lot DCS172. Kilka dni temu leciał na poludnie po UM984 .
pozdrawiam
Dzis na UL999 o godzinie 13.04 pojawiła sie maszyna o regu D-ADNA .Był to Airbus A319 Daimler- Chrysler lot DCS172. Kilka dni temu leciał na poludnie po UM984 .
pozdrawiam
Kronos BP 26x70 , Garrett 30x100 ,Nikon Sportstar 8x25 EX
Witam!
Pozdrawiam!
Wygląda, że się w końcu wszystko wyjaśniło, to jednak EK9973 [DXB-AMS].
Pozdrawiam!
Witam,
Jeden dzisiejszy dokumentacyjny:
14:20, 'Biman Bangladesh' [CS-TMF], UL980->W
Jak pisałem wcześniej w shoutboxie, ruch dzisiaj po prostu miodny. Skrót DIBED->GOVEN/SUI był dziś wprost oblegany, pojawiły się między innymi: EK1 (ten akurat poszedł trochę na północ od KORUP), EK15, 17, 29, 59, 201; QR11, 45; EY19, 101, a jak wychodziłem na uczelnię przez DIBED wlatywał GulfAir3. Poza tym kilka BA na B772 (swoją drogą lipa, że pozabierali Jumbo), MAS17.
EK201 i EY101 pogrubione, bo u nas to bardzo rzadcy goście. Szczerze mówiąc nie przypominam sobie bym
(z wyjątkiem sobotniego EK201) widział loty transatlantyckie opuszczające polski FIR w tych stronach.
Wszystkie te maszyny pojawiły się w przeciągu 2-2,5h, szkoda tylko, że od rana na niebie beznadziejne mleko :/
Pozdrawiam,
Paweł
Jeden dzisiejszy dokumentacyjny:
14:20, 'Biman Bangladesh' [CS-TMF], UL980->W
Jak pisałem wcześniej w shoutboxie, ruch dzisiaj po prostu miodny. Skrót DIBED->GOVEN/SUI był dziś wprost oblegany, pojawiły się między innymi: EK1 (ten akurat poszedł trochę na północ od KORUP), EK15, 17, 29, 59, 201; QR11, 45; EY19, 101, a jak wychodziłem na uczelnię przez DIBED wlatywał GulfAir3. Poza tym kilka BA na B772 (swoją drogą lipa, że pozabierali Jumbo), MAS17.
EK201 i EY101 pogrubione, bo u nas to bardzo rzadcy goście. Szczerze mówiąc nie przypominam sobie bym
(z wyjątkiem sobotniego EK201) widział loty transatlantyckie opuszczające polski FIR w tych stronach.
Wszystkie te maszyny pojawiły się w przeciągu 2-2,5h, szkoda tylko, że od rana na niebie beznadziejne mleko :/
Pozdrawiam,
Paweł
- knx08
- Moderator
- Posty: 1040
- Rejestracja: 20 października 2008, 12:34
- Obserwuję: L980, M70, N744, N133, M863, Q99, N983 + skróty
- Lokalizacja: Rzeczyca
Witam.
Wczorajsze...
13:02 UL980 E MD11 PH-KCC KLM871 (AMS-DEL)
15:06 UL980 W B744 9M-MPQ MAS4 (KUL-LHR)
17:22 UL980 W B772 G-VIIV BAW198 (BOM-LHR)
Wczorajsze...
13:02 UL980 E MD11 PH-KCC KLM871 (AMS-DEL)
15:06 UL980 W B744 9M-MPQ MAS4 (KUL-LHR)
17:22 UL980 W B772 G-VIIV BAW198 (BOM-LHR)
Pozdrawiam, Emil.
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Kilka pozycji z 08 kwietnia 2010r. Upragniony jeden słoneczny dzień po deszczowym tygodniu, także wyjazd pod UL984 pod sam maszt Chorągwicy:
06:03 – MD11 / FDX38 / N608FE / FL290 / UL984E (uwielbiam to poranne oświetlenie):
06:04 – A333 / DLH751 / D-AIKB / FL380 / UL984W (przesunięty nad KRK):
06:22 – B744 / DLH757 / D-ABTE / FL380 / UL984W:
06:36 – B744 / DLH755 / D-ABVW / FL380 / UL984W:
06:38 – A343 / DLH759 / D-AIFD / FL380 / LUGOL-SOPAW:
06:42 – B733 / AEW209 / UR-VVA / FL320 / UL984W:
06:42 – B735 / Ukraine International (nie mam rega itd.) / UL984E:
07:01 – TU154M / RSD41 / RA-85659 / FL340 / UM866SW:
07:18 – B744 / CLX794 / LX-LCX / FL310 / UL984E:
07:20 – AN12 / UR-DWF / FL250 / UL984E: (Dziękuję barpit za dane)
07:50 – B744 / UPS14 / N578UP / FL330 / UL984E:
08:00 – DASH8 / MALEV / UM985N:
08:04 – ERJ145 / PLL LOT / UM866S
08:28 – B735 / BRU881 / EW-252PA / FL340 / UM985 (pod prąd):
08:45 – B763 / UZB231 / UK-67001 / FL360 / UL984W:
09:33 – A320 / AFR1952 / F-GKXL / FL390 / UL984E:
11:24 – B744 / KAL545 / HL7605 / FL360 / JED-BABKO
11:47 – A332 / JAI229 / VT-JWE / FL390 / UL984E:
11:56 – B744 / HL7606 / UL984E:
13:03 – A320 / AZA548 / EI-DSG / FL390 / BABKO-LETKI:
15:47 – B744 / KLM427 / PH-BFE / FL350 / UL986SE:
15:48 – MD80 / SAS / UL856N?? (w smudze KLM)
16:15 – B744 / UAE9953 / N408MC / FL350 / UL986SE:
16:26 – B747 / IR723 / EP-IAA / FL400 / LENOV-ALUKA:
Boryfik, dziękuję za SWO
Pozdrawiam!
06:03 – MD11 / FDX38 / N608FE / FL290 / UL984E (uwielbiam to poranne oświetlenie):
06:04 – A333 / DLH751 / D-AIKB / FL380 / UL984W (przesunięty nad KRK):
06:22 – B744 / DLH757 / D-ABTE / FL380 / UL984W:
06:36 – B744 / DLH755 / D-ABVW / FL380 / UL984W:
06:38 – A343 / DLH759 / D-AIFD / FL380 / LUGOL-SOPAW:
06:42 – B733 / AEW209 / UR-VVA / FL320 / UL984W:
06:42 – B735 / Ukraine International (nie mam rega itd.) / UL984E:
07:01 – TU154M / RSD41 / RA-85659 / FL340 / UM866SW:
07:18 – B744 / CLX794 / LX-LCX / FL310 / UL984E:
07:20 – AN12 / UR-DWF / FL250 / UL984E: (Dziękuję barpit za dane)
07:50 – B744 / UPS14 / N578UP / FL330 / UL984E:
08:00 – DASH8 / MALEV / UM985N:
08:04 – ERJ145 / PLL LOT / UM866S
08:28 – B735 / BRU881 / EW-252PA / FL340 / UM985 (pod prąd):
08:45 – B763 / UZB231 / UK-67001 / FL360 / UL984W:
09:33 – A320 / AFR1952 / F-GKXL / FL390 / UL984E:
11:24 – B744 / KAL545 / HL7605 / FL360 / JED-BABKO
11:47 – A332 / JAI229 / VT-JWE / FL390 / UL984E:
11:56 – B744 / HL7606 / UL984E:
13:03 – A320 / AZA548 / EI-DSG / FL390 / BABKO-LETKI:
15:47 – B744 / KLM427 / PH-BFE / FL350 / UL986SE:
15:48 – MD80 / SAS / UL856N?? (w smudze KLM)
16:15 – B744 / UAE9953 / N408MC / FL350 / UL986SE:
16:26 – B747 / IR723 / EP-IAA / FL400 / LENOV-ALUKA:
Boryfik, dziękuję za SWO
Pozdrawiam!
Witam.
Troszkę się namieszało wzwiązku z tym wulkanem.
12:20 UL735 KAL505 KOREAN AIR CARGO reg.HL7434 747-4B5F (ICN-FRA)
Kolejny to żadki gość na tej trasie w tym rejonie
12:22 UL735 PIA751 PAKISTAN INTERNATIONAL AIRLINES
malowanie(QUETTA NATURE'S ORCHARD) reg.AP-BHX 777-240ER (ISL-FRA)
13:10 UL735 DLH721 LUFTHANSA reg.D-ABTD 747-430 (PEK-FRA)
Kolejne 2 oddalone o ok 60km
14:00 UT727 KLM898 KLM reg.PH-BFO 747-406 (PEK-AMS)
14:10 UT727 TAY002 TNT reg.OO-THA (-->LGG)
POZDRAWIAM
Troszkę się namieszało wzwiązku z tym wulkanem.
12:20 UL735 KAL505 KOREAN AIR CARGO reg.HL7434 747-4B5F (ICN-FRA)
Kolejny to żadki gość na tej trasie w tym rejonie
12:22 UL735 PIA751 PAKISTAN INTERNATIONAL AIRLINES
malowanie(QUETTA NATURE'S ORCHARD) reg.AP-BHX 777-240ER (ISL-FRA)
13:10 UL735 DLH721 LUFTHANSA reg.D-ABTD 747-430 (PEK-FRA)
Kolejne 2 oddalone o ok 60km
14:00 UT727 KLM898 KLM reg.PH-BFO 747-406 (PEK-AMS)
14:10 UT727 TAY002 TNT reg.OO-THA (-->LGG)
POZDRAWIAM
Ostatnio zmieniony 16 kwietnia 2010, 08:29 przez bacz, łącznie zmieniany 1 raz.
A2175/10 NOTAMN
Q) EPWW/QAFLC/IV/NBO/E /000/999/5226N01919E999
A) EPWW B) 1004151758 C) 1004152359 EST
E) FIR WARSZAWA ACC SECTORS: D, B, G AND S
CLOSED DUE TO VOLCANIC CLOUD.
CREATED: 15 Apr 2010 18:04:00
SOURCE: EUECYIYN
Q) EPWW/QAFLC/IV/NBO/E /000/999/5226N01919E999
A) EPWW B) 1004151758 C) 1004152359 EST
E) FIR WARSZAWA ACC SECTORS: D, B, G AND S
CLOSED DUE TO VOLCANIC CLOUD.
CREATED: 15 Apr 2010 18:04:00
SOURCE: EUECYIYN
konan 400D & 60D & rubinar 1000mm & synta 8"
http://geo.tcz.pl/projekt_2022/
http://geo.tcz.pl/projekt_2022/
Witam.
Kilka dzisiejszych nie najlepszych ujęć(matryca w aparacie znowu szaleje. ) warunki nie rozpieszczają na niebie dosłownie siwy dym zamiast błękitu ale nie ma co narzekać dobrze ,że cokolwiek było widać. .
14:49 GORAT->UN869->TOMTI Japan Airlines B773 JA737J (JAL405 NRT-CDG)
15:56 OKX-BOKSU Air Baltic B733 i tutaj mała zagwozdka,czy był to:(BT622 MXP-RIX YL-BBJ ,czy BT632 FCO-RIX YL-BBX)
16:08 GORAT->UN869->TOMTI Lufthansa A346 D-AIHC (LH715 NRT-MUC)
16:18 GORAT->UN869->TOMTI Air France B772 F-GSPK (AF183 HKG-CDG)
16:20 KENIN->GOVEN Turkish Airlines B738 TC-JFI (TK1723 IST-TXL)
Kilka dzisiejszych nie najlepszych ujęć(matryca w aparacie znowu szaleje. ) warunki nie rozpieszczają na niebie dosłownie siwy dym zamiast błękitu ale nie ma co narzekać dobrze ,że cokolwiek było widać. .
14:49 GORAT->UN869->TOMTI Japan Airlines B773 JA737J (JAL405 NRT-CDG)
15:56 OKX-BOKSU Air Baltic B733 i tutaj mała zagwozdka,czy był to:(BT622 MXP-RIX YL-BBJ ,czy BT632 FCO-RIX YL-BBX)
16:08 GORAT->UN869->TOMTI Lufthansa A346 D-AIHC (LH715 NRT-MUC)
16:18 GORAT->UN869->TOMTI Air France B772 F-GSPK (AF183 HKG-CDG)
16:20 KENIN->GOVEN Turkish Airlines B738 TC-JFI (TK1723 IST-TXL)
Pozdrawiam,Marek.
MAK102+K10D
UL867,UT708,UT710,UN869,UN871,UP733,KENIN-GOVEN
---------------------------
MAK102+K10D
UL867,UT708,UT710,UN869,UN871,UP733,KENIN-GOVEN
---------------------------
Witam
Takie dni jak dzis określam jako "ten dzień w roku" Akurat dzis mega ruch spowodowany "czynnikami naturalnymi" :)
Gigantyczny ruch na między BOKSU a GILAS. Zawsze trafia się tak, ze przy okazji poleci cos na ALUKA
Dzis chyba ze względu na ten duży ruch i brak wolnych "Leveli" większość szła jak po sznurku :/
Pewnie forum zasypie Henry u którego do 16.00 zagrzała się migawka w aparacie
Tylko tyle przeleciało u mnie.
14.45 UL29 E B744 ABC
14.50 UL29W B773 Air France ( Nie pamiętam numeru lotu bo było ich dzis koło 10)
17.35 UL29 W B744 KLM
17.38 UL29 W B738 KLM ( zaraz za ALUKA, juz na terenie Niemiec zakręcił o 90 stopni po poleciał do Monachium
Podziękowania dla Henrego i Smialusa.
Tyle telefonów, że w ciągu jednego dnia rozładował mi sie telefon
Takie dni jak dzis określam jako "ten dzień w roku" Akurat dzis mega ruch spowodowany "czynnikami naturalnymi" :)
Gigantyczny ruch na między BOKSU a GILAS. Zawsze trafia się tak, ze przy okazji poleci cos na ALUKA
Dzis chyba ze względu na ten duży ruch i brak wolnych "Leveli" większość szła jak po sznurku :/
Pewnie forum zasypie Henry u którego do 16.00 zagrzała się migawka w aparacie
Tylko tyle przeleciało u mnie.
14.45 UL29 E B744 ABC
14.50 UL29W B773 Air France ( Nie pamiętam numeru lotu bo było ich dzis koło 10)
17.35 UL29 W B744 KLM
17.38 UL29 W B738 KLM ( zaraz za ALUKA, juz na terenie Niemiec zakręcił o 90 stopni po poleciał do Monachium
Podziękowania dla Henrego i Smialusa.
Tyle telefonów, że w ciągu jednego dnia rozładował mi sie telefon
Pentax K10D+ MTO 11 CA