Samoloty na wysokościach przelotowych - PAŹDZIERNIK 2012
: 27 października 2012, 08:44
Mijanka A332 KLM i A320 Wizz na L986; chyba z piątku 19-10-2012 koło 11.30.
Forum dla obserwujących samoloty na wysokości przelotowej (plane spotting contrail spotting rnav spotting samoloty)
https://rnavspotting.pl/forum/
Rzeczywiście mógł być to lot z AYT. Sam złapałem 19.10barttuss pisze: Lot LO??? EMB170 SP-LDH WAW-PODAN G12:03 (byłbym wdzięczny za info dot. rejsu. Z tablicy odlotów wynika ze jedynie mółgł być to lot do Antalya)
GOT-EBL
To LO0571 [WAW-BEG]. Wracał do Warszawy już ok. 15:00, wiec na pewno nie zrobiłby w ciągu tych trzech godzin Antalii. W locie powrotnym pojawił się na radarze jako LOT57W.Vader pisze:Rzeczywiście mógł być to lot z AYT. Sam złapałem 19.10barttuss pisze: Lot LO??? EMB170 SP-LDH WAW-PODAN G12:03 (byłbym wdzięczny za info dot. rejsu. Z tablicy odlotów wynika ze jedynie mółgł być to lot do Antalya)
LOT, LOT7445, WAW-AYT, SP-LNC, E195, FL350, WAW-GOTIX, G12:38
Do SBS'a mam tylko dostęp w postaci tego co udostępnia Miron (i to w czasie rzeczywistym). O każde inne dane pytam innych. Podkreśliłem wyłącznie, że mógł być to ten lot. Tym bardziej, że w niedalekiej przeszłości sam takowy złapałem. Akurat na godziny złapania nie zwróciłem uwagę, gdyż loty czarterowe niby regularne a często latają o różnej porze. Poza tym niewiele lotnisk ma tak naprawdę możliwość zerknięcia na rozkład lotów dzień wstecz. A szukając w sieci pod słowami SP-LDH, AYT, WAW i inne kombinacje niewiele otrzymałem.stesla pisze:To LO0571 [WAW-BEG]. Wracał do Warszawy już ok. 15:00, wiec na pewno nie zrobiłby w ciągu tych trzech godzin Antalii. W locie powrotnym pojawił się na radarze jako LOT57W.